TT-subFrÄgan Àr egentligen vad Bling-bling och TrÄkis ska hitta pÄ nÀr dom ligger o kelar tillsammans pÄ klockhyllan helt ensamma i nÀstan en mÄnad.....
Blir det nÄn bronsavkomma dÄ tro????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TT-subFrÄgan Àr egentligen vad Bling-bling och TrÄkis ska hitta pÄ nÀr dom ligger o kelar tillsammans pÄ klockhyllan helt ensamma i nÀstan en mÄnad.....
Blir det nÄn bronsavkomma dÄ tro????
PÄ Mudman mÄste jag vÀl lossa alla 8 skruvar? Eller tÀnker jag fel?Och jag som köpte en stÄlis idag... Hur fasen tÀnkte jag dÀr??? Tre dagar in i OWGM...
KlĂ€derna byter du i ett nafs nĂ€r du vĂ€l sĂ€tter igĂ„ng. Fyra skruvar bort och lite krĂ€ngelikrĂ€ng, sen fyra skruv tebax = FĂĂĂRDIG!!![]()
Du tÀnkte rÀtt.PÄ Mudman mÄste jag vÀl lossa alla 8 skruvar? Eller tÀnker jag fel?![]()
MRGG1000-B1AJag har svÄrt att hÀnga med i trÄden, vilken svarta Àr det som avses?
SÄ grym fÀrgAjaj, borde man lÀgga undan dessa direkt eller vÄgar man byta kostym bara för att se hur det blir. Snabb leverans frÄn Polen. Tack för butiktips @roosterman
![]()
Jag tycker absolut att det Àr vÀrt att testa en mrg. Vi hÀr i trÄden om nÄgra kan uppskatta dem fullt ut! SjÀlv skickade jag min vidare till en forumkamrat och satte pengarna Ät hÄllet av en Seiko SLA021 istÀllet. Visst har jag saknat Mr G ibland men seikon passar mig och min handled bÀttre.Jag Àr ju sÀmst pÄ att sÀlja i den hÀr trÄden kÀnns det som, jag bara köper ju ..
Och dom jag inte kan/vill köpa sjÀlv Àr det ju alltid kul att vara omoraliskt stöd Ät
Jag har ju inte kommit upp i MR-Gklassen Àn.... Dyraste hittills Àr stora Rangeman... Men jag kan hÄlla med om nÀr det gÀller sÄna specialpjÀser sÄ skulle iaf jag , om jag var i den sitsen, fundera bÄde en och tre ggr innan jag sÄlde..
Fast vÀnder man pÄ det Àr det ju riktigt kul att just dom pjÀserna oftast stannar i trÄden hos nÀsta vÄrdnadstagare som ju vÀrdesÀtter dom![]()
Och Borneogrodan! @Daion sopar verkligen banan av oss andra dödliga smÄsamlare. Gladare gubbe men jag hittar inte den emojinPrecis, han hade hunnit skaffa bÄda tvÄ![]()
Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?
Tycker snarare att det har blivit Ànnu mer Klocksnack med OWGM, nÀstan sÄ att det blir lite jobbigt. Samtidigt blir det en rolig gemenskap men jag förstÄr att det kan bli för mycket för dem som inte Àr med.Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?
I vanliga fall hade jag nog haft svÄrt att bestÀmma mig, precis som du skriver med olika klÀdsel och annat. Men i jobba-hemma-tider sÄ kÀnns det som en kul grej och faktiskt en utmaning, kliar ju redan bara 3 dagar in..Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?
Glöm inte det viktigaste i sammanhanget. Det har hittills samlats in precis under 60000 till Min stora dag, och det tickar pÄ.Jag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?
TÀnkte precis skriva detsamma!Glöm inte det viktigaste i sammanhanget. Det har hittills samlats in precis under 60000 till Min stora dag, och det tickar pÄ.![]()
Vi tycker synd om dig och lider med dig broder!Jag tycker att det Àr kul att owgmarch har hittat till den hÀr trÄden. Det hÀr Àr utan tvekan den trÄd dÀr jag trivs bÀst pÄ hela forumet. à ngrar bara att jag inte körde en g-shock istÀllet för den hÀr satans pajasklockan som jag har nu. Fy fan, vad jag lider! TÀnk att det finns folk som Àr owg med en sÄn hÀr pÄ riktigt.Tyck synd om mig sÄ det kÀnns litet bÀttre!
