• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En kollega dök upp med denna idag😍
97717395-E0B7-4AD8-A1E0-95A2A49F2A5D.jpeg

Har funderat fram och tillbaka pÄ en ny MRG och landade i beslutet att avstÄ. Dock har jag dealat till mig en rabattkod hos Klockonline som sÀnker prisert till 19 500 kr. Skicka PM om nÄgon Àr intresserad.
SkÀrmbild 2021-03-09 075603.png
Den Ă€r ju vÀÀÀÀldigt fin alltsĂ„ 😍
Men just nu har jag lagt band pÄ mig.

PÄ tal om band sÄ Àr det ett vÀldigt trevligt Duro Softband pÄ just denna modell ;)
Jag vet inte hur just det kÀnns, men jag inbillar mig att det Àr nÄt snarlikt pÄ GST-B200? För det Àr ocksÄ otroligt mjukt och följsamt nÄt helt annat Àn de övriga jag har.

- Ja, traditionella stift med hylsa pÄ titanerna. Likadant som pÄ mÄnga andra lÀnkar. Inte lika bekvÀmt som pÄ stÄlklockorna, men inga konstigheter om man tar det lugnt och Àr noga.
Jag blev lite avskrĂ€ckt dĂ„ jag lĂ€ste nĂ„gonstans att det krĂ€vdes specialverktyg đŸ€” men nu förstĂ„r jag att det inte krĂ€vs nĂ„got mer Ă€n tĂ„lamod

HÀr kommer en uppdate pÄ min bestÀllning av Casioak gen 3 till min grÄa. Men pga rÄdande omstÀndigheter (OWG-march) kan jag varken testa eller fota den pÄ min handled....
20210309_100135.jpg
20210309_100558.jpg
20210309_100928.jpg

JĂ€vlar i mig vilken redig pjĂ€s, var bra mycket bĂ€ttre Ă€n vad jag tĂ€nkte mig, kĂ€nns som att det Ă€r kvalitĂ© men det visar sig vĂ€l efterĂ„t. Jag kan vĂ€l ge nĂ„n review pĂ„ hur den kĂ€nns efter OWG-march 😂

Gött, har tyvĂ€rr inte dragit tummen ur Ă€n kollat pĂ„ Youtube videos om MR-G 😅

Timern gör att sekundvisaren gÄr baklÀnges och den tid som förflutit visas av den lilla andra-tidzonstavlan/gmt och det Àr rÀtt knepigt att fÄ en bra överblick. Kronografen gör som ovan men sekundvisaren gÄr som vanligt sÄklart. SÄ ja, man ska enbart avnjuta tiden MRG! :)
MRG funktioner gÄr ju givetvis att anvÀnda men bara om man verkligen mÄste.

Timern gör att sekundvisaren gÄr baklÀnges och den tid som förflutit visas av den lilla andra-tidzonstavlan/gmt och det Àr rÀtt knepigt att fÄ en bra överblick. Kronografen gör som ovan men sekundvisaren gÄr som vanligt sÄklart. SÄ ja, man ska enbart avnjuta tiden MRG! :)
MRG funktioner gÄr ju givetvis att anvÀnda men bara om man verkligen mÄste.

Jag förstÄr! TÀnkte att det kanske skulle vara som övriga Gs gÀllande funktionerna :)

Goddag pĂ„ er, 😊

Jag har nĂ„gon klocka jag gĂ€rna vill köpa men mĂ„ste bli av med nĂ„got. Dags för prisbump pĂ„ klocklĂ„dan. â˜șïžđŸ˜Š

Pris 4000kr - 3400kr

SĂ€ljes den för detta under dagen sĂ„ köper jag lotter för att stödja ”Min stora dag” för en summa av 400kr. đŸ€—

1D9C14A4-9670-4406-BF4C-E39EC913ED33.jpeg

Tillbaka
Topp