• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och jag som köpte en stĂ„lis idag... Hur fasen tĂ€nkte jag dĂ€r??? Tre dagar in i OWGM...😁

KlĂ€derna byter du i ett nafs nĂ€r du vĂ€l sĂ€tter igĂ„ng. Fyra skruvar bort och lite krĂ€ngelikrĂ€ng, sen fyra skruv tebax = FÄÄÄRDIG!!😄
PĂ„ Mudman mĂ„ste jag vĂ€l lossa alla 8 skruvar? Eller tĂ€nker jag fel? đŸ€”

Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?

Ajaj, borde man lÀgga undan dessa direkt eller vÄgar man byta kostym bara för att se hur det blir. Snabb leverans frÄn Polen. Tack för butiktips @roosterman
PXL_20210303_121620992.jpg
SÄ grym fÀrg :heart::heart::heart:

Jag Àr ju sÀmst pÄ att sÀlja i den hÀr trÄden kÀnns det som, jag bara köper ju ..:oops:
Och dom jag inte kan/vill köpa sjĂ€lv Ă€r det ju alltid kul att vara omoraliskt stöd Ă„t😁
Jag har ju inte kommit upp i MR-Gklassen Àn.... Dyraste hittills Àr stora Rangeman... Men jag kan hÄlla med om nÀr det gÀller sÄna specialpjÀser sÄ skulle iaf jag , om jag var i den sitsen, fundera bÄde en och tre ggr innan jag sÄlde..
Fast vÀnder man pÄ det Àr det ju riktigt kul att just dom pjÀserna oftast stannar i trÄden hos nÀsta vÄrdnadstagare som ju vÀrdesÀtter dom:)
Jag tycker absolut att det Àr vÀrt att testa en mrg. Vi hÀr i trÄden om nÄgra kan uppskatta dem fullt ut! SjÀlv skickade jag min vidare till en forumkamrat och satte pengarna Ät hÄllet av en Seiko SLA021 istÀllet. Visst har jag saknat Mr G ibland men seikon passar mig och min handled bÀttre.
20190907_163916~2.jpg

Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?

För min del sÄ handlar det mer om en rolig grej som man gör tillsammans med mÄnga andra. Blir lite som en vit mÄnad tillsammans med en stödgrupp.

Tycker snarare att det har blivit Ànnu mer Klocksnack med OWGM, nÀstan sÄ att det blir lite jobbigt. Samtidigt blir det en rolig gemenskap men jag förstÄr att det kan bli för mycket för dem som inte Àr med.

I vanliga fall hade jag nog haft svÄrt att bestÀmma mig, precis som du skriver med olika klÀdsel och annat. Men i jobba-hemma-tider sÄ kÀnns det som en kul grej och faktiskt en utmaning, kliar ju redan bara 3 dagar in..

Glöm inte det viktigaste i sammanhanget. Det har hittills samlats in precis under 60000 till Min stora dag, och det tickar pÄ. :D

Jag tycker att det Ă€r kul att owgmarch har hittat till den hĂ€r trĂ„den. Det hĂ€r Ă€r utan tvekan den trĂ„d dĂ€r jag trivs bĂ€st pĂ„ hela forumet. Ångrar bara att jag inte körde en g-shock istĂ€llet för den hĂ€r satans pajasklockan som jag har nu. Fy fan, vad jag lider! TĂ€nk att det finns folk som Ă€r owg med en sĂ„n hĂ€r pĂ„ riktigt. 😬 Tyck synd om mig sĂ„ det kĂ€nns litet bĂ€ttre! 😂

20210301_072905~2.jpg

För övrigt Àr det skitkul nÀr alla försöker hetsa varandra till att sÀtta en annan klocka pÄ armen, ha ha!

HĂ„ller med er alla!
OWG för ett vÀldigt fint ÀndamÄl,
Kul att göra nÄt tillsammans, kanske extrakul detta covidÄr?
HĂ„ller med @Mikko Luiro om att hetsen Ă€r skitkul. RĂ„ men hjĂ€rtlig stĂ€mning i OWG-trĂ„den. Den har bubblat upp pĂ„ en andraplats efter denna som favorittrĂ„d. đŸ™‚đŸ‘đŸ»

Jag tycker att det Ă€r kul att owgmarch har hittat till den hĂ€r trĂ„den. Det hĂ€r Ă€r utan tvekan den trĂ„d dĂ€r jag trivs bĂ€st pĂ„ hela forumet. Ångrar bara att jag inte körde en g-shock istĂ€llet för den hĂ€r satans pajasklockan som jag har nu. Fy fan, vad jag lider! TĂ€nk att det finns folk som Ă€r owg med en sĂ„n hĂ€r pĂ„ riktigt. 😬 Tyck synd om mig sĂ„ det kĂ€nns litet bĂ€ttre! 😂

20210301_072905~2.jpg

För övrigt Àr det skitkul nÀr alla försöker hetsa varandra till att sÀtta en annan klocka pÄ armen, ha ha!
Vi tycker synd om dig och lider med dig broder! 😍
Behöver du stöttning finns vi alla hĂ€r, det vet du! 😊

Jag var med i fjol och tyckte det var en kul "icke-utmaning". Jag kÀnner inte att jag Àr beroende av att byta klocka, och det kunde vara en kul grej. Dock upplevde jag ganska snabbt att det inte gav nÄgonting alls, utan tvÀrtom bara var trÄkigt och onödigt. Att jag Àr med i Är Àr eftersom jag Àr förÀldraledig blir det bara en klocka ÀndÄ, och min förÀldraledighet slutar efter pÄsk, sÄ det blir en nedrÀkning i dubbel bemÀrkelse. Och sÄ pengar till vÀlgörenhet och lotterier som jag ÀndÄ aldrig vinner :)
Jag kommer nog inte vara med nÀsta Är

20210301_072905~2.jpg

Av alla balla klockor du har valde du den att ha som owgm? Lolz!
Boetten Àr av plast men Àr mÄlad med silverfÀrg för att efterlikna stÄl va?

God morgon trÄden.
Fortfarande Mudman, hoppas dock fĂ„ paketet med mejslarna som det tipsades om, redan idag😀
SÄ dÄ viker jag antagligen ner mig i dygnet runt-bÀrandet och byter till blÄtt kit tror jag.
fĂ„r vĂ€l i samband med det ge mig sjĂ€lv en rysk varning om att inte fara med osanning i mina löften😬
D4F50591-1547-4684-A06F-3E4732D81EEF.jpeg

God morgon trÄden.
Fortfarande Mudman, hoppas dock fĂ„ paketet med mejslarna som det tipsades om, redan idag😀
SÄ dÄ viker jag antagligen ner mig i dygnet runt-bÀrandet och byter till blÄtt kit tror jag.
fĂ„r vĂ€l i samband med det ge mig sjĂ€lv en rysk varning om att inte fara med osanning i mina löften😬
D4F50591-1547-4684-A06F-3E4732D81EEF.jpeg
Glöm inte borrmaskinen nĂ€r du ska byta band sĂ„ du kan borra bort dom 4 smĂ„skruvarna 😁

Tillbaka
Topp