lulemarcus
Silver
Sant, men kommer nÄgon tro mig?! 25/2 enligt klockan som alla gshockers vet gÄr den aldrig felDu kan ju posta arkivbilder utan att fÄ smisk frÄn lÀderlappen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sant, men kommer nÄgon tro mig?! 25/2 enligt klockan som alla gshockers vet gÄr den aldrig felDu kan ju posta arkivbilder utan att fÄ smisk frÄn lÀderlappen
Du fÄr gÀrna dela med dig om du hittar en bra tutorialHaha! FÄr la trÄla tuben nÀr jag fÄr tid ^^
Tycker den Àr grym! Jag rÄkade dock ut för en förfalskning nÀr jag bestÀllde en till sonen. Men maken till skönt armband, bÀttre Àn gmw-b5000s. Alla funktioner funkar dessutom perfekt. Funderar pÄ att köpa en sjÀlv, Àkta den hÀr gÄngen.Testar sonens F-91W
Sant, men kommer nÄgon tro mig?! 25/2 enligt klockan som alla gshockers vet gÄr den aldrig fel
Du fÄr gÀrna dela med dig om du hittar en bra tutorial
HÄller han pÄ att faila?
Ingen aning, jag lÀser bara av tiden pÄ min
Det tror jag inteHÄller han pÄ att faila?
NÀ, fÄr lÀgga tillDet tror jag inte
SÄg bara att han hade en snygg grön Casioak
Ăr han med i G-listan?
Bjuckar pÄ en gammal bild... Screwbacks FTW!
Fast jag tycker nog att @HampusJ fÄr kika in hÀr och hÀlsa innan han hamnar pÄ Team G-shocks listaNÀ, fÄr lÀgga till
För sent!Fast jag tycker nog att @HampusJ fÄr kika in hÀr och hÀlsa innan han hamnar pÄ Team G-shocks lista
6-7 försöket nu va???Den hÀr killen ger aldrig upp
Typ. Han höjer priset varje gÄng.6-7 försöket nu va???
Som att det ens vore en attraktiv modellDen hÀr killen ger aldrig upp
Förr eller senare kanske nÄgon i sin iver tror att det Àr en grym deal och lÀgger ett bud? Kort auktionstid och ett köp nu pris...Den hÀr killen ger aldrig upp
Det tror jag Àr dagens bÀsta tips. Speciellt om man kommer över en beggad eller en till rabatterat prisHÄller med, om man vill börja med en bra square, börja med en frÄn GW-B5600 serien med combiband.
Packad med funktioner som dyraste squares, men till ett bra pris.
ChansaAjaj, borde man lÀgga undan dessa direkt eller vÄgar man byta kostym bara för att se hur det blir. Snabb leverans frÄn Polen. Tack för butiktips @roosterman
Tips:AssÄ vilka svar! Tack hörrni, ni Àr bÀst!
^ Det dÀr Àr ett STORT plus för min del, jag gillar lite tyngd i mina klockor.
Ja det fÄr man. Men problemet i detta fall Àr att jag skulle bli sugen pÄ att ta pÄ mig Rangeman. Och min OWGM Àr:Det stÄr vÀl i reglerna för owg att man fÄr byta bezel och band pÄ klockan?
LÀnk?Ajaj, borde man lÀgga undan dessa direkt eller vÄgar man byta kostym bara för att se hur det blir. Snabb leverans frÄn Polen. Tack för butiktips @roosterman
Aha dÄ Àr jag med! Trodde du körde Rangeman...Ja det fÄr man. Men problemet i detta fall Àr att jag skulle bli sugen pÄ att ta pÄ mig Rangeman. Och min OWGM Àr:
Det stÄr vÀl i reglerna för owg att man fÄr byta bezel och band pÄ klockan?
Edit: hittade det pÄ owg hemsidan.
Jag sitter och vÀntar pÄ nya klÀder till min Rangeman as we speak.Haha gÄr ju att modda jÀrnet pÄ en klocka och ÀndÄ kunna bÀra 2-3 st dÄ.