Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fuck it ! BestÀlldeSvÄrt sugen pÄ en sÄdan hÀr 5610
NÄgon som vet hur mycket extra kostnaden blir nÀr man köper frÄn japan?
LÀgg pÄ moms 25 % (av totalpriset inkl. frakt) + administrationsavgift, tror det ligger pÄ 150 kr.SvÄrt sugen pÄ en sÄdan hÀr 5610
NÄgon som vet hur mycket extra kostnaden blir nÀr man köper frÄn japan?
#yolo?Fuck it ! BestÀllde
Exakt
Börjar bli en bra samling nu. Nu behöver du bara en frÄn 25 Ärs jubileet och en frÄn 20 .Kvadruppel i G-SHOCK Square Screwbacks
Riktigt cool! Och snygg! Vad ligger den pÄ i list? Finns den fortfarande inne hos KM? För oss som missade gruppköpet
Grymt, tack för svar! Ja den ser riktigt najs ut! Gillar verkligen fÀrgerna ocksÄ. FÄr nog bli en tur till Globen!
List Àr 2500kr. Jag utgÄr ifrÄn att Globen bestÀllde ett gÀng extra. Displayen Àr riktigt schysst!
Vilken hÀrlig fÀrg!NyanlÀnd precis i tid för #frogmanfriday!
Jag tvekade nÀr det begav sig, vilket man fÄr Ängra nu. Jag kollade med Robert pÄ KM Globen, och de hade tyvÀrr inga fler.
List Àr 2500kr. Jag utgÄr ifrÄn att Globen bestÀllde ett gÀng extra. Displayen Àr riktigt schysst!
Har tÀnkt att G-shock gör sig bÀst i stor och futurisk design typ Rangeman/Mudmaster etc. Och varför betala en tusing eller mer för en simpel square... provade ÀndÄ, fy satan sÄ bra!
Och sitter perfekt
OcksÄ Akropolis! Fast för ca tvÄ veckor sedan.Kör normalt gshock i undantagsfall. Idag var det undantag. Acropolis, Athen.
NÀr det bli sÄ stor grupp köp man sÀkert inte behöva vÀnta lÀnge innan en finns pÄ k&sJag tvekade nÀr det begav sig, vilket man fÄr Ängra nu. Jag kollade med Robert pÄ KM Globen, och de hade tyvÀrr inga fler.
Snyggt, det Àr en trevlig stad.OcksÄ Akropolis! Fast för ca tvÄ veckor sedan.
Vad ligger den röda pÄ?
De tre musketörerna. Hade jag varit bara aningens mer OCDig hade jag fÄtt inombordsklÄda av att alla inte var synkade. Nu har jag druckit bubbel sÄ nu struntar jag i sÄ vÀrldsliga ting.