• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@livinl0ud inget fel i att misslyckas... 🙈
11B40863-E2DF-4F6B-A16E-46FD0049DD75.jpeg

Satan sĂ„ bra denna Ă€r! 😎

Nu tycker jag iofs att alla dom dÀr Àr ubercoola men har dom verkligen kostat 30lök nya? Har ingen koll men spontant kÀnns det inte som att mrg inte var sÄ dyra nÀr dom var en ny serie. Prisökningen har vÀl kommit pÄ senare Är nÀr dom blivit allt mer och mer sofistikerade?
Förmodligen, jag raljerade lite. De kostade nog inte alls lika mycket nÀr det begav sig.

HÀr Àr lite prisreferenser pÄ de första modellerna.

Och jÀklar vad mÄnga MRG Casio har slÀppt genom Ären!

Inte sÄ fasligt höga priser ÀndÄ. 58 000 JPY, i runda slÀnger 4500 SEK.

Ja, pengarna man lĂ€gger pĂ„ en klocka Ă€r inte linjĂ€rt med hur mycket nöje man fĂ„r ut av den. Fast det gĂ€ller Ă„ andra sidan mĂ„nga saker hĂ€r i livet. Mest 'bang for the buck' tycker jag alltid Ă€r intressant, oavsett om det gĂ€ller klockor, vin eller mobiltelefoner 😍

NĂ€ det Ă€r sant. Gillar dock min SMP vĂ€ldigt mycket Ă€ven om valutan för pengar inte Ă€r sĂ„ stor egentligen om man bara ser till funktionaliteten 😍

Var Àven de Àldre MR-G high end-modeller?

Har för mig att jag lÀste att dom var dyrare Àn ordinarie G-Shock. Men om dom var sÄ mycket dyrare vet jag faktiskt inte.

Zdravo drugovi!

NĂ€e, jag hade ju lĂ€tt klarat mer om min SM inte fĂ„tt glasdilemmat men en mĂ„nad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Ă€r viktigast 😊
Jag hade nog ocksĂ„ fixat biffen om jag inte ”rĂ„kade” köpa mig en MR-G đŸ„ł. Precis sĂ„ resonerar jag ocksĂ„ att jag Ă€ndĂ„ gjort en god gĂ€rning vilket Ă€r det viktigaste i slutĂ€ndan 🙏.

NĂ€ det Ă€r sant. Gillar dock min SMP vĂ€ldigt mycket Ă€ven om valutan för pengar inte Ă€r sĂ„ stor egentligen om man bara ser till funktionaliteten 😍

Har för mig att jag lÀste att dom var dyrare Àn ordinarie G-Shock. Men om dom var sÄ mycket dyrare vet jag faktiskt inte.

Zdravo drugovi!
Sto nas ima đŸ‘đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜Š

mĂ„ste sĂ€ga de blir iaf bĂ€ttre med Ă„ren 🙈
Fanns dock en del fina!

.
Inte sÄ fasligt höga priser ÀndÄ. 58 000 JPY, i runda slÀnger 4500 SEK.

Klart prisvÀrda.

Denna var ju snygg :

NĂ€e, jag hade ju lĂ€tt klarat mer om min SM inte fĂ„tt glasdilemmat men en mĂ„nad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Ă€r viktigast 😊
Synd bara att du inte var med i G-shockutmaningen sĂ„ ryssen fĂ„tt visa vĂ€gen ut đŸ€Ł

Hmm, vilken vintage ska jag vÀlja :eek:

Mjukostar.... och bortförklaringar. Nicht nicht!

Jag hade nog ocksĂ„ fixat biffen om jag inte ”rĂ„kade” köpa mig en MR-G đŸ„ł. Precis sĂ„ resonerar jag ocksĂ„ att jag Ă€ndĂ„ gjort en god gĂ€rning vilket Ă€r det viktigaste i slutĂ€ndan 🙏.

