lulemarcus
Silver
Snyggaste Rangeman!Hur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggaste Rangeman!Hur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
Hoooooooooppa avvvvvvvvvvHur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
DÀr försvann nog @Oskar89, annars Àr jag imponeradHur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
Hur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
Men du har ju en vÀldigt fin Oris istÀllet. Som du sÀger. Det finns sÄ otroligt mÄnga fina klockor man vill provaDen gÄr inte att slÀppa, finns dock mÄnga trevliga klockor jag vill testa. Det blir lite i den ordningen dom dyker upp. Grattis, vad jag tycker om den vet du redan
Ruskigt fin finish pÄ metallen, gillar att den Àr lite mattDÄ var det Àntligen dags
TyvÀrr fÄr den lÀgga sig och sola pÄ fönsterbrÀdan direkt.
Hur lÀnge ska man orka hÄlla i nu Àr ju frÄgan?!
Inte snÀllt
UppesittarkvÀll 31/3!Tom den första april 00:01 Àr ju mÄlet !
@Staafen ser alltInte snÀllt
UppesittarkvÀll 31/3!
Kanske samma taktik som för nyare bilar, dÀr verkstÀderna mÄste ha nÄgot arbete sÄ dÀrför kan en normal mÀnniska inte byta halvljuset pÄ sin bil
Vi fĂ„r vĂ€l seKanske @Oskar89 ocksĂ„ har "KARAKTĂR" som vissa andra
Minskar kraftfullt samlingen (men köpte ju en MRG i helgen iofsig).@S.L hÄller du pÄ att bli OWG?? Eller du bara vaskar klockor till höger och vÀnster???
Jag Àr glad, fick tag pÄ en fin pjÀs pga dig! Tacksam
Den Àr riktigt trevlig, med smÄ blanka detaljer i mitten av lÀnken. Och helt spegelblank ram pÄ bezel till skillnad frÄn borstad pÄ stÄlisarna.Ruskigt fin finish pÄ metallen, gillar att den Àr lite matt
Kanske den som blir The One!Minskar kraftfullt samlingen (men köpte ju en MRG i helgen iofsig).
Den Àr riktigt trevlig, med smÄ blanka detaljer i mitten av lÀnken. Och helt spegelblank ram pÄ bezel till skillnad frÄn borstad pÄ stÄlisarna.
Typ! TÀnkte faktiskt skaffa mig ett och testa. Om nÄgon har liggandes Àr det bara att hojtaSer ju nÀstan ut som resin pÄ bilderna :O
Hur repkÀnslig Àr den?Den Àr riktigt trevlig, med smÄ blanka detaljer i mitten av lÀnken. Och helt spegelblank ram pÄ bezel till skillnad frÄn borstad pÄ stÄlisarna.
Hur repkÀnslig Àr den?
Undrar jag med. Det fÄr tiden utvisa!Hur repkÀnslig Àr den?
Jag bestĂ€llde ocksĂ„ frĂ„n just tiktox i förra veckan. Ăn sĂ„ lĂ€nge har jag ingen aning om hur lĂ€nge det kan tĂ€nkas ta.Ăr det nĂ„gon i trĂ„den som har bestĂ€llt frĂ„n UK efter Brexit? Hur lĂ„ng tid tog det att fĂ„ grejerna genom tullen?
Jag bestÀllde bezel och band till min Rangeman frÄn Tiktox den 12/2 och det har fortfarande inte kommit fram. Söker man pÄ trackingnumret ser man bara att paketet lÀmnade UK pÄ kvÀllen den 12/2. Ringde Postmord och dom har inte scannat in nÄgot i sitt system vilket innebÀr att paketet inte kommit till Sverige, sÄ antagligen ligger mina grejer och guppar nÄnstans i Nordsjön. Jippi!!!
Bild pÄ lite andra delar som kom idag för topic
Jag skulle tro att de sitter sÀkrare sÄ. Alla gnÀller pÄ seiko och casio nÀr de kör detta system men har inte hört samma klagomÄl om Patek Philippe som kör samma system pÄ sina lÀnkar.Tack! Ja dom var helt fruktansvÀrda att pilla med, pins och smÄ tuber. Föredrar helt klart springbars som pÄ stÄlisarna. Och varför det inte Àr det pÄ denna Àr för mig en gÄta!
Jag drog ett mejl till Tiktox och frĂ„gade hur dom ser pĂ„ saken men jag har inte fĂ„tt nĂ„got svar Ă€n.Jag bestĂ€llde ocksĂ„ frĂ„n just tiktox i förra veckan. Ăn sĂ„ lĂ€nge har jag ingen aning om hur lĂ€nge det kan tĂ€nkas ta.
Att vÀnta Àr ocksÄ ett arbete.Jag drog ett mejl till Tiktox och frÄgade hur dom ser pÄ saken men jag har inte fÄtt nÄgot svar Àn.
Nej.Kanske den som blir The One!