lulemarcus
Silver
Tror du har rÀtt, en perfekt HybridVÀldigt nöjd. Det Àr den perfekta kompromissen, hÀlften beater hÀlften "dress". à tminstone mer dress Àn en Frogman.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror du har rÀtt, en perfekt HybridVÀldigt nöjd. Det Àr den perfekta kompromissen, hÀlften beater hÀlften "dress". à tminstone mer dress Àn en Frogman.
Antar att han Àr tvÄngsanmÀld till klocksnack och G-shock trÄden Angiveri pÄ hög nivÄ!En kollega dök upp med denna idag
HÄller med. Det enda stÀllet jag hittar mÀrken Àr dÀr klockan gnager mot sig sjÀlv. Baklocket Àr ocksÄ lika kÀnslig som pÄ vilken klocka som helst tror jag.- VÀldigt tÄlig. Har anvÀnt min mycket och det syns knappt.
Den Àr ju vÀÀÀÀldigt fin alltsÄHar funderat fram och tillbaka pÄ en ny MRG och landade i beslutet att avstÄ. Dock har jag dealat till mig en rabattkod hos Klockonline som sÀnker prisert till 19 500 kr. Skicka PM om nÄgon Àr intresserad.
PÄ tal om band sÄ Àr det ett vÀldigt trevligt Duro Softband pÄ just denna modellDen Àr ju vÀÀÀÀldigt fin alltsÄ
Men just nu har jag lagt band pÄ mig.
VÀldigt nöjd. Det Àr den perfekta kompromissen, hÀlften beater hÀlften "dress". à tminstone mer dress Àn en Frogman.
Jag vet inte hur just det kÀnns, men jag inbillar mig att det Àr nÄt snarlikt pÄ GST-B200? För det Àr ocksÄ otroligt mjukt och följsamt nÄt helt annat Àn de övriga jag har.PÄ tal om band sÄ Àr det ett vÀldigt trevligt Duro Softband pÄ just denna modell
Funktioner? Han kollar ju tidenMen frÄgan Àr, har du börjat anvÀnda funktionerna pÄ MR-G ?
MisstÀnkte det ocksÄ. Riktigt coolt att den tÄl sÄ mycket mer Àn utlovat i alla fall. Typiskt japaner, hehe.
- Oslagbart pris!!!Har funderat fram och tillbaka pÄ en ny MRG och landade i beslutet att avstÄ. Dock har jag dealat till mig en rabattkod hos Klockonline som sÀnker prisert till 19 500 kr. Skicka PM om nÄgon Àr intresserad.
- Finns ju inte sÄ mÄnga pÄ MR-G .Men frÄgan Àr, har du börjat anvÀnda funktionerna pÄ MR-G ?
Kööööööööööööööp!Har funderat fram och tillbaka pÄ en ny MRG och landade i beslutet att avstÄ. Dock har jag dealat till mig en rabattkod hos Klockonline som sÀnker prisert till 19 500 kr. Skicka PM om nÄgon Àr intresserad.
- Finns ju inte sÄ mÄnga pÄ MR-G .
Jag blev lite avskrÀckt dÄ jag lÀste nÄgonstans att det krÀvdes specialverktyg men nu förstÄr jag att det inte krÀvs nÄgot mer Àn tÄlamod- Ja, traditionella stift med hylsa pÄ titanerna. Likadant som pÄ mÄnga andra lÀnkar. Inte lika bekvÀmt som pÄ stÄlklockorna, men inga konstigheter om man tar det lugnt och Àr noga.
Han Àr nog ingen forum mÀnniska, men har en riktigt fin samling G-shocks!Antar att han Àr tvÄngsanmÀld till klocksnack och G-shock trÄden Angiveri pÄ hög nivÄ!
Fanns till Ànnu bÀttre pris i helgen som gick.- Oslagbart pris!!!
- Ja, men inget spĂ€nnande, bara âbasfunktionerâ (bortsett frĂ„n GPS-synk förstĂ„s). Med en MR-G njuter man bara av att kunna lĂ€sa av rĂ€tt tid .NĂ„gra finns la ?
- Ja, men inget spĂ€nnande, bara âbasfunktionerâ (bortsett frĂ„n GPS-synk förstĂ„s). Med en MR-G njuter man bara av att kunna lĂ€sa av rĂ€tt tid .
Jag anvÀnde tidtagarfunktionen hÀr om dagen. I övrigt sÄ njuter jag av att lÀsa av tiden, precis som @Hans B 1955 sÄ fint uttryckte detMen frÄgan Àr, har du börjat anvÀnda funktionerna pÄ MR-G ?
Gött, har tyvÀrr inte dragit tummen ur Àn kollat pÄ Youtube videos om MR-G
Timern gör att sekundvisaren gÄr baklÀnges och den tid som förflutit visas av den lilla andra-tidzonstavlan/gmt och det Àr rÀtt knepigt att fÄ en bra överblick. Kronografen gör som ovan men sekundvisaren gÄr som vanligt sÄklart. SÄ ja, man ska enbart avnjuta tiden MRG!
MRG funktioner gÄr ju givetvis att anvÀnda men bara om man verkligen mÄste.