Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Förmodligen, jag raljerade lite. De kostade nog inte alls lika mycket nÀr det begav sig.Nu tycker jag iofs att alla dom dÀr Àr ubercoola men har dom verkligen kostat 30lök nya? Har ingen koll men spontant kÀnns det inte som att mrg inte var sÄ dyra nÀr dom var en ny serie. Prisökningen har vÀl kommit pÄ senare Är nÀr dom blivit allt mer och mer sofistikerade?
Eller hur . Ska ta och fatta ett beslut imorgon . Ăr ju iallafall inte först att faila #OWGMARCH
Eller hur . Ska ta och fatta ett beslut imorgon . Ăr ju iallafall inte först att faila #OWGMARCH
Tror det var @Daion ?
NĂ€e, jag hade ju lĂ€tt klarat mer om min SM inte fĂ„tt glasdilemmat men en mĂ„nad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Ă€r viktigastEller hur . Ska ta och fatta ett beslut imorgon . Ăr ju iallafall inte först att faila #OWGMARCH
Inte sÄ fasligt höga priser ÀndÄ. 58 000 JPY, i runda slÀnger 4500 SEK.HÀr Àr lite prisreferenser pÄ de första modellerna.
Early MRG all digital watches -- MRG-1 to MRG-220, plus...
CASIO is so well known for the G-Shock, a rugged digital watch featuring a tough resin bezel and dampened movement module that is highly shock and abrasion resistant. It has been made in so many different design configurations and proportions. Some are rich in functionality, while others...www.watchuseek.com
Och jÀklar vad mÄnga MRG Casio har slÀppt genom Ären!
Ja, pengarna man lÀgger pÄ en klocka Àr inte linjÀrt med hur mycket nöje man fÄr ut av den. Fast det gÀller Ä andra sidan mÄnga saker hÀr i livet. Mest 'bang for the buck' tycker jag alltid Àr intressant, oavsett om det gÀller klockor, vin eller mobiltelefoner
Var Àven de Àldre MR-G high end-modeller?
Halo zemljak!
Gdje si zemo
Jag hade nog ocksĂ„ fixat biffen om jag inte ârĂ„kadeâ köpa mig en MR-G . Precis sĂ„ resonerar jag ocksĂ„ att jag Ă€ndĂ„ gjort en god gĂ€rning vilket Ă€r det viktigaste i slutĂ€ndan .NĂ€e, jag hade ju lĂ€tt klarat mer om min SM inte fĂ„tt glasdilemmat men en mĂ„nad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Ă€r viktigast
Sto nas imaNÀ det Àr sant. Gillar dock min SMP vÀldigt mycket Àven om valutan för pengar inte Àr sÄ stor egentligen om man bara ser till funktionaliteten
Har för mig att jag lÀste att dom var dyrare Àn ordinarie G-Shock. Men om dom var sÄ mycket dyrare vet jag faktiskt inte.
Zdravo drugovi!
HÀr Àr lite prisreferenser pÄ de första modellerna.
CASIO is so well known for the G-Shock, a rugged digital watch featuring a tough resin bezel and dampened movement module that is highly shock and abrasion resistant. It has been made in so many different design configurations and proportions. Some are rich in functionality, while others...www.watchuseek.com
Inte sÄ fasligt höga priser ÀndÄ. 58 000 JPY, i runda slÀnger 4500 SEK.
mÄste sÀga de blir iaf bÀttre med Ären
Fanns dock en del fina!
Sto nas ima
Alltid trevligt nÀr det Àr lite gott & blandatHaha ja! Finns juggar lite varstans hÀr pÄ forumet ^^
Bara tvÄ, men ska byta till en tredje nu och kommer sova sÄ gott inatt! Som en liten baby trots att jag syndat sÄ fruktansvÀrt.Hur mÄnga byten har det blivit sen du tog smÀllen?
Synd bara att du inte var med i G-shockutmaningen sÄ ryssen fÄtt visa vÀgen utNÀe, jag hade ju lÀtt klarat mer om min SM inte fÄtt glasdilemmat men en mÄnad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Àr viktigast
Jag bara okynnesbyter nu och fy fan vad skönt det kÀnns. #sorrynotsorry
Ja, skitlÀcker fÀrg verkligen. Passar klockans tilltÀnkta anvÀndningsomrÄde vÀl. LÀngtar efter att fÄ ta han ut i det vilda.mkt bra modd! Tycker den gröna fÀrgen Àr perfekt pÄ den
Ă Ă„Ă„Ă„ inte fresta!
