DĂ„ har vi ju inte avslöjat ledordet Ă€n...âŠ.. Det som börjar pĂ„ K.Nu börjar det ......... Muha ha ha, förslagen kommer hagla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DĂ„ har vi ju inte avslöjat ledordet Ă€n...âŠ.. Det som börjar pĂ„ K.Nu börjar det ......... Muha ha ha, förslagen kommer hagla
Lite vad som, tycker det Ă€r rĂ€tt spĂ€nnande att frĂ„ga runt lite vad som tilltalar andra nĂ€r jag ska dyka in i ett nytt mĂ€rke. Denna sĂ„g riktigt unik ut. NĂ„gon som Ă€ger en sĂ„dan?Ăr det just squares du Ă€r inne pĂ„ eller lite vad som? Skulle utöver den solida rekommendationen M5610 tipsa om att kolla lite pĂ„ typ G9300 eller DW6900.
Uppskattar min dw5600 mycket vilket leder in pÄ ett grymt sug efter en "screwback". Funderar starkt pÄ en anniversary modell .
Tack för tips! Ska kolla in nÀr frun lÀgger lillen. Bilder kommer garanterat. Hoppas den inte kommer allt för snart dock. OWGm och alltSÄg en unboxing av Kid Cudi pÄ YouTube precis! Vi fÄr hoppas att Àven din kommer lite snabbare, vore kul att se lite bilder pÄ den hÀr i trÄden
LĂ€nk till videon:
Riktigt bra! Men bÀttre Àn 5035? Det Àr det som gör det hÀr kaninhÄlet sÄ förÀdiskt, alla har sin egen charm och man behöver dom alla.Det dÀr fÀrgtemat Àr sÄ bra. Höst.
Nu börjar det ......... Muha ha ha, förslagen kommer hagla
Dagens sanning! Min första var 5610, var supernöjd i 20 minuter sen ville jag ha en 5000!Köp en GW-5000-1JF direkt.
Om du blir förtjust i fyrkanter kommer du nÄn gÄng att vilja ha en ÀndÄ. Om du inte gillar den kan du relativt enkelt flippa den vidare.
Javisst, absolutDu kan Àven titta efter "vintage" G-Shocks sÄ som DW-5600c
Javisst, absolut
Diggar "project team tough" som fan ocksÄ sÄ dÀrför anniversary modellerna Àr tilltalande. Men en vintage Àr ju the real deal liksom sÄ det Àr ocksÄ ballt. Det svÄra Àr bara vad som Àr ett rimligt pris för dessa vintage modeller
Lite vad som, tycker det Àr rÀtt spÀnnande att frÄga runt lite vad som tilltalar andra nÀr jag ska dyka in i ett nytt mÀrke. Denna sÄg riktigt unik ut. NÄgon som Àger en sÄdan?
ref: GA-2100-1A1ER
KÀrlek vid första ögonkastet Tror det blir en liknande sjÀlv, ska kolla i Köp&sÀlj om det finns nÄgot till salu.Vanlig klocka hÀr i trÄden. Jag Àgde en i somras, den Àr bra storlek och bekvÀm bÀra Jag bestÀllde den grÄ varianten idag...
KÀrlek vid första ögonkastet Tror det blir en liknande sjÀlv, ska kolla i Köp&sÀlj om det finns nÄgot till salu.
KÀrlek vid första ögonkastet Tror det blir en liknande sjÀlv, ska kolla i Köp&sÀlj om det finns nÄgot till salu.
SÄ jÀkla grym klocka, blev ocksÄ hetsad till att köpa en hÀr. Finns en cool metall-mod ocksÄ om man vill testa nÄtt nytt. Ett av mina bÀsta köpKÀrlek vid första ögonkastet Tror det blir en liknande sjÀlv, ska kolla i Köp&sÀlj om det finns nÄgot till salu.
Hehe, den Àr jÀvligt rosa alltsÄ... Det blir kul. FÄr vÀnja in den lite grann. Med den, vit t-shirt, jeans och sneakers sÄ Àr man ju kung i vÄr/sommarSÄg en unboxing av Kid Cudi pÄ YouTube precis! Vi fÄr hoppas att Àven din kommer lite snabbare, vore kul att se lite bilder pÄ den hÀr i trÄden
LĂ€nk till videon:
Usch o fy, jag har fobi för ormar.FÄr man locka med ett köp sÄ hÀr i ensamma tider?
