Av alla balla klockor du har valde du den att ha som owgm? Lolz!
Boetten Àr av plast men Àr mÄlad med silverfÀrg för att efterlikna stÄl va?
@Mikko Luiro smÀdade mig för mitt val av Rangeman sÄ han kan gott lida
![Face with tears of joy :joy: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Av alla balla klockor du har valde du den att ha som owgm? Lolz!
Va?Glöm inte borrmaskinen nÀr du ska byta band sÄ du kan borra bort dom 4 smÄskruvarna![]()
DesignmÀssigt hade jag föredragit en svart, dÄ hade jag med lÀtthet kommit undan med lite mer dressade plagg. Den hÀr skriker sommar, sol och sport.GBX-100 gör OWG till en barnlek. Borde kanske gett mig sjÀlv en större utmaning?
Kollegan i Brisbane har checkat ut och jag precis checkat in, det kan man kalla skiftarbete
Ser ut att vara i nyskick. Jag Àr mer inne pÄ en svart med negativ display, annars hade jag plockat upp denJag har hÀngt med dÄligt i trÄden pÄ sistone. Har ni sett om nÄgon söker stÄlis nyligen? Min finns tillgÀnglig för 2,9k skickat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag rÄkade köpa en igÄr annars hade jag knipit denJag har hÀngt med dÄligt i trÄden pÄ sistone. Har ni sett om nÄgon söker stÄlis nyligen? Min finns tillgÀnglig för 2,9k skickat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Men vadĂ„? Ăr de smĂ„ skruvarna omöjliga att gĂ€nga ut?Eller hammaren @DrSbaitso tipsade om![]()
Ser ut att vara i nyskick. Jag Àr mer inne pÄ en svart med negativ display, annars hade jag plockat upp den
Det var typiskt dÄ! fick precis ett pm om en klocka jag sökt ett tag och denna kommer dÀrför inte lÀngre till anvÀndningJag rÄkade köpa en igÄr annars hade jag knipit den![]()
Villhöver âalltidâ@livinl0ud Du sĂ„lde ju din trĂ„ksub igĂ„r.. KĂ€nns det inte som att du villhöver en igen?![]()
Fin! Hade jag haft handlederna för dessa jÀkla endlinks sÄ hade jag slagit till direkt!Jag har hÀngt med dÄligt i trÄden pÄ sistone. Har ni sett om nÄgon söker stÄlis nyligen? Min finns tillgÀnglig för 2,9k skickat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ett syfte som absolut förtjÀnar lite uppoffringGlöm inte det viktigaste i sammanhanget. Det har hittills samlats in precis under 60000 till Min stora dag, och det tickar pÄ.![]()
Men min handled Àr bara 15,2Man behöver inte vara kroppsbyggare!
HÀr pÄ 17,5cm
![]()
- Har haft ett antal MRG genom Ă„ren. SĂ€ljer ibland en, oftast för att kunna finansiera nĂ„t annat, ibland en ny MRG. SĂ„lde en för nĂ„gra dagar sedan till en â trĂ„dkamratâ som blev vĂ€ldigt glad för den, kĂ€ndes vĂ€ldigt bra!Jag tycker absolut att det Ă€r vĂ€rt att testa en mrg. Vi hĂ€r i trĂ„den om nĂ„gra kan uppskatta dem fullt ut! SjĂ€lv skickade jag min vidare till en forumkamrat och satte pengarna Ă„t hĂ„llet av en Seiko SLA021 istĂ€llet. Visst har jag saknat Mr G ibland men seikon passar mig och min handled bĂ€ttre.
![]()
GBX-100 gör OWG till en barnlek. Borde kanske gett mig sjÀlv en större utmaning?
Kollegan i Brisbane har checkat ut och jag precis checkat in, det kan man kalla skiftarbete
Tjenare alla G-Shockare! Jag Àr ny pÄ KS och ny pÄ trÄden. Jag söker en bra plats att börja för nÄgon som aldrig har haft en G-Shock. Vill gÀrna hitta nÄgot futuristiskt i fÀrgen svart. GÄr rÀtt mycket pÄ utseendet eftersom det Àr just dÀr G-Shock tilltalar för mig personligen. Har fÄtt höra att: DW5600E-1V Àr en bra plats att börja. StrÀcker ut handen i hopp om att fÄ förslag som ska vÀgleda mig till mitt första inköp.
//Ha en fin dag allihopa![]()
Hade en annan klocka pÄ mig innan men kan inte lÄta bli att byta till Rangeman
![]()
Jag tror faktiskt att boetten Àr i metall, men Àr inte hundra pÄ att det Àr rostfritt stÄl, kan vara nÄgon basmetall ocksÄ. Belagd med guldfÀrg Àr den dock. Nja, tanken var att utmana sig sjÀlv att bÀra nÄt jag annars inte skulle ha. Jag fick det jag bestÀllde, ha ha!Av alla balla klockor du har valde du den att ha som owgm? Lolz!
Hamrade ytan pĂ„ bezel Ă€r sĂ„ snyggt.- Har haft ett antal MRG genom Ă„ren. SĂ€ljer ibland en, oftast för att kunna finansiera nĂ„t annat, ibland en ny MRG. SĂ„lde en för nĂ„gra dagar sedan till en â trĂ„dkamratâ som blev vĂ€ldigt glad för den, kĂ€ndes vĂ€ldigt bra!
Men naturligtvis mÄste jag ha minst en i min lilla samling. Just nu den hÀr:
![]()
Gjorde jag? Nackdelen med att sÀga mÄnga saker Àr man glömmer vad man sagt... Nej, Rangeman Àr en grym klocka, Àlskar min och bestÀllde nya klÀder till den igÄr. Jag önskar att jag kört den istÀllet. Tittar avundsjukt pÄ er som har era pÄ er.@Mikko Luiro smÀdade mig för mitt val av Rangeman sÄ han kan gott lida![]()
NejdĂ„, dom Ă€r bara att skruva ut.Men vadĂ„? Ăr de smĂ„ skruvarna omöjliga att gĂ€nga ut?
KÀnner igen det dÀr med utmanande....Jag tror faktiskt att boetten Àr i metall, men Àr inte hundra pÄ att det Àr rostfritt stÄl, kan vara nÄgon basmetall ocksÄ. Belagd med guldfÀrg Àr den dock. Nja, tanken var att utmana sig sjÀlv att bÀra nÄt jag annars inte skulle ha. Jag fick det jag bestÀllde, ha ha!
Jag tror faktiskt att boetten Àr i metall, men Àr inte hundra pÄ att det Àr rostfritt stÄl, kan vara nÄgon basmetall ocksÄ. Belagd med guldfÀrg Àr den dock. Nja, tanken var att utmana sig sjÀlv att bÀra nÄt jag annars inte skulle ha. Jag fick det jag bestÀllde, ha ha!