• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fredag ju..sÄ denna (igen)...:)
IMG_20180511_173449_774.jpg

NÀr jag bokade upp mig pÄ gruppköpet sÄ undrade min sambo varför jag skulle ha en likadan klocka som jag redan har, jag förklarade att det Àr en jÀvla skillnad!
Hon vet inte att jag hÀmtade den nya förut, och jag tÀnker inte sÀga nÄtt utan vÀnta och se om hon mÀrker det sjÀlv. Och gör hon det blir jag faktist lite imponerad!
DSC_0170.JPG

NÀr jag bokade upp mig pÄ gruppköpet sÄ undrade min sambo varför jag skulle ha en likadan klocka som jag redan har, jag förklarade att det Àr en jÀvla skillnad!
Hon vet inte att jag hÀmtade den nya förut, och jag tÀnker inte sÀga nÄtt utan vÀnta och se om hon mÀrker det sjÀlv. Och gör hon det blir jag faktist lite imponerad!
DSC_0170.JPG
UngefÀr samma reaktion min fru hade nÀr hon sÄg klockan; varför köper du en likadan till? Och dÄ Àr det ÀndÄ större skillnad pÄ mina :)
IMG_20180511_211355-01.jpeg

V0CeHCG.jpg

Nu har jag hittat min stÄlis med acceptabelt sned modul ;-)
Dom mycket hjÀlpsamma sÀljarna pÄ Magnussons Ur i Göteborg lovande att höra av sig nÀr dom fick nÀsta leverans av GMW B5000D och det fick dom pÄ under 5 arbetsdagar.
TillgÄngen pÄ stÄlisar i Europa verkar god:)

SÄ hÀr dom första timmarna med klockan sÄ mÄste jag sÀga att jag verkligen gillar den. Till och med Bluetooth funktionen funkar "klockrent".
Jag parade min Sony med StÄlis redan i butiken och dom gÀngade sig direkt.

Den hÀr klockan kommer att fÄ all handledstid under 365 dagar och det ska bli kul och se hur den hÄller ihop under detta Är.
Jag har redan programerat en reminder i appen och skickat över info till klockan sÄ att StÄlis pÄminner mig om nÀr vi tvÄ har varit ett i 365 dagar.

TÀnker att jag nÄgon gÄng i mÄnaden avlÀgger rapport om statusen pÄ StÄlis.

VÀl mött alla G-Shock Àlskare:)

Senast Àndrad:
Letar efter en tÄlig klocka för arbetet och friluftslivet och har kommit fram till en Casio Mudman G9300. Försökt att fÄ tag pÄ en begagnad men det Àr svÄrt. SÄ jag tÀnkte bestÀlla en ny och undrar om nÄgon har bestÀllt frÄn Watchshop och undrar om nÄgon vet om den sidan funkar smidigt och snabbt?

Letar efter en tÄlig klocka för arbetet och friluftslivet och har kommit fram till en Casio Mudman G9300. Försökt att fÄ tag pÄ en begagnad men det Àr svÄrt. SÄ jag tÀnkte bestÀlla en ny och undrar om nÄgon har bestÀllt frÄn Watchshop och undrar om nÄgon vet om den sidan funkar smidigt och snabbt?

Dom funkade utmÀrkt nÀr jag bestÀllde dÀr!

Leverans tvÄ dagar efter bestÀllning kan man inte klaga pÄ.

Tillbaka
Topp