Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det finns ingen "the one". Om det fanns sÄ skulle ingen av oss finnas hÀr.
Men han bor inte i den hÀr trÄdenJassÄ inte??? Neo, han var vÀl the One???
DÄ Àr det nog inte lÀngre Àn en vecka bort iaf@roosterman nu ville PostNord ha slantar för min israeliska import, sÄ beige/brun Àr nÀra nu. Tror dock inte det blir byte Àn pÄ ett tag. Smurfen och jag kommer bra överens
Du kanske vet bÀttre hur lÀnken slits med tiden? Blir det fula mÀrken?
Isf Àr jag sÀmst pÄ det jobbet...!Att vÀnta Àr ocksÄ ett arbete.
Wow, riktigt fin. Grattis!DÄ var det Àntligen dags
TyvÀrr fÄr den lÀgga sig och sola pÄ fönsterbrÀdan direkt.
Amen!Det finns ingen "the one". Om det fanns sÄ skulle ingen av oss finnas hÀr.
Det finns ingen "the one". Om det fanns sÄ skulle ingen av oss finnas hÀr.
JassÄ inte??? Neo, han var vÀl the One???
Men han bor inte i den hÀr trÄden
Porter har grym DLC coating, mycket bÀttre Àn övriga (svarta/guld) IP belÀggningar i GMW-B5000 serien.Du kanske vet bÀttre hur lÀnken slits med tiden? Blir det fula mÀrken?
Vad har du för Gs kvar till salu nu dÄ?Hej pÄ er alla!
Idag gÄr jag igenom mina klockor lite för det mÄste rensas. Har sagt till mig sjÀlv att max tvÄ lÄdor fyllda, inte mer.
Givetvis Àr grodan med och bestÀmmer.
5 grodor och 8 MRGVad har du för Gs kvar till salu nu dÄ?
SÄlde av allt och köpte mer5 grodor och 8 MRG
Jag skulle tro att de sitter sÀkrare sÄ. Alla gnÀller pÄ seiko och casio nÀr de kör detta system men har inte hört samma klagomÄl om Patek Philippe som kör samma system pÄ sina lÀnkar.
Det var nÀra nyss, kÀnde ryssens flÄsande andedrÀkt i nacken. Men jag hejdade mig. Glömde för en stund bort utmaningen och var pÄ vÀg att testa en klocka i lÄdan för att kÀnna in storleken för ev nyköp... förrÀdiskt!
Tror du verkligen att @Aros skulle slÀppa ut honom dÄ??Skulle ju iofs vara kul om du behövde sjÀlv behövde trÀffa ryssen
Tror du verkligen att @Aros skulle slÀppa ut honom dÄ??
Tror du verkligen att @Aros skulle slÀppa ut honom dÄ??
Givetvis hade han tillrÀttavisat mig, jag Àr för fair play hela vÀgenHaha, slapplagen gÀller för alla
SÄ Àr det alldeles sÀkert. Men likvÀl...MisstÀnker dock att dom som köper PP knappast kortar lÀnkarna sjÀlva
NÀra nu ?SÀljes för 500 om nÄgon Àr sugen fullset ofc
Hehe kolla owg trÄdenNÀra nu ?
Ăr den bĂ€ttre Ă€n pĂ„ titanarna menar du?Porter har grym DLC coating, mycket bĂ€ttre Ă€n övriga (svarta/guld) IP belĂ€ggningar i GMW-B5000 serien.
Amen. Jag rÀknar kallt med att vilja smÄflippa litet resten av mitt liv...Det finns ingen "the one". Om det fanns sÄ skulle ingen av oss finnas hÀr.