SÄ jÀkla najs den dÀr!SÄÄÄ skönt den bÀr
KÀnner att jag behöver nÄgon vit G nu!
Ingen som har en vit dw5600 över?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀkla najs den dÀr!SÄÄÄ skönt den bÀr
Vekt!SÄÄÄ skönt den bÀr
Porter mod utan glasbyte?
Fint!SÄÄÄ skönt den bÀr
Ta de lugnt med killen, man mÀrker direkt att han har svag benstomme (host, ingen ryggrad, host)
Hahahahaha!@Oskar89, vĂ„r gode (lĂ€s skrĂ€mmande) ryss hörde av Batman att du gnĂ€llt lite pĂ„ att armbandet pĂ„ din square var âlite obekvĂ€mt och skapade ett tryckâ. Han ringde mig och berĂ€ttade att han och Batman (@Staafen) suttit ner över tvĂ„ (varsin i coronatider) flaskor Jelzin vodka och skrattat Ă„t hur klent virke det Ă€r i vissa nu för tiden.
Han var rĂ€tt plakat sĂ„ jag hade lite svĂ„rt att förstĂ„ vad han sa men jag Ă€r rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att han vill att du ska fĂ„ smaka pĂ„, vad han kallar, âriktigt ryskt tryck!â.
@Oskar89 out!
Befrielse?SÄÄÄ skönt den bÀr
Jag har ett Gw-m5610 liggandes som jag kan skÀnkaIngen som har ett gw-5000-band eller liknande resin liggandes?
Ăr det till OWGM-exiten?SĂ€ljes för 500 om nĂ„gon Ă€r sugen fullset ofc
IstĂ€llet för att plĂ„ga sig sjĂ€lv sĂ„ försöker vi sĂ€lja avĂr det till OWGM-exiten?
Gw5610?SÄ jÀkla najs den dÀr!
KÀnner att jag behöver nÄgon vit G nu!
Ingen som har en vit dw5600 över?
Mumsigt men det mÄste vara positivt annars blir det inte lÄngvarigt... tro mig, jag har testar ett antal gÄnger!Gw5610?
Nej, tĂ€nkte enbart pĂ„ stĂ„lisarna, ursĂ€kta oklarheten!Ăr den bĂ€ttre Ă€n pĂ„ titanarna menar du?
Ja, en GMW-B5000G med Porter bezel & lÀnk.Porter mod utan glasbyte?
Dagens kompanjon, snart har jag en trio igen Och om nÄgon har en billig gg-100 hojta till...
Krispig displayDet Àr inte bara att slÀnga pÄ vilket resinband som helst pÄ denna kanske?
Bra pris för en ny om du inte orkar vÀntaCasio G-Shock Mudmaster GG-B100-1A3ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Fantastiskt fin, hur ser baksidan ut?Det Àr inte bara att slÀnga pÄ vilket resinband som helst pÄ denna kanske?
Vad har du för Gs kvar till salu nu dÄ?
@Lord_tito88 behöver ju en hel lĂ„da (inte trasig), sĂ„ han kanske skulle slĂ„ till?Har nĂ„gra G:s och lite annat. Börjar med en lĂ„da klockor. Ăr det nĂ„gon som kĂ€nner att detta kan vara intressant. Kollar med er hĂ€r först.
4 stycken Casio F31 m.m.
Grovemade (batteribyte behövs)
Puma
DW 5600MS
GW 5600J (batteribyte behövs)
Casio W-S220 (b)
GLX 5500
ICE Watch
Swiss military watch. Quartz. GÄr bra. Quick set date funkar dock inte. Kronan Àr inte original
TÀnkte mig 4k för rubbet, Àr det för dyrt? Kom med förslag, jag Àr aldrig omöjlig som ni vet. LÄdan ska bort!
SjÀlv fÄr jag inte köpa mer förrÀn det försvunnit minst 6 klockor till utöver denna lÄdan.@Lord_tito88 behöver ju en hel lÄda (inte trasig), sÄ han kanske skulle slÄ till?
SjÀlv Àr jag nÀra pÄ skuldsatt i klocksamlingen, sÄ för mig blir det en utrensning efter mars.
Jag kÀnner vÀl att Ätminstone tvÄ bör lÀmna hos mig, sen Àr det typ okej igen. Living in denialSjÀlv fÄr jag inte köpa mer förrÀn det försvunnit minst 6 klockor till utöver denna lÄdan.