Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Optimus Prime & BumblebeeNÀ, jag tror jag byter, jag fÄr ju till skillnad frÄn mÄnga andra
Min GW-1700BTJ-9A fick följa med till jobbet idag. (I fickan)Lekte med eld nu under morgonen.
Fota andra klockor.
Detta Àr behind the scenes shot. SÄ ni behöver inte kalla pÄ ryssen eller lÀderlappen
Sikta pÄ en GW-modell med Solar och Multiband sÄ har du en klocka av rangBörjar bli lite sugen pÄ en square, det Àr ju ett virrvarr av olika modeller, sÄ har litr frÄgor:
Varför Àr screwback sÄ najs?
Vad Àr en trÄksub?
Finns det nĂ„got av vĂ€rde med dem âbĂ€ttreâ modulerna förutom solar/bt/5 larm/vattenfas?
Lutar nÀmligen mot en DW/GW(?)-5600 dÄ jag Àr lite snÄl just nu.
Börjar bli lite sugen pÄ en square, det Àr ju ett virrvarr av olika modeller, sÄ har litr frÄgor:
Vad Àr en trÄksub?
Finns det nĂ„got av vĂ€rde med dem âbĂ€ttreâ modulerna förutom solar/bt/5 larm/vattenfas?
HÄller med.Sikta pÄ en GW-modell med Solar och Multiband sÄ har du en klocka av rang
GW-M5610 eller GW-B5600 Àr vÀldigt prisvÀrda Gs.
Börjar bli lite sugen pÄ en square, det Àr ju ett virrvarr av olika modeller, sÄ har litr frÄgor:
Vad Àr en trÄksub?
Screwbacken gav mig en kÀnsla av en lite mer gedigen klocka med tyngden och en mer slÀt baksida. En mindre rörig baksida utan skruvar och infasning I stÄlet. Jag inbillar mig ocksÄ att det Àr en mer hÄllbar konstruktion.Börjar bli lite sugen pÄ en square, det Àr ju ett virrvarr av olika modeller, sÄ har litr frÄgor:
Vad Àr en trÄksub?
JIS finns i ett av kitten som sÀljs hos classe, Kjell eller teknikmagasinet. LÀnkade tidigare i trÄden. Borde gÄ att hitta om du söker pÄ JIS. Min erfarenhet sÀger att en Philips duger om skruvarna inte sitter som berget. Om det Àr svarta skruvar som Àr synliga skulle jag definitivt anvÀnda JIS eftersom att det Àr stor risk att en Philips slinter och repar fÀrgenMan börjar ju bli sugen att byta till de blÄ klÀderna nu.
@roosterman du som byter klÀder sÄ ofta, har du köpt JIS-mejslar eller kör du vanlig PH? Hittar inte JIS i nÄgra svenska butiker, men min Google-fu Àr inte vad jag skulle önska.
NÄgon annan som har JIS-mejslar och köpt dessa utanför eBay?
Grymt tack!JIS finns i ett av kitten som sÀljs hos classe, Kjell eller teknikmagasinet. LÀnkade tidigare i trÄden. Borde gÄ att hitta om du söker pÄ JIS. Min erfarenhet sÀger att en Philips duger om skruvarna inte sitter som berget. Om det Àr svarta skruvar som Àr synliga skulle jag definitivt anvÀnda JIS eftersom att det Àr stor risk att en Philips slinter och repar fÀrgen
^ Det dÀr Àr ett STORT plus för min del, jag gillar lite tyngd i mina klockor.Screwbacken gav mig en kÀnsla av en lite mer gedigen klocka med tyngden och en mer slÀt baksida
Om du inte har nÄgot problem med stÄlbezel sÄ skulle jag köpt en GMW-B5000G-1ER. Den Àr riktigt bra. @lulemarcus kanske kan bjuda pÄ ett wristshot?AssÄ vilka svar! Tack hörrni, ni Àr bÀst!
^ Det dÀr Àr ett STORT plus för min del, jag gillar lite tyngd i mina klockor.
Absolut! Efter 1/4Om du inte har nÄgot problem med stÄlbezel sÄ skulle jag köpt en GMW-B5000G-1ER. Den Àr riktigt bra. @lulemarcus kanske kan bjuda pÄ ett wristshot?
Grymt tack!
Sen pÄ bollen... MÄste jobba lite ocksÄ pÄstÄr dom....Man börjar ju bli sugen att byta till de blÄ klÀderna nu.
@roosterman du som byter klÀder sÄ ofta, har du köpt JIS-mejslar eller kör du vanlig PH? Hittar inte JIS i nÄgra svenska butiker, men min Google-fu Àr inte vad jag skulle önska.
NÄgon annan som har JIS-mejslar och köpt dessa utanför eBay?
EDIT: Mycket Offtopic nu. Bjuckar pÄ en gammal bild... Screwbacks FTW!
Absolut! Efter 1/4
#mrgmarch
Ingen aning, jag lÀser bara av tiden pÄ minVet du om det finns nÄgon bra video som gÄr igenom din MR-G? Försöker förstÄ hur man anvÀnder och lÀser av funktionerna
Ingen aning, jag lÀser bara av tiden pÄ min