Troligt!
Ăh, ingen nappade pĂ„ mitt MRG-tips sĂ„ jag bestĂ€llde den sjĂ€lv
Grymt! Hoppas du blir nöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Troligt!
Ăh, ingen nappade pĂ„ mitt MRG-tips sĂ„ jag bestĂ€llde den sjĂ€lv
Har du fÄtt tillbaka G-gnistan nu igen?Trevlig Mudmaster!
HĂ€rligt!Trevlig Mudmaster!
Kul!Ja, men nu ser jag att min orderbekrÀftelse ser lite mysko ut
KÀnns faktiskt sÄHar du fÄtt tillbaka G-gnistan nu igen?
Den kom idag, hade chansen att köpa den för ett tag sedan, men nu slog jag till.HÀrligt!
Köpte du den nu eller hade du den innan?
DÄ Àr vi tvÄ. Marine blÄtt, rött och skogsgrön Àr mina fÀrgerRött. Jag gillar rött.
Jag som trodde det skulle bli tvÀrt om. TÀnkte att mÄnga insÄg hur sjuka vi Àr som gÄr och byter klocka, ibland flera gÄnger per dag, och tog sitt förnuft till fÄnga. Men kÀnslan nu Àr lite tvÀrt om.
SpÀnnande!
Intressant att ni owgm folks köper en massa under just owgm Abstinensen Àr tuff?
Fel band?Trevlig Mudmaster!
StÀmmer bra det. GÄtt runt och vÀntat pÄ möjligheten att klicka hem en sÄdan i flera mÄnader nu. SÄ jÀvla snygg!App app app... SkÄdar jag en GMW-B5000RD till vÀnster om ARen???
Fler bilder tack!!! Ser riktigt trevlig ut. Ăr det "cherry red" eller hur skulle du beskriva fĂ€rgen?StĂ€mmer bra det. GĂ„tt runt och vĂ€ntat pĂ„ möjligheten att klicka hem en sĂ„dan i flera mĂ„nader nu. SĂ„ jĂ€vla snygg!
StÀmmer bra det. Har wildlife bandet ocksÄFel band?
Har för mig att det ska gÄ Ät det beige/sandfÀrgade hÄllet och ha oregelbundna mörkare geometriska former pÄ sig.
Fel band?
Har för mig att det ska gÄ Ät det beige/sandfÀrgade hÄllet och ha oregelbundna mörkare geometriska former pÄ sig.
Vinröd men skiftar mycket i fĂ€rg. JĂ€tte svĂ„rt att fĂ„ "den riktiga" fĂ€rgen pĂ„ bild, ser ju fanemej nĂ€stan brun ut pĂ„ vissa av bilderna jag tog.Fler bilder tack!!! Ser riktigt trevlig ut. Ăr det "cherry red" eller hur skulle du beskriva fĂ€rgen?
Suuuuuperfin ju! Kul att du fÄtt tag pÄ en Börja hÀng hÀr inne i vÀrmen nu.Vinröd men skiftar mycket i fÀrg. JÀtte svÄrt att fÄ "den riktiga" fÀrgen pÄ bild, ser ju fanemej nÀstan brun ut pÄ vissa av bilderna jag tog.
Riktigt fin! Köpt den i sverige?Vinröd men skiftar mycket i fÀrg. JÀtte svÄrt att fÄ "den riktiga" fÀrgen pÄ bild, ser ju fanemej nÀstan brun ut pÄ vissa av bilderna jag tog.
BestÀllde den frÄn relojesdemoda, tog ett bra tag att fÄ hem den dÄ deras första batch dom fick in inte rÀckte till alla som hade förbestÀllt.Riktigt fin! Köpt den i sverige?
Inte bra detta....BestÀllde den frÄn relojesdemoda, tog ett bra tag att fÄ hem den dÄ deras första batch dom fick in inte rÀckte till alla som hade förbestÀllt.
Det lÄter inget vidare! Har bestÀllt ett band dÀr ifrÄn men inga problem dÄJag har sett folk hÀr nÀmna watch_strap_center pÄ ebay innan. BestÀllde nya klÀder till min Rangeman dÀrifrÄn och allting luktade cigarettrök. NÄgon annan som haft samma upplevelse? Om inte annat sÄ kan jag vÀl varna lite för det.
TrÄkigtJag har sett folk hÀr nÀmna watch_strap_center pÄ ebay innan. BestÀllde nya klÀder till min Rangeman dÀrifrÄn och allting luktade cigarettrök. NÄgon annan som haft samma upplevelse? Om inte annat sÄ kan jag vÀl varna lite för det.
Visste inte att den var sÄ mörk. Ser vÀldigt mycket bÀttre ut pÄ era bilder Àn pÄ casios produktbilder. PÄ deras ser den nÀstan cerise utInte bra detta....Du anar inte hur bra den matchar den hÀr leksaken..
Den ser riktigt Ironmannig utVisste inte att den var sÄ mörk. Ser vÀldigt mycket bÀttre ut pÄ era bilder Àn pÄ casios produktbilder. PÄ deras ser den nÀstan cerise ut
GrÄis idag med, imorgon Kommer det förhoppningsvis en till G jag velat prova sedan i somras men inte slagit till
99an Àr det sista fordonet som kommer lÀmna fordonsparken. I maj har jag haft den i 30 Är.Köööööööööööööööppppp! Du vet vad som gÀller!
Eller ger du helt enkelt Saab:en till @DimeX
Kan ju hÄlla med att köpa klockan! Bilen Àr riktigt schysst, föredrar 90-tals japanare, men uppskattar fina bilar av alla sorter!99an Àr det sista fordonet som kommer lÀmna fordonsparken. I maj har jag haft den i 30 Är.
SÄ det blir till o köpa klockan
Ruggigt snygg. Men kostar en slant om man hittar nÄgon Den hade gjort sig riktigt bra bland mina andra GW-B5600orDen hÀr Àr cool.