• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Börjar sjÀlv tröttna pÄ mina bilder, samma klocka varje dag :(
82A511F9-77A7-4AE2-98DC-DD71A11A82BE.jpeg
❀
A870FF8C-1356-40EF-B1D8-C0A8770EACEA.jpeg

Det var tanken, men dom ligger hos postnord. Tydligen Àr det paketkaos pÄ Arlanda igen samtidigt som jag köper frÄn UK med allt vad det innebÀr.

Paketkaos pÄ Arlanda, stÀndigt Äterkommande under OWGM nÀr halva ks köper hem nya band pga tristess!
Har en flÄnk ny uppsÀttning röda klÀder till GW-9400 som jag kan avvara om sÄ önskas :) Band + Bezel.

Ja, dÀr Àr anledningen till att jag inte kommer att skaffa en till. Tycker att den Àr för stor pÄ mig. Sitter inte snyggt.
Jag har rÀtt klena handleder sÄ jag antar att det kommer vara fallet för mig. För er andra, grattis. Kommer dock göra ett försök om det kommer upp ett lÀge dÀr jag kan testa i butik. HÀr i LuleÄ finns det tyvÀrr ingen butik med ett sÄdant sortiment.

£216 Àr inte sÄ farligt. Trodde att det skulle kosta det dubbla.
Hittade detta pÄ eBay. Skickar visserligen inte till Sverige men ger en fingervisning om var priserna ligger.

Smaken Ă€r som baken, limegrönt Ă€r nog min favoritfĂ€rg sĂ„ för mig Ă€r det en hit ⭐
Hehe ja tur att smaken Ă€r som baken 😎. Vore jĂ€kla trist ifall alla tyckte om samma đŸ„ł.

Men hur skall man kunna kamouflera sig i skogen nĂ€r SHTF om det inte finns gröna fĂ€rger? Men ju att rött och blĂ„tt stĂ„r ju ut och syns pĂ„ lĂ„ngt hĂ„ll đŸ€Ș
Haha eller hur đŸ˜‚đŸ€Ł

Team G-SHOCK OWGMARCH!
Ser ut som följande.

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
@Oskar89
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Fredrik Lindfors
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘

SĂ„hĂ€r ser det ut just nu, jag har nĂ„gra nya gifar pĂ„ lager, any takers? 😉
Svarar mig sjĂ€lv, men jag kĂ€nner att @Derix Ă€r sugen pĂ„ att ta en för laget idag? đŸ€Ł

Tillbaka
Topp