• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det dĂ€r Ă€r fusk 😯 FĂ„r man byta ut modulen ocksĂ„? Om man gör det regelrĂ€tt i korrekt ordning sĂ„ kan man byta ut hela klockan😬
Modulen Ă€r vĂ€l fusk, dĂ„ tycker inte jag det Ă€r samma klocka lĂ€ngre. Modulen Ă€r vĂ€l liksom hjĂ€rtat/hjĂ€rnan/sjĂ€len i G-shocken. Övrigt Ă€r ju extremiteter som kan bytas ut men Ă€ndĂ„ vara samma klocka. SĂ„ jag hĂ„ller med dig!

#OWGMARCH kommer bli sjukt svĂ„rt nĂ€r jag fĂ„r hem klockan jag ”rĂ„kade” köpa idag 😳😳😳.
EB9A7E08-676F-422B-BCC8-E00BF7582332.jpeg

AssÄ vilka svar! Tack hörrni, ni Àr bÀst!

^ Det dÀr Àr ett STORT plus för min del, jag gillar lite tyngd i mina klockor.
DÄ skulle jag rekommendera screwbacks. Jag Àr ny pÄ Gs och köpte 5610 sent i höstas. Den Àr sÄld och 3 screwbacks införskaffade och jag Àr helt sÄld, magiska. SÀrskilt nÀr man Àr van vid tyngre klockor sÄ Àr det ett stort plus. Klart bÀttre kÀnsla och vÀrt pengarna tycker jag.

Lycka till! / F

DÄ skulle jag rekommendera screwbacks. Jag Àr ny pÄ Gs och köpte 5610 sent i höstas. Den Àr sÄld och 3 screwbacks införskaffade och jag Àr helt sÄld, magiska. SÀrskilt nÀr man Àr van vid tyngre klockor sÄ Àr det ett stort plus. Klart bÀttre kÀnsla och vÀrt pengarna tycker jag.

Lycka till! / F
Ni gör det inte lÀtt! FÄr ligga och spana lite pÄ K&S!

Ni gör det inte lÀtt! FÄr ligga och spana lite pÄ K&S!

PÄ alla sÀtt vÀrt att stalka hÀr i denna trevliga trÄd ocksÄ. Jag har bara köpt en G som lÄg officiellt pÄ K&S, en dök upp hÀr i trÄden och en fick jag svar pÄ förfrÄgan jag skickade i trÄden. Vet du vilken du vill ha sÄ finns det sÀkert nÄgon vÀnligt sinnad G-langare hÀr som gladeligen startar ditt missbruk och beroende.

Najs!
VÀnta lite nu. Du Àr med i OWGM och har bestÀllt en MRG? Snacka om att det mÄste klia i handleden nÀr du fÄtt hem den. För du fÄr inte ens prova den va :-D Om inte det dÀr danar karaktÀren vet jag inte vad som skulle göra det.
Haha ja vet, tajmingen suger verkligen big time đŸ€ŁđŸ˜‚đŸ˜Ž.

Vi hĂ„ller stenhĂ„rd bevakning pĂ„ honom hĂ€r i trĂ„den 🩇
Hahaha nu ska vi inte vara sĂ„dana 😉😉

Tillbaka
Topp