Casio G-Shock G-Steel African Rock Python Limited Edition -armbandsur GST-B300WLP-1AER
<p>Sedan slutet av 1990-talet har G-Shock slÀppt fantastiska specialmodeller i samarbete med olika miljöorganisationer. Denna modell, Casio G-Shock African Rock Python Limited Edition, Àr inspirerad av Afrikas största orm, Rock Snake. Bakom klockan Àr texten "Love The Sea And Earth".</p> <ul>...www.klockonline.com
Oj oj, tvÄ fina objekt dÀr. Min fru bara Àlskar Muminporslin. Muggar, fat, karaffer, ja, allt.Kaffe och MRG
Den som kom frÄn mig va? Den Àr cool, sÀlj den aldrig!Nej nej aldrig , kör OWG med denna .
Har hört att det kan vara sÄdÀr, sÄ jag och min fru vÀntade med sÄnt dÀr, va heter det, förlovning och grejer och nÀr vi hade hÀngt ihop ett tag och det kÀndes tryggt och rÀtt dÄ gifte vi oss (förra sommaren) efter 25 Är ihop.Du menar som nÀr folk gifter sig? VI kommer inte skilja oss men 3 Är senare sÄ........ Sen nÀr de trÀffar en ny sÄ kommer de att sÀga att det Àr pÄ riktigt igen
VÀlkommen i gÀnget! Om jag fÄr ge dig rÄd sÄ tycker jag du ska satsa pÄ antingen en 5035D eller en GW5000, dÄ kan det inte bli fel.Lycka till!Tjenare alla G-Shockare! Jag Àr ny pÄ KS och ny pÄ trÄden. Jag söker en bra plats att börja för nÄgon som aldrig har haft en G-Shock. Vill gÀrna hitta nÄgot futuristiskt i fÀrgen svart. GÄr rÀtt mycket pÄ utseendet eftersom det Àr just dÀr G-Shock tilltalar för mig personligen. Har fÄtt höra att: DW5600E-1V Àr en bra plats att börja. StrÀcker ut handen i hopp om att fÄ förslag som ska vÀgleda mig till mitt första inköp.
//Ha en fin dag allihopa
Har försökt det dĂ€r med mĂ„ttlig men det spĂ„rar alltid ur.Ăh, jag har faktiskt bara tre stycken plus att sambon och bonusdottern har fĂ„tt en varsin. Det gĂ„r att vara mĂ„ttlig och dĂ„ tror jag man landar pĂ„ tre stycken, ha ha!
Kan man inte slÀcka lampan med en felkodslÀsare, eller har du redan testat det?Stort tack. Verkar dock inte ha givit önskad effekt. En mÄnad pÄ mig att fÄ varningslampan för airbag att slockna. Fuck my life.
Helt rÀtt. Jag firade ocksÄ att det snart Àr helgFirar att det snart Àr helg
Kan otroligt lite om bilar. BerÀtta gÀrna mer!Kan man inte slÀcka lampan med en felkodslÀsare, eller har du redan testat det?
à ÄÄ tÀnk att jag har en sÄdan liggande... Men den som spar han harVanlig klocka hÀr i trÄden. Jag Àgde en i somras, den Àr bra storlek och bekvÀm bÀra Jag bestÀllde den grÄ varianten idag...
Vet inte om det funkar pÄ sÀkerhetssystem som airbags, men det kan ju vara vÀrt att testa.Kan otroligt lite om bilar. BerÀtta gÀrna mer!
Klarar du mars ut sÄ blir jag imponerad med en sÄdan klocka liggandeVill oxÄ tacka @Hans B 1955 för en fantastiskt trevlig kontakt och affÀr!
Denna fina pjÀs bor numera hos mig.
Till Ryssen: Nej, det Àr inte min handled utan min frus sÄ du fÄr inte snyta till mig idag heller.
Sista bilden en jÀmförelse med den klocka hon fick i present av mig och som Àr hennes daily.
Groda , LÀderlappen och Heisenberg, kan fan inte bli bÀttreStort tack @livinl0ud för LÀderlappen som anlÀnde idag. Grymt fin!
Har redan bekantat sig med en annan tuffing hÀr hemma.