Har du sett den svarta som @S.L eventuellt fortfarande sitter pÄ? Eller den mer fÀrgglada som @Derix hade tidigare. BÄda de tvÄ Àr nÀstan snÀppet bÀttre tycker jag.
De Ă€r fina oxĂ„! 😍
Den fĂ€rgglada landade hos @Daion 😍
Japp, den gjorde ju det. Bara att jag inte lagt ut nĂ„gon bild pĂ„ den Ă€nnu, men idag kommer det. 😊
Det var som fan @Daion ;) Stort grattis!
Tackar! 🙏😊
Kul med #OWGMARCH đŸ˜‚đŸ€Ł aja den fĂ„r ligga i lĂ„dan och vĂ€nta till 1/4 😎.
5D092DD8-FB51-4DD4-8BC7-5EE3D5DD39A0.jpeg
47264F9D-5471-4F17-AFE6-B883003187E6.jpeg
2E704A2B-337E-47F0-8A07-76DCA9CFD93C.jpeg
Grattis till en fin pjĂ€s dĂ€r! đŸ‘đŸ€—
Det klarar du aldrig! đŸ€Ł 28 dagar!
Jo, du klarar det! Jag har ju oxĂ„ MRG som inte fĂ„r provas. Vi kĂ€mpar tillsammans! 😊
Tror det finns tvÄ likadana pÄ forumet. Dock svÄrt att hÄlla koll pÄ hur de roterar, ha ha!
Är det den jag har som varit i din Ă€go en gĂ„ng i tiden kanske? 😊
Nu vart den sĂ„ld 😳 SĂ€kert @Daion som Ă€r i farten 😁
Nej, inte den hĂ€r gĂ„ngen. Jag Ă€r oskyldig. 😊
NĂ„gra som jag kan resonera om,
5868A12B-9D0A-4B5E-BEEF-3495EF0F1333.jpeg

[Burton sÄld]

82123D2C-BE23-4FFC-BEA5-FC5443EACA0E.jpeg

148C137F-9121-4250-BED7-3378D321EEE2.jpeg

2A57D48B-99C2-4CCF-9541-3DBFC6D4B98B.jpeg

[Gold tornado sÄld]

Samt denna GMW-B5000G som kommer med Porter bezel & Porter lÀnk:
704E2E32-88DD-45F5-8C34-E282E2150298.jpeg
Oj oj oj, hĂ€r hĂ€nder det saker nĂ€r man inte Ă€r med i svĂ€ngarna. 😂
De dĂ€r grodorna Ă€r fina! đŸ€—đŸ˜
Passa pÄ nu gubbar nÀr @Daion sover. Imorgon har han sÀkert klippt alla grodor i alla fall!
😂🐾😂
Tror du att @Daion hann se va @S.L visade innan?? 😉
Missade ju det dock. 😂
- HĂ„ller helt med! Köpte min sista Rolex Sub 2018. Fick dĂ„ förmaningar av ADn om vad jag fick göra och inte göra med den. Efter en diskussion om ”regler” för att fĂ„ köpa Rolex hos dem tackade jag för mig.
Vad gĂ€ller Omega sĂ„ kostar en Speedmaster Professional nĂ€stan 68000 kr idag 😬.
Förmaningar och regler lĂ„ter ju inte sĂ„ kul. đŸ€”đŸ„ș
NÄgra fÄr lite solljus.
D4E34AE6-5B91-4A0C-A223-0618546B05F1.jpeg
Bruuuce, hur mĂ„r du?! đŸ˜đŸ€—đŸ˜
Ja och efter att ha öppnat upp och bytt en del nu sĂ„ börjar jag bli lite mera bekvĂ€m med batteribyten sĂ„ det kĂ€nns inte som ett hinder. DĂ€remot Ă€r solar fortfarande rĂ€tt ballt! 😄
HĂ€rligt! SjĂ€lv vĂ„gar jag mig inte pĂ„ sĂ„na saker utan sponsrar klockbutiken i stan nĂ€r det Ă€r dags för batteribyte eller bandbyte. 😂
@Daion
Du vet vad som vĂ€ntar😁
IMG_20210305_162023.jpg
Ja, det vet jag! Snart Ă€r vĂ„ren hĂ€r! đŸ€—đŸ˜đŸ Wroom! 😎
DĂ„ kommer 🐾-kungen hem! đŸ€—đŸ€—đŸ€—
Kastar snart in #OWGMARCH handduken 🙄😳!!!
23C438A5-7BAB-4B63-912D-37C33AC7DAD1.jpeg
C1BBE402-76FC-4691-AB2F-2D5EB02246DC.jpeg
Nej, nej, kĂ€mpa pĂ„! 🙏😊
Dooo iiiit!!! Det Àr sÄ vÀrt det!
Lyssna inte, stĂ„ ut! đŸ€—
Nej, det var Derix som efterfrĂ„gade och jag lade upp ett klipp tidigare men dĂ€r vet jag inre om alla funktioner gicks igenom sĂ„ detta Ă€r ju perfekt! 👍😊

Tillbaka
Topp