• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr finns den pÄ lager.
SkÀrmavbild 2021-03-09 kl. 19.34.13.png

StÀmmer, det Àr Spanien. Frakten lÀggs pÄ i kassan. Typ 160 kr.
DÄ Àr det ju kanonpris pÄ vissa klockor!
Tittade dĂ€r pĂ„ nĂ„n G förut och priset kĂ€ndes för bra för att vara sant. FrĂ„gade hĂ€r och dĂ„ sa nĂ„gon att moms tillkommer. Men som sagt, för det inte det kan man ju göra klipp dĂ€r. đŸ‘đŸ»

DÄ Àr det ju kanonpris pÄ vissa klockor!
Tittade dĂ€r pĂ„ nĂ„n G förut och priset kĂ€ndes för bra för att vara sant. FrĂ„gade hĂ€r och dĂ„ sa nĂ„gon att moms tillkommer. Men som sagt, för det inte det kan man ju göra klipp dĂ€r. đŸ‘đŸ»
Jag ska inte svÀra pÄ det. Vissa modeller Àr orovÀckande billiga.

HÀr finns den pÄ lager.
SkÀrmavbild 2021-03-09 kl. 19.34.13.png

StÄr i specen att den har safirglas. StÀmmer det? De övriga stÄlisarna har vÀl mineral?

Köööööp. Men gÄr nog att hitta billigare. Tidigare kunde man köpa dem för under tusenlappen hos Watchshop
Riktigt bra design, men en jĂ€kla bit! Minns nĂ€r de fanns pĂ„ watchshop för typ 800kr. Borde köpt och sparat. KĂ€nns som en kul klocka bara ha đŸ€“
Synd att man inte var beredd dĂ„ 😳 Fast pĂ„ den tiden skulle jag nog tyckt att den var grĂ€sligt ful..

Synd att man inte var beredd dĂ„ 😳 Fast pĂ„ den tiden skulle jag nog tyckt att den var grĂ€sligt ful..

Den Àr lite ful men tycker den Àr galet cool med. Helt obÀrbar för mig, den kom inte ut utanför dörren för sÄg helt enorm ut. Och dÄ har jag ÀndÄ testat stora mudmaster men kungen Àr helt annorlunda pÄ handleden.

Högg denna frĂ„n derix😊
04837B4E-E1E2-4458-A21D-8BAC8D94424C.jpeg

VĂ€rsta Ă€r kĂ€nner mig inte klar vill ha en GG-b100 (igen) och sĂ€kert nĂ„got mer. Blivit biten av gshock igen. SĂ„ inser jag inte kommer klara mitt mĂ„l pĂ„ 4st klockor in i Ă„r i och med redan 5 köpta men men...🙈

Vet hur det Ă€r. Har dock inte köpt nĂ„got sedan jag köpte trĂ„ksuben frĂ„n @Derix, du kanske ocksĂ„ blir mĂ€ttad nu đŸ€Ł

Kungen faller mig fortfarande i smaken, men kanske borde prova den hos en ÄterförsÀljare innan jag avskriver den helt :)

Vet hur det Ă€r. Har dock inte köpt nĂ„got sedan jag köpte trĂ„ksuben frĂ„n @Derix, du kanske ocksĂ„ blir mĂ€ttad nu đŸ€Ł

Kungen faller mig fortfarande i smaken, men kanske borde prova den hos en ÄterförsÀljare innan jag avskriver den helt :)
Gillade min mycket, men den sÄg fullstÀndigt grotesk ut pÄ min arm. Egentligen ska man ju GXW. Men den gick inte att hitta till sÄ rimligt pris som man kunde köpa GX för.

Tillbaka
Topp