![]()
För övrigt Àr det skitkul nÀr alla försöker hetsa varandra till att sÀtta en annan klocka pÄ armen, ha ha!
Tack.MRGG1000-B1A
Den Àr sÄ otrooligt bra!Tack.
Jo, den finns fortfarande kvar i lÄdan.
![]()
Den dÀr mÄste du behÄlla! Du kan vÀl inte sÀlja av allt du har vad? Kanske det Àr den bÀsta i hela serien? Definitivt en av dem!Tack.
Jo, den finns fortfarande kvar i lÄdan.
![]()
Fina fÀrger pÄ de dÀr bilderna! Ser inte dumt ut alls
Jag var med i fjol och tyckte det var en kul "icke-utmaning". Jag kÀnner inte att jag Àr beroende av att byta klocka, och det kunde vara en kul grej. Dock upplevde jag ganska snabbt att det inte gav nÄgonting alls, utan tvÀrtom bara var trÄkigt och onödigt. Att jag Àr med i Är Àr eftersom jag Àr förÀldraledig blir det bara en klocka ÀndÄ, och min förÀldraledighet slutar efter pÄsk, sÄ det blir en nedrÀkning i dubbel bemÀrkelse. Och sÄ pengar till vÀlgörenhet och lotterier som jag ÀndÄ aldrig vinnerJag Àr antagligen vÀldig annorlunda... men varför owgmarch? Och Àn mer förvÄnande, att se sÄ mÄnga i denna trÄden?!?. Jag har sjÀlv burit i princip en och samma klocka sedan december (mÄste vara rekord) men vill absolut kunna anpassa klocka efter bÄde klÀdsel och aktivitet. Vad Àr det jag missar? Kan man inte lika gÀrna bara köra en vit-mÄnad ifrÄn KS om man tycker det Àr för mycket?
Den Ă€r riktigt bra, inget snack om den saken, men vĂ€ldigt fĂ„ av mina klockor âsitter sĂ€kertâ numer.Den dĂ€r mĂ„ste du behĂ„lla! Du kan vĂ€l inte sĂ€lja av allt du har vad? Kanske det Ă€r den bĂ€sta i hela serien? Definitivt en av dem!
Jag tycker att det Àr kul att owgmarch har hittat till den hÀr trÄden. Det hÀr Àr utan tvekan den trÄd dÀr jag trivs bÀst pÄ hela forumet. à ngrar bara att jag inte körde en g-shock istÀllet för den hÀr satans pajasklockan som jag har nu. Fy fan, vad jag lider! TÀnk att det finns folk som Àr owg med en sÄn hÀr pÄ riktigt.Tyck synd om mig sÄ det kÀnns litet bÀttre!
![]()
För övrigt Àr det skitkul nÀr alla försöker hetsa varandra till att sÀtta en annan klocka pÄ armen, ha ha!
Glöm inte borrmaskinen nÀr du ska byta band sÄ du kan borra bort dom 4 smÄskruvarnaGod morgon trÄden.
Fortfarande Mudman, hoppas dock fÄ paketet med mejslarna som det tipsades om, redan idag
SÄ dÄ viker jag antagligen ner mig i dygnet runt-bÀrandet och byter till blÄtt kit tror jag.
fÄr vÀl i samband med det ge mig sjÀlv en rysk varning om att inte fara med osanning i mina löften
![]()
Snickarknep Àr annars att bara slÄ in dem med hammare. Det Àr trots allt en g-shock.Glöm inte borrmaskinen nÀr du ska byta band sÄ du kan borra bort dom 4 smÄskruvarna![]()
KÀnns spontant som att det Àr en snabbare och dÀrmed effektivare vÀg att gÄSnickarknep Àr annars att bara slÄ in dem med hammare. Det Àr trots allt en g-shock.