• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har vÀldigt svÄrt att se att de svarta klÀderna skulle Äka pÄ igen inom nÄgon snar framtid. Den fick en mycket tooligare look med de blÄa. Till det bÀttre!
Ser fram emot sommaren med denna 😍
DB9B2CBE-B76A-45E3-AD78-0F3AE18B8215.jpeg

A8039C1E-0760-4A77-860A-B192DF88CF68.jpeg
Den Àr riktigt smurfig i blÄtt. Inte alls sÄ tokigt!

Det fanns inte pÄ de eBaysidorna jag fick av dig dÄ, sÄ det blev av nÄn sÀljare frÄn Israel. FÄr se nÀr det dyker upp, berÀknades till mitten mars.
Undrar om det Ă€r samma handlare som jag bestĂ€llde dekorskruvar ifrĂ„n 3januari och som först den 26 februari landade hos svenska tullen😳 hĂ„ller tummarna för att dina grejer kommer snabbare. Jag har ett kit pĂ„ vĂ€g frĂ„n Polen sen nu i helgen 👍
Passar pĂ„ att lĂ€gga ut veckans sista bild pĂ„ stjĂ€rnklockan samtidigtđŸ€©
IMG_20210307_221240.jpg

Skyller pĂ„ att jag hĂ„ller pĂ„ att somna.. 😁
Men fĂ„r nog Ă€ndĂ„ kolla upp serien, mĂ„nga som skrivit om den och verkar gilla den😉

TyvÀrr sÄ sitter den brutalt illa. Mina andra Squares har varit mycket bÀttre sÄ blir att jag gÄr flera timmar utan klocka. Har inte hÀnt pÄ flera Är! Samt att jag Àr vek
Är det att vecken pĂ„ bandet trycker in i sidorna pĂ„ handleden?

Snabb frÄga, skall dessa skruvar gÄ att rotera eller Àr de lösa dÄ? InsÄg att sÄ var fallet pÄ min stÄlis men nÀr jag försiktigt försökte skruva Ät dem kÀndes det som de redan var i botten.

1615143620365.png
De Àr lösa. De skruvas ihop med ett rör, och sitter ihop med skruven pÄ motsatt sida. De gÄr bÄde att snurra och skjuta lite fram och tillbaka

Tillbaka
Topp