HÄller med, vet nog ingen klocka son passar sÄ bra i sÄ mÄnga olika fÀrgkombinationermkt bra modd! Tycker den gröna fÀrgen Àr perfekt pÄ den
Hmm, vilken vintage ska jag vÀljaHÀr Àr lite prisreferenser pÄ de första modellerna.
MRG-1100 Àr ju en Frogman!Hmm, vilken vintage ska jag vÀlja
Trodde Juggarna hÀngde i RolextrÄden och körde kokainslÀde a'la Chang Frick, eller Àr ni som Hanif Bali sÀger BRF Bosnier??Alltid trevligt nÀr det Àr lite gott & blandat
Trodde Juggarna hÀngde i RolextrÄden och körde kokainslÀde a'la Chang Frick, eller Àr ni som Hanif Bali sÀger BRF Bosnier??
NÀe, jag hade ju lÀtt klarat mer om min SM inte fÄtt glasdilemmat men en mÄnad? Nja det hade jag nog inte fixat. Men glad över vad jag bidrog med till min stora dag och det Àr viktigast
Jag hade nog ocksĂ„ fixat biffen om jag inte ârĂ„kadeâ köpa mig en MR-G . Precis sĂ„ resonerar jag ocksĂ„ att jag Ă€ndĂ„ gjort en god gĂ€rning vilket Ă€r det viktigaste i slutĂ€ndan .
JodĂ„ det vet jag, mest Makedoner som jag kĂ€nner, men finns ngr serber, nĂ„n kroat, nĂ„n bosnier och 1 Montenegrin i umgĂ€ngeskretsen!Ăven i fd Juggeland finns normala mĂ€nniskor
De Àr fina oxÄ!
Japp, den gjorde ju det. Bara att jag inte lagt ut nÄgon bild pÄ den Ànnu, men idag kommer det.Den fÀrgglada landade hos @Daion
Tackar!Det var som fan @Daion Stort grattis!
Grattis till en fin pjÀs dÀr!Kul med #OWGMARCH aja den fÄr ligga i lÄdan och vÀnta till 1/4 .
Jo, du klarar det! Jag har ju oxÄ MRG som inte fÄr provas. Vi kÀmpar tillsammans!Det klarar du aldrig! 28 dagar!
Ăr det den jag har som varit i din Ă€go en gĂ„ng i tiden kanske?Tror det finns tvĂ„ likadana pĂ„ forumet. Dock svĂ„rt att hĂ„lla koll pĂ„ hur de roterar, ha ha!
Nej, inte den hÀr gÄngen. Jag Àr oskyldig.Nu vart den sÄld SÀkert @Daion som Àr i farten
Oj oj oj, hÀr hÀnder det saker nÀr man inte Àr med i svÀngarna.NÄgra som jag kan resonera om,
[Burton sÄld]
[Gold tornado sÄld]
Samt denna GMW-B5000G som kommer med Porter bezel & Porter lÀnk:
Passa pÄ nu gubbar nÀr @Daion sover. Imorgon har han sÀkert klippt alla grodor i alla fall!
Missade ju det dock.
Förmaningar och regler lĂ„ter ju inte sĂ„ kul.- HĂ„ller helt med! Köpte min sista Rolex Sub 2018. Fick dĂ„ förmaningar av ADn om vad jag fick göra och inte göra med den. Efter en diskussion om âreglerâ för att fĂ„ köpa Rolex hos dem tackade jag för mig.
Vad gÀller Omega sÄ kostar en Speedmaster Professional nÀstan 68000 kr idag .
Bruuuce, hur mÄr du?!NÄgra fÄr lite solljus.
HÀrligt! SjÀlv vÄgar jag mig inte pÄ sÄna saker utan sponsrar klockbutiken i stan nÀr det Àr dags för batteribyte eller bandbyte.Ja och efter att ha öppnat upp och bytt en del nu sÄ börjar jag bli lite mera bekvÀm med batteribyten sÄ det kÀnns inte som ett hinder. DÀremot Àr solar fortfarande rÀtt ballt!
Ja, det vet jag! Snart Ă€r vĂ„ren hĂ€r! đ Wroom!
Nej, nej, kÀmpa pÄ!Kastar snart in #OWGMARCH handduken !!!
Lyssna inte, stÄ ut!Dooo iiiit!!! Det Àr sÄ vÀrt det!
Nej, det var Derix som efterfrÄgade och jag lade upp ett klipp tidigare men dÀr vet jag inre om alla funktioner gicks igenom sÄ detta Àr ju perfekt!Tror det var @Daion ?