• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Team G-SHOCK OWGMARCH!
Ser ut som följande.

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
@Oskar89
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Fredrik Lindfors
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘

SĂ„hĂ€r ser det ut just nu, jag har nĂ„gra nya gifar pĂ„ lager, any takers? 😉
Hur gÄr det för @Oskar89? Har han hittat en lösning pÄ armbands problemet?

Hehe ja tur att smaken Ă€r som baken 😎. Vore jĂ€kla trist ifall alla tyckte om samma đŸ„ł.

Haha eller hur đŸ˜‚đŸ€Ł
Agree! Jag Àlskar fÀrg, men kÀnner sjÀlv att jag bara passar i nÄgra fÄ, dÀrför blir jag extra glad nÀr nÄgon gÄtt lite wild and crazy med olika fÀrgkombinationer. Du @livinl0ud har du burit ett stort antal med bravur. @roosterman har ju oxÄ ett antal skitballa som jag sjÀlv inte kÀnner att jag skulle kunna bÀra upp. Vi har en rosa rangeman som pÄ bild Àr suuuperfin, men ingenting för mig.

DĂ„ var det Ă€ntligen dags 🙌
929363D8-9A31-42DB-BC71-A1322EED5F5D.jpeg
B7F1C531-0C04-43A8-8741-43EF5EE06ECC.jpeg
8C16ADCE-71AB-4624-AF75-C55A171418A9.jpeg
BAE27169-1B17-42CC-A55D-D8DF27CD895B.jpeg
7D0A551C-BE96-4A49-8D31-A2361C05A720.jpeg
5F7AACF2-EA27-4175-8F42-5BA8289A4A55.jpeg

TyvÀrr fÄr den lÀgga sig och sola pÄ fönsterbrÀdan direkt.

JÀklar! Grattis! Köpte du den ny?
Tack! Nej, det var en hĂ€r i trĂ„den som hade sett att jag sökte en â˜ș
Åh. Grattis!
Passar ju bra nu att lÄta den lapa i sig ljus nu nÀr solen börjar titta fram lite mer.
Tack â˜ș Ja det ser ut att vara stor sol idag och imorgon sen kommer bakslaget sĂ„ Ă€r vĂ€l lika bra att lĂ„ta den ligga dĂ€r nu, men sjukt trist!

Tack! Nej, det var en hĂ€r i trĂ„den som hade sett att jag sökte en â˜ș

Tack â˜ș Ja det ser ut att vara stor sol idag och imorgon sen kommer bakslaget sĂ„ Ă€r vĂ€l lika bra att lĂ„ta den ligga dĂ€r nu, men sjukt trist!
Sjukt dÄligt av sÀljaren att inte kolla batteri nivÄ innan han skickade klockan...;)

Är det nĂ„gon i trĂ„den som har bestĂ€llt frĂ„n UK efter Brexit? Hur lĂ„ng tid tog det att fĂ„ grejerna genom tullen?
Jag bestÀllde bezel och band till min Rangeman frÄn Tiktox den 12/2 och det har fortfarande inte kommit fram. Söker man pÄ trackingnumret ser man bara att paketet lÀmnade UK pÄ kvÀllen den 12/2. Ringde Postmord och dom har inte scannat in nÄgot i sitt system vilket innebÀr att paketet inte kommit till Sverige, sÄ antagligen ligger mina grejer och guppar nÄnstans i Nordsjön. Jippi!!!
Bild pÄ lite andra delar som kom idag för topic

tempImagegiNLNW.png

Snyggt! Hur Àr kÀnslan? Du har rullat nÄgra G-Shocks nu senaste tiden, antar att den hÀr Àr en keeper? ;)
Det har rullat pĂ„ ganska flitigt ja. Alla klockor Ă€r keepers första dagen, sĂ„ Ă€ven dennaâ˜ș KĂ€nns mycket mer sjĂ€lvklar Ă€n grodorna. Första kĂ€nslan i denna Ă€r helt klart den lĂ€tta vikten, gillar det!

Är det nĂ„gon i trĂ„den som har bestĂ€llt frĂ„n UK efter Brexit? Hur lĂ„ng tid tog det att fĂ„ grejerna genom tullen?
Jag bestÀllde bezel och band till min Rangeman frÄn Tiktox den 12/2 och det har fortfarande inte kommit fram. Söker man pÄ trackingnumret ser man bara att paketet lÀmnade UK pÄ kvÀllen den 12/2. Ringde Postmord och dom har inte scannat in nÄgot i sitt system vilket innebÀr att paketet inte kommit till Sverige, sÄ antagligen ligger mina grejer och guppar nÄnstans i Nordsjön. Jippi!!!
Bild pÄ lite andra delar som kom idag för topic

tempImagegiNLNW.png
DÀr var ju en bra bild pÄ hur bandskruvarna ser ut pÄ stÄlisarna.
FrÄgan var uppe nÄn sida bak i trÄden :)
Ping @mrsvahn

Team G-SHOCK OWGMARCH!
Ser ut som följande.

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@Syer
@edlundd
@Oskar89
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Fredrik Lindfors
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘

SĂ„hĂ€r ser det ut just nu, jag har nĂ„gra nya gifar pĂ„ lager, any takers? 😉

ÄndĂ„ ganska fĂ„ som har hoppat av hittills! Bra jobbat Team Tough 😁đŸ’Ș

Gratulerar! Hur Ă€r det med lĂ€nkarna? Är dom pĂ„ nĂ„got sĂ€tt annorlunda att justera jĂ€mförelsevis en silverstĂ„lis?
Tack! Ja dom var helt fruktansvÀrda att pilla med, pins och smÄ tuber. Föredrar helt klart springbars som pÄ stÄlisarna. Och varför det inte Àr det pÄ denna Àr för mig en gÄta!

Tillbaka
Topp