Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Listar runt 1700 men jag hade tur och fick den bra mycket billigare.Vad ligger den röda pÄ?
SĂ€lja?Listar runt 1700 men jag hade tur och fick den bra mycket billigare.
Aldrig.SĂ€lja?
UngefÀr samma reaktion min fru hade nÀr hon sÄg klockan; varför köper du en likadan till? Och dÄ Àr det ÀndÄ större skillnad pÄ minaNÀr jag bokade upp mig pÄ gruppköpet sÄ undrade min sambo varför jag skulle ha en likadan klocka som jag redan har, jag förklarade att det Àr en jÀvla skillnad!
Hon vet inte att jag hÀmtade den nya förut, och jag tÀnker inte sÀga nÄtt utan vÀnta och se om hon mÀrker det sjÀlv. Och gör hon det blir jag faktist lite imponerad!
La familia!
SjÀlv bÀr jag GX-56BB, dottern en DW-6900S och grabben en G-9100.
Jo utan bullbars sÄ kÀnde jag mig inte trygg56 med bullbars ser ju helt oförstörbar ut, passar den perfekt!
Den tavlan och gula bandet Àr riktigt snyggtBra dag för att ladda upp kraftreserven,
Letar efter en tÄlig klocka för arbetet och friluftslivet och har kommit fram till en Casio Mudman G9300. Försökt att fÄ tag pÄ en begagnad men det Àr svÄrt. SÄ jag tÀnkte bestÀlla en ny och undrar om nÄgon har bestÀllt frÄn Watchshop och undrar om nÄgon vet om den sidan funkar smidigt och snabbt?
Leverans tvÄ dagar efter bestÀllning kan man inte klaga pÄ.Letar efter en tÄlig klocka för arbetet och friluftslivet och har kommit fram till en Casio Mudman G9300. Försökt att fÄ tag pÄ en begagnad men det Àr svÄrt. SÄ jag tÀnkte bestÀlla en ny och undrar om nÄgon har bestÀllt frÄn Watchshop och undrar om nÄgon vet om den sidan funkar smidigt och snabbt?