-â Hammertoneâ- hantverket Ă€r verkligen snyggt. Snyggast var den första versionen dĂ€r lĂ€nken ocksĂ„ var bearbetad, men nĂ€r den fanns var jag inte mogen för en MRG Ă€n .Hamrade ytan pĂ„ bezel Ă€r sĂ„ snyggt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
-â Hammertoneâ- hantverket Ă€r verkligen snyggt. Snyggast var den första versionen dĂ€r lĂ€nken ocksĂ„ var bearbetad, men nĂ€r den fanns var jag inte mogen för en MRG Ă€n .Hamrade ytan pĂ„ bezel Ă€r sĂ„ snyggt.
Har noterat samma sak. Hoppas inteUndrar om Casio hÄller pÄ att fasa ut MRG i Sverige? Ser bara tvÄ modeller pÄ deras europeiska hemsida.
PÄ motsvarande asiatiska och amerikanska Casio-sajter finns det dÀremot 5-7 modeller.
Det klarar du aldrig! 28 dagar!Kul med #OWGMARCH aja den fÄr ligga i lÄdan och vÀnta till 1/4 .
Haha tack för peppen !Det klarar du aldrig! 28 dagar!
Kul med #OWGMARCH aja den fÄr ligga i lÄdan och vÀnta till 1/4 .
Tack . Sedan @Derix började flasha med sin i trÄden har jag varit bra sugen pÄ en likadan . Tycker tavlan och koppardetaljerna Àr wowOch dÀr kom den!
Bra val Nu gÀller det att hÄlla handlederna i styr
FĂ„r jag frĂ„ga vem du köpte den av? Ăr ju litet nyfiken pĂ„ var min gamla finns nu.Tack . Sedan @Derix började flasha med sin i trĂ„den har jag varit bra sugen pĂ„ en likadan . Tycker tavlan och koppardetaljerna Ă€r wow
Absolut , denna köpte jag av @The_EscapementđŠFĂ„r jag frĂ„ga vem du köpte den av? Ăr ju litet nyfiken pĂ„ var min gamla finns nu.
Tror det finns tvĂ„ likadana pĂ„ forumet. Dock svĂ„rt att hĂ„lla koll pĂ„ hur de roterar, ha ha!Absolut , denna köpte jag av @The_EscapementđŠ
Grymt bra köp, bra pris!Jahopp mina goda vÀnner, dÄ invÀntar jag "meine bestellung". Klarade hÄlla fingrarna borta frÄn köpknappen i ca 40h. Men efter att jag hittat en youtube video som visar klockans alla aspekter sÄ förlorade jag striden snabbt dÀr pÄ. Uppdaterar med lite bilder nÀr den kommer.
Haha tack för peppen !
Kan svara mig sjÀlv hÀr. Boetten Àr inte i rostfritt stÄl för pÄ boettlocket stÄr det stainless steel back... Fulmetall sÄledes.Jag tror faktiskt att boetten Àr i metall, men Àr inte hundra pÄ att det Àr rostfritt stÄl, kan vara nÄgon basmetall ocksÄ. Belagd med guldfÀrg Àr den dock. Nja, tanken var att utmana sig sjÀlv att bÀra nÄt jag annars inte skulle ha. Jag fick det jag bestÀllde, ha ha!
Haha , ja dom âĂ€garnaâ har varit lite anonyma dĂ„ jag inte sett nĂ„gra kort pĂ„ klockorna.Tror det finns tvĂ„ likadana pĂ„ forumet. Dock svĂ„rt att hĂ„lla koll pĂ„ hur de roterar, ha ha!
Hade tĂ€nkt slĂ„ till för 100⏠men sĂ„ kom det en pop-up med rabattkod pĂ„ 10âŹ, allt som allt kostade klockan mig 913kr med fri leverans frĂ„n Ăsterrike. Har spĂ€nda förvĂ€ntningar dĂ„ jag lĂ€st i trĂ„den rĂ€tt mycket. Blir nĂ€stan lite sugen pĂ„ att ta in G-Shock i min butik om allting Ă€r sĂ„ bra som det lĂ„ter.Grymt bra köp, bra pris!
Tror ingen torskat. Ăn...Hur gĂ„r det för alla? Har nĂ„gon G-shockare fĂ„tt smisk av Batman Ă€n?
Kommer ni köra pÄ samma strap hela OWG?
Hur gÄr det för alla? Har nÄgon G-shockare fÄtt smisk av Batman Àn?
Jag ska snart byta frÄn gummi till lÀnkHur gÄr det för alla? Har nÄgon G-shockare fÄtt smisk av Batman Àn?
- Vad jag hört frĂ„n en större AD Ă€r att Casio planerar att fasa ut varianterna med GPS-synk och bara ha radio- och blĂ„tandssynk (alltsĂ„ âB2000â-serien).Undrar om Casio hĂ„ller pĂ„ att fasa ut MRG i Sverige? Ser bara tvĂ„ modeller pĂ„ deras europeiska hemsida.
PÄ motsvarande asiatiska och amerikanska Casio-sajter finns det dÀremot 5-7 modeller.
Tror ingen torskat. Ăn...
HÀrligt! KÀmpa pÄVi hÄller ut allihopa
Ăr sjĂ€lv ocksĂ„ sugen pĂ„ att byta, men Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ vart man kan fĂ„ tag i roliga band / adaptrar.Jag ska snart byta frĂ„n gummi till lĂ€nk
Batman skrÀmmer mig inte sÀrskilt mycket, men ryssen.... huuu ger mig rysningar!Hur gÄr det för alla? Har nÄgon G-shockare fÄtt smisk av Batman Àn?
Höll pÄ att gÄ illa redan första morgonen, dÀrför sover jag nu med min gbx100. JÀkligt fint att vakna till larm som Àr vibrationer pÄ handleden istÀllet för ljud.Batman skrÀmmer mig inte sÀrskilt mycket, men ryssen.... huuu ger mig rysningar!
Inte Ànnu men @livinl0ud ligger illa tillHur gÄr det för alla? Har nÄgon G-shockare fÄtt smisk av Batman Àn?
Ajajaj, jassÄ den lille spjuvernInte Ànnu men @livinl0ud ligger illa till
Batman skrÀmmer mig inte sÀrskilt mycket, men ryssen.... huuu ger mig rysningar!
Han fick nyss hem en superfin MR-G, och jag skulle aldrig kunnat hÄlla mig i 28 dagar, sÄ... antagligen inte han hellerAjajaj, jassÄ den lille spjuvern
Köp min trÄksub sÄ kan du föra över band och bezel till din och typ fÄ en helt ny klocka utan att bryta mot owg-reglernaFy satan vad jag börjar tröttna nu... Första dagarna var en baggis men nu krÀkas jag snart pÄ den hÀr. Hade aldrig trott att det skulle kÀnnas sÄ hÀr sÄ snabbt....