@Lord_tito88 behöver ju en hel lÄda (inte trasig), sÄ han kanske skulle slÄ till?
SjÀlv Àr jag nÀra pÄ skuldsatt i klocksamlingen, sÄ för mig blir det en utrensning efter mars.
Nope, @Derix misshandlade trÄksub har dödat min köplust
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Lord_tito88 behöver ju en hel lÄda (inte trasig), sÄ han kanske skulle slÄ till?
SjÀlv Àr jag nÀra pÄ skuldsatt i klocksamlingen, sÄ för mig blir det en utrensning efter mars.
G-shock levererar igen! De galna finnarna kör en GW-7900 till 3000 meter i en trycktank, haha.Sjukt imponerande att den klarar nÀstan 700 meter innan den stöter pÄ komplikationer med tanke pÄ att den Àr specificerad till 200!
Hade varit kul att se hur en groda hade klarat det. Nu blev jag för övrigt Ànnu mer kÀr i min GW-7900, vilken krigare!
Ja, det ser ut som det. Han sĂ€ger att han inte kĂ€nner sprickorna vilket Ă€r lite mĂ€rkligt. Ăr glaset pĂ„ G-shock laminerat eller Ă€r det sĂ„ att det Ă€r displayen bakom som fĂ„tt sprickorna och inte sjĂ€lva glaset?Han kĂ€mpade pĂ„ bra Ă€nda till slutet. Sprack glaset vid 1000 m? :-D
Inget spÀnnande hÀr:Fantastiskt fin, hur ser baksidan ut?
Ja, det ser ut som det. Han sĂ€ger att han inte kĂ€nner sprickorna vilket Ă€r lite mĂ€rkligt. Ăr glaset pĂ„ G-shock laminerat eller Ă€r det sĂ„ att det Ă€r displayen bakom som fĂ„tt sprickorna och inte sjĂ€lva glaset?
MisstÀnkte det ocksÄ. Riktigt coolt att den tÄl sÄ mycket mer Àn utlovat i alla fall. Typiskt japaner, hehe.Tror det Àr det andra alternativet.
I kommentarsfÀltet skriver nÄn att det Àr lagret under som sprack.
Den 25e blir du iaf av med en av sex, det har jag lovatSjÀlv fÄr jag inte köpa mer förrÀn det försvunnit minst 6 klockor till utöver denna lÄdan.
Ăr Ă€ven boett och boettlocket i titanium?Inget spĂ€nnande hĂ€r:
Inget utöver det vanliga, men heller ingenting dÄligt. Jag tycker att det Àr lite det som Àr charmen med den att bara ett trÀnat öga som fattar vad det Àr för klocka, jÀttefin!Inget spÀnnande hÀr:
Jag tror det? Den Ă€r lĂ€tt som en fjĂ€derĂr Ă€ven boett och boettlocket i titanium?
Verkligen, just det du sÀger Àr halva grejen för mig!Inget utöver det vanliga, men heller ingenting dÄligt. Jag tycker att det Àr lite det som Àr charmen med den att bara ett trÀnat öga som fattar vad det Àr för klocka, jÀttefin!
BÀttre?SÄ jÀkla najs den dÀr!
KÀnner att jag behöver nÄgon vit G nu!
Ingen som har en vit dw5600 över?
Nu snackar vi!BĂ€ttre?
Jag gjorde nÀstan samma sak efter typ tvÄ dagar. Haha, vad ska du köpa?Det var nÀra nyss, kÀnde ryssens flÄsande andedrÀkt i nacken. Men jag hejdade mig. Glömde för en stund bort utmaningen och var pÄ vÀg att testa en klocka i lÄdan för att kÀnna in storleken för ev nyköp... förrÀdiskt!
Sugen pÄ en Seiko samuraiJag gjorde nÀstan samma sak efter typ tvÄ dagar. Haha, vad ska du köpa?
Hur repkÀnslig Àr den?
-farm snart!JÀdrar, det var ingen dÄlig shoppingrunda !
Ăr det bara jag, vad Ă€r detta?
Jag fattar inget heller.Just den dÀr fattade vi frÄn Norrland inte ett skit av. Plötsligt nÀr man kom ner till Göteborg sÄ hade varenda jÀvel en citron pÄ sin mage. Vet att en polare köpte en för att vara lite före sin tid pÄ hemmaplan, men ingen fattade ju det sÄ den slutade med att ligga lÀngst in i garderoben. Vet nÄgon storyn bakom tröjan och mÀrket?
Jag hÄller helt med!Det hade ALDRIG hÀnt om han hade tagit Grodan! DÄ hade han surfat genom mars mÄnad galant!
VÀlkommen i gÀnget!FÄr jag vara med i trÄden?
Köpte just en GA 2100 1A1 till ett bra pris, kommer till veckan och fotas förstÄs dÄ.
NÄgot roligt mÄste man ha medan man vÀntar pÄ den ena klockan och den andra klockan Àr pÄ spa i Schweiz.
Du fÄr köra pÄ en midsize som min svarta MRG-B1000B-1ADR, dÄ sitter den kanske perfekt.Ja, dÀr Àr anledningen till att jag inte kommer att skaffa en till. Tycker att den Àr för stor pÄ mig. Sitter inte snyggt.
Vad har den dÀr för size?Den hÀr Àr braaaaa alltsÄ!
Grattis till en kanonfin G! Snygg!DÄ var det Àntligen dags
TyvÀrr fÄr den lÀgga sig och sola pÄ fönsterbrÀdan direkt.
Det stÀmmer, den ligger hÀr och vÀntar pÄ att fÄ komma till sitt nya hem.Den 25e blir du iaf av med en av sex, det har jag lovat
Det diskuterades 90-talsmode. Det dĂ€r klĂ€dmĂ€rket var populĂ€rt i vissa delar av riket, nĂ€r det begav sig.Ăr det bara jag, vad Ă€r detta?
Ah, dÄ förstÄr jag. Trodde det var nÄgon sorts innebörd med citronen.Det diskuterades 90-talsmode. Det dÀr klÀdmÀrket var populÀrt i vissa delar av riket, nÀr det begav sig.
- Mycket fin bild
- Ja, traditionella stift med hylsa pĂ„ titanerna. Likadant som pĂ„ mĂ„nga andra lĂ€nkar. Inte lika bekvĂ€mt som pĂ„ stĂ„lklockorna, men inga konstigheter om man tar det lugnt och Ă€r noga.Gratulerar! Hur Ă€r det med lĂ€nkarna? Ăr dom pĂ„ nĂ„got sĂ€tt annorlunda att justera jĂ€mförelsevis en silverstĂ„lis?
- VÀldigt tÄlig. Har anvÀnt min mycket och det syns knappt.Hur repkÀnslig Àr den?
SĂ„ hur kĂ€nns det? Ăr du nöjd med din OWGMarch klocka? Inte Ă„ngrat att du tog en annan?
VĂ€ldigt nöjd. Det Ă€r den perfekta kompromissen, hĂ€lften beater hĂ€lften "dress". Ă tminstone mer dress Ă€n en Frogman.SĂ„ hur kĂ€nns det? Ăr du nöjd med din OWGMarch klocka? Inte Ă„ngrat att du tog en annan?
Det Àr ju bra, tror en del kan vara missnöjda, typ att jag skulle tagit den el den klockan men det kan man nog kÀnna nÀr man inte "fÄr" nya klocka hur som helst!VÀldigt nöjd. Det Àr den perfekta kompromissen, hÀlften beater hÀlften "dress". à tminstone mer dress Àn en Frogman.