Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men det finns vÀl ingen som Àr sÄ tokig att man har flera klockor av samma modell?!I reglerna stÄr det att man fÄr byta band och bezel sÄ det tolkar jag som att det Àr helt ok att byta sÄlÀnge jag har samma modul.
Nej det har vÀl aldrig förekommit, speciellt inte i g-shocktrÄden.Men det finns vÀl ingen som Àr sÄ tokig att man har flera klockor av samma modell?!
Men det finns vÀl ingen som Àr sÄ tokig att man har flera klockor av samma modell?!
Fattar ingenting hur nÄn skulle kunna ha nÄt sÄntMen det finns vÀl ingen som Àr sÄ tokig att man har flera klockor av samma modell?!
Dyker förhoppningsvis upp imorgon om Postnord sköter sig .
4+1 Rangeman och 9 GW-B5600 Àr vÀl typ nÀstan kanske hyfsat rÀtt normalt??? Eller??Nej det har vÀl aldrig förekommit, speciellt inte i g-shocktrÄden.
Ja i mina öron lÄter det fullt normalt. Inte konstigare att ha en massa olika seikos eller rolexar. TÀnk bara pÄ dom som samlar pÄ frimÀrken, dom har ju tusentals!4+1 Rangeman och 9 GW-B5600 Àr vÀl typ nÀstan kanske hyfsat rÀtt normalt??? Eller??
Dyker förhoppningsvis upp imorgon om Postnord sköter sig .
Haha , den fĂ„r gĂ€rna ligga hemma sĂ„ jag fĂ„r trĂ€na pĂ„ disciplinenĂr det inte snarare bĂ€st att hoppas att PostNord segar med leveransen ?
Börjar bli mÄnga frogs för dig nu! KulDet har ju blivit nÄgra klockor det hÀr Äret men mÄnga har oxÄ fÄtt nya hem. Men hÀr Àr Ànnu en guldklimp i min samling nu nÀr jag gör om i klocklÄdorna. Stort tack @Golle_std för denna fina Borneo !
Dum idéFunderar pÄ slÀppa den till förmÄn för en high beat seiko diver. FrÄgar mig sjÀlv om det Àr en idiotisk idé...
Terrorattack i mina hemtrakter. Vart Àr vÀrlden pÄvÀg
Det tycker jag Àr en dum idé!Funderar pÄ slÀppa den till förmÄn för en high beat seiko diver. FrÄgar mig sjÀlv om det Àr en idiotisk idé...
NintendogrÄ med röda detaljer och en blÄskimrande tavla? Mycket bra tÀnkt av Casio.
Funderar pÄ slÀppa den till förmÄn för en high beat seiko diver. FrÄgar mig sjÀlv om det Àr en idiotisk idé...
FrÄgan Àr vad du kan fÄ pÄ andrahandsmarknaden för en sÄdan?Funderar pÄ slÀppa den till förmÄn för en high beat seiko diver. FrÄgar mig sjÀlv om det Àr en idiotisk idé...
HÄller med dig att den var snygg! KÀnner mig dock som en reaktionÀr dÄ jag tyckte dom digitala varianterna var snyggare
Det mÄste vÀl ÀndÄ vara en tidsfrÄga innan digitala Frogman gör comeback - plötsligt hypad till tusen. Casio vet nog vad de hÄller pÄ med..Jag föredrar digital pÄ Frogman men fÀrgerna pÄ den nya var mumma!