lulemarcus
Silver
Mycket fin! Gör sig nog fint pÄ din handled, men det kanske du redan vet?Stort tack @Golle_std , mycket fin precis som utlovat. OWG kÀnns betydligt jobbigare nu dock. JÀvla ryssen och LÀderlappen Àr mig i hasorna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket fin! Gör sig nog fint pÄ din handled, men det kanske du redan vet?Stort tack @Golle_std , mycket fin precis som utlovat. OWG kÀnns betydligt jobbigare nu dock. JÀvla ryssen och LÀderlappen Àr mig i hasorna
Det har sagts fleeera gÄnger förr, men det tÄl att sÀgas igen: SÄ grymt lyckad fÀrgkombo pÄ den dÀr.Stort tack @Golle_std , mycket fin precis som utlovat. OWG kÀnns betydligt jobbigare nu dock. JÀvla ryssen och LÀderlappen Àr mig i hasorna
HÄller med, min första icke-square G ocksÄ, kÀnns super!Det har sagts fleeera gÄnger förr, men det tÄl att sÀgas igen: SÄ grymt lyckad fÀrgkombo pÄ den dÀr.
En av vÀrldens dyraste Àgg timers med andra ord. Ni med kockyrke kanske kan köpa den som arbetsredskap?
@Fredrik Lindfors, @Golle_std gör OWG svÄrt för fler
HÀmtade precis ut min första screwback frÄn honom. Mycket trist att inte fÄ prova den
Men all cred till @Golle_std för smidig affÀr
Troligt!Ăsch, den Ă€r ju bra mycket billigare Ă€n en Daytona
Ska du inte bjuda pÄ ett handledsskott ?
Den modellen heter tydligen d-3821 enligt bilderna. Hittar inget om den utom frÄn indonesiska och sidor frÄn Pakistan. En modell som Àr nÀrmst Àr GA-500. Den ser lite suspekt utEn fake G pÄ tratten? Kronan ser inte sÀrskilt gshockig ut
Casio G-Shock
Utropspris: 199 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-03-16 13:19:00. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Ja jĂ€klar! Hur mĂ„nga har du nu?Ăh, ingen nappade pĂ„ mitt MRG-tips sĂ„ jag bestĂ€llde den sjĂ€lv
Just nu har jag bara den som sitter pÄ armen.Ja jÀklar! Hur mÄnga har du nu?
Nix! Men mars kÀnns orovÀckande lÄng nu..Mycket fin! Gör sig nog fint pÄ din handled, men det kanske du redan vet?
Ăh, ingen nappade pĂ„ mitt MRG-tips sĂ„ jag bestĂ€llde den sjĂ€lv
Ja, men nu ser jag att min orderbekrÀftelse ser lite mysko utWut. Du bestÀllde G2000?
Ja, men nu ser jag att min orderbekrÀftelse ser lite mysko ut
HÄller tummarnaDen sÄldes nog sekunden innan du lade din bestÀllning. "Back order" - sÄ det Àr nog pÄ G
HÄller tummarna för att den gÄr igenom. Men kostade den bara 18 papp, eller missar jag nÄgot?Ja, men nu ser jag att min orderbekrÀftelse ser lite mysko ut
HĂ„ller tummarna
Yes, visst var det bra?HÄller tummarna för att den gÄr igenom. Men kostade den bara 18 papp, eller missar jag nÄgot?
Jag hade förmodligen handlat Àven om det inte var owgm.SpÀnnande!
Intressant att ni owgm folks köper en massa under just owgm Abstinensen Àr tuff?
Jag tror inte @Aros törsSkulle vara kul att se ett handledsskott pÄ den. HÀr Àr ingen som skvallrar
Riktigt kanonpris juYes, visst var det bra?
Ăhhh, det Ă€r ju bara 22dar kvarNix! Men mars kĂ€nns orovĂ€ckande lĂ„ng nu..
Du vet vilken trÄd du Àr i va???SpÀnnande!
Intressant att ni owgm folks köper en massa under just owgm Abstinensen Àr tuff?
App app app... SkÄdar jag en GMW-B5000RD till vÀnster om ARen???Rött. Jag gillar rött.
Hi hi... sĂ„ synd. Men hur gĂ„r det att vara OWG nu?Ăh, ingen nappade pĂ„ mitt MRG-tips sĂ„ jag bestĂ€llde den sjĂ€lv
Tycker vi borde valt februari, utan skottĂ„rĂhhh, det Ă€r ju bara 22dar kvar
Du vet vilken trÄd du Àr i va???
Köööööööööööp heter det ju
Sorry, kunde inte lÄta bli till det priset.HÄller tummarna
Utmaning: avstÄ klockköp 29, 30 och 31 februariTycker vi borde valt februari, utan skottÄr
Det gjorde du rÀtt iSorry, kunde inte lÄta bli till det priset.
Köpte den i middags
Den kostar bara 18' nuHÄller tummarna för att den gÄr igenom. Men kostade den bara 18 papp, eller missar jag nÄgot?