• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ryssen har tyvĂ€rr fullt fokus hĂ€r, men sa att har en kompis som Ă€r yrkesfiskare som gĂ€rna hjĂ€lper till 🙂
SÄ fick precis denna frÄn honom dÀr han talat vett med Transportstyreksens GD.
78694413-21B1-4CB5-A512-144A901950C9.gif

AlltsĂ„, alla dessa sjuka gifar 🙃

Du menar att du bara Ă„kte 8.3km! Skyll inte pĂ„ klockan att du Ă€r LAT 😝

Klockan Ă€r en G-shock, alltsĂ„ ofelbar đŸ„°đŸ„°đŸ„° med utslutningsmetoden leder till att du Ă€r felbar 👍
Jag skyller pĂ„ Android och telefonens gps. Klockan agerar mer eller mindre bara som fjĂ€rrkontroll till gshock move appen. 10km blev det. Sjukt nöjd med tiden till Jag sĂ„g att Johaug Ă„kte samma strĂ€cka men en betydligt tuffare bana 15 minuter snabbare 😯

Fick ett mÀrkligt erbjudande pÄ min Instagram. Ett företag som gör gshock delar och ville samarbeta. Visst tÀnkte jag, jag kan prova dom och utvÀrdera.

Men dÄ ville dom att jag ska göra reklam för dom och fall jag fÄr 10 personer att köpa delarna sÄ skickar dom mig ett gratis ex. JÀkla mÀrklig marknadsföring va? Det gÀllde casio oak delar i stÄl.

Fick ett mÀrkligt erbjudande pÄ min Instagram. Ett företag som gör gshock delar och ville samarbeta. Visst tÀnkte jag, jag kan prova dom och utvÀrdera.

Men dÄ ville dom att jag ska göra reklam för dom och fall jag fÄr 10 personer att köpa delarna sÄ skickar dom mig ett gratis ex. JÀkla mÀrklig marknadsföring va? Det gÀllde casio oak delar i stÄl.
Det lĂ€t fishy 😐

KÀnns lite ovÀrt.

Slutat svara pÄ sÄnt sedan lÀnge, alltid samma upplÀgg. Fattar inte att nÄgon nappar pÄ det dÀr.

Tillbaka
Topp