Byt klÀder pÄ den vetjaKÀnner igen mig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Byt klÀder pÄ den vetjaKÀnner igen mig...
Ja, dĂ€r Ă€r anledningen till att jag inte kommer att skaffa en till. Tycker att den Ă€r för stor pĂ„ mig. Sitter inte snyggt.Vi ledsnar inte. Ălskar bilder pĂ„ MR-Gs. Jag hoppas verkligen att klockan Ă€r för stor för min handled, annars ser jag stora risker med att trilla ner i det trĂ€sket
Det var tanken, men dom ligger hos postnord. Tydligen Àr det paketkaos pÄ Arlanda igen samtidigt som jag köper frÄn UK med allt vad det innebÀr.Byt klÀder pÄ den vetja
â€Börjar sjĂ€lv tröttna pĂ„ mina bilder, samma klocka varje dag
Paketkaos pÄ Arlanda, stÀndigt Äterkommande under OWGM nÀr halva ks köper hem nya band pga tristess!Det var tanken, men dom ligger hos postnord. Tydligen Àr det paketkaos pÄ Arlanda igen samtidigt som jag köper frÄn UK med allt vad det innebÀr.
Till mitt försvar la jag ordern den 12/2 och den lÀmnade UK samma kvÀll.Paketkaos pÄ Arlanda, stÀndigt Äterkommande under OWGM nÀr halva ks köper hem nya band pga tristess!
Det var tanken, men dom ligger hos postnord. Tydligen Àr det paketkaos pÄ Arlanda igen samtidigt som jag köper frÄn UK med allt vad det innebÀr.
Har en flÄnk ny uppsÀttning röda klÀder till GW-9400 som jag kan avvara om sÄ önskas Band + Bezel.Paketkaos pÄ Arlanda, stÀndigt Äterkommande under OWGM nÀr halva ks köper hem nya band pga tristess!
Jag har rÀtt klena handleder sÄ jag antar att det kommer vara fallet för mig. För er andra, grattis. Kommer dock göra ett försök om det kommer upp ett lÀge dÀr jag kan testa i butik. HÀr i LuleÄ finns det tyvÀrr ingen butik med ett sÄdant sortiment.Ja, dÀr Àr anledningen till att jag inte kommer att skaffa en till. Tycker att den Àr för stor pÄ mig. Sitter inte snyggt.
Lustigt hur lika, men ÀndÄ olika dom Àr. Din ser aningen mindre ut, förmodligen pga att beizel Àr i samma fÀrg som caset. För visst Àr mÄtten de samma?
HÄller helt med, gick frÄn en rÀtt medioker design till att verkligen poppa. Lite samma som med Rangeman.Den Àr riktigt smurfig i blÄtt. Inte alls sÄ tokigt!
Same same but different . Jepp mÄtten ska vara helt identiska pÄ dom bÄda .Lustigt hur lika, men ÀndÄ olika dom Àr. Din ser aningen mindre ut, förmodligen pga att beizel Àr i samma fÀrg som caset. För visst Àr mÄtten de samma?
Det Àr bara att sÀga upp sig och lÀmna direktSlut pÄ kaffe redan innan mötet
Hittade detta pÄ eBay. Skickar visserligen inte till Sverige men ger en fingervisning om var priserna ligger.£216 Àr inte sÄ farligt. Trodde att det skulle kosta det dubbla.
Mycket! Har bara lite svÄrt för den gröna fÀrgen. Hade mycket hellre sett rött, orange eller blÄttDen hÀr Àr braaaaa alltsÄ!
HÄller helt med dig. Inte sÄ lockande med limegrön .Mycket! Har bara lite svÄrt för den gröna fÀrgen. Hade mycket hellre sett rött, orange eller blÄtt
Mycket! Har bara lite svÄrt för den gröna fÀrgen. Hade mycket hellre sett rött, orange eller blÄtt
Smaken Ă€r som baken, limegrönt Ă€r nog min favoritfĂ€rg sĂ„ för mig Ă€r det en hit ïžHĂ„ller helt med dig. Inte sĂ„ lockande med limegrön .
Men hur skall man kunna kamouflera sig i skogen nÀr SHTF om det inte finns gröna fÀrger? Men ju att rött och blÄtt stÄr ju ut och syns pÄ lÄngt hÄllHÄller helt med dig. Inte sÄ lockande med limegrön .
Jag vet att mĂ„nga gillar lime sĂ„ jag förstĂ„r deras val. Certina har oxĂ„ kört den fĂ€rgen vill jag minnas.Smaken Ă€r som baken, limegrönt Ă€r nog min favoritfĂ€rg sĂ„ för mig Ă€r det en hit ïž
Ok. Man kortar bara ena sida av bandet alltsÄ.Hittade detta pÄ eBay. Skickar visserligen inte till Sverige men ger en fingervisning om var priserna ligger.
G-Shock MRG-G2000R-1 MRGG2000R-1 Dura Soft black Fluoro-Rubber watch band part | eBay
Genuine G-Shock blackDura Soft Fluoro-Rubber watch band part made to fit on the MR-G model. This sale is for only one portion of the band, as seen in the pictures.www.ebay.com
Hehe ja tur att smaken Ă€r som baken . Vore jĂ€kla trist ifall alla tyckte om samma .Smaken Ă€r som baken, limegrönt Ă€r nog min favoritfĂ€rg sĂ„ för mig Ă€r det en hit ïž
Haha eller hurMen hur skall man kunna kamouflera sig i skogen nÀr SHTF om det inte finns gröna fÀrger? Men ju att rött och blÄtt stÄr ju ut och syns pÄ lÄngt hÄll
Ok. Man kortar bara ena sida av bandet alltsÄ.
Svarar mig sjÀlv, men jag kÀnner att @Derix Àr sugen pÄ att ta en för laget idag?Team G-SHOCK OWGMARCH!
Ser ut som följande.
Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnbyâ
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
@Oskar89
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Fredrik Lindfors
@Blewris
@Hampus J
FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie
@livinl0ud
SÄhÀr ser det ut just nu, jag har nÄgra nya gifar pÄ lager, any takers?
VÀldigt snygg. Gillar den vita texten pÄ beizel. Den poppar fint! Tror det Àr av samma anledning som jag Àr sÄ förtjust över Portern.