Visst Àr deras sida utan moms?BestÀllde den frÄn relojesdemoda, tog ett bra tag att fÄ hem den dÄ deras första batch dom fick in inte rÀckte till alla som hade förbestÀllt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Visst Àr deras sida utan moms?BestÀllde den frÄn relojesdemoda, tog ett bra tag att fÄ hem den dÄ deras första batch dom fick in inte rÀckte till alla som hade förbestÀllt.
Kunde man inte vÀlja med eller utan pÄ sidan?Visst Àr deras sida utan moms?
Ja, priset var vÀl högt. Annars har den alla funktioner som man kan önskaRuggigt snygg. Men kostar en slant om man hittar nÄgon Den hade gjort sig riktigt bra bland mina andra GW-B5600or
Det stÄr "without taxs" men det lÀggs inte pÄ nÄgon moms i kassan.Visst Àr deras sida utan moms?
SÄ det tillkommer inget pÄ priset? För visst Àr det frÄn Spanien?Det stÄr "without taxs" men det lÀggs inte pÄ nÄgon moms i kassan.
StÀmmer, det Àr Spanien. Frakten lÀggs pÄ i kassan. Typ 160 kr.SÄ det tillkommer inget pÄ priset? För visst Àr det frÄn Spanien?
Den ligger i villhöver-listanJa, priset var vÀl högt. Annars har den alla funktioner som man kan önska
DÄ Àr det ju kanonpris pÄ vissa klockor!StÀmmer, det Àr Spanien. Frakten lÀggs pÄ i kassan. Typ 160 kr.
Köööööööööp!Den ligger i villhöver-listan
Jag ska inte svÀra pÄ det. Vissa modeller Àr orovÀckande billiga.DÄ Àr det ju kanonpris pÄ vissa klockor!
Tittade dÀr pÄ nÄn G förut och priset kÀndes för bra för att vara sant. FrÄgade hÀr och dÄ sa nÄgon att moms tillkommer. Men som sagt, för det inte det kan man ju göra klipp dÀr.
StÄr i specen att den har safirglas. StÀmmer det? De övriga stÄlisarna har vÀl mineral?HÀr finns den pÄ lager.
Casio G-Shock Full Metal with Red Ion Plating -armbansur GMW-B5000RD-4ER
Fantastisk röd Casio G-Shock Full Metal klocka med Red Ion Plating, endast tillgÀnglig i begrÀnsad upplaga. Denna modell har en Bluetooth-anslutning sÄ att du kan ansluta till en smartphone med minst iOS 10 eller Android 6.0. Funktioner: stöttÄlig safirglas LCD skÀrm vÀrldstid telefon...www.klockonline.com
Verkligen, sÄg att ni hittar nÄt riktigt billigt i CasiotrÄden.Jag ska inte svÀra pÄ det. Vissa modeller Àr orovÀckande billiga.
- Listpris i Sverige Àr 40Yes, visst var det bra?
Högg denna frÄn derixDu mÄste ju sÀga vad du har köpt ?
Köööööp. Men gÄr nog att hitta billigare. Tidigare kunde man köpa dem för under tusenlappen hos WatchshopEn sÄn hÀr vore coolt att ha.
En sÄn hÀr vore coolt att ha.
Köööööp. Men gÄr nog att hitta billigare. Tidigare kunde man köpa dem för under tusenlappen hos Watchshop
Synd att man inte var beredd dÄ Fast pÄ den tiden skulle jag nog tyckt att den var grÀsligt ful..Riktigt bra design, men en jÀkla bit! Minns nÀr de fanns pÄ watchshop för typ 800kr. Borde köpt och sparat. KÀnns som en kul klocka bara ha
Synd att man inte var beredd dÄ Fast pÄ den tiden skulle jag nog tyckt att den var grÀsligt ful..
Högg denna frÄn derix
VÀrsta Àr kÀnner mig inte klar vill ha en GG-b100 (igen) och sÀkert nÄgot mer. Blivit biten av gshock igen. SÄ inser jag inte kommer klara mitt mÄl pÄ 4st klockor in i Är i och med redan 5 köpta men men...
Synd att man inte var beredd dÄ Fast pÄ den tiden skulle jag nog tyckt att den var grÀsligt ful..
De ser sÄ groteska ut nÀr man Àr van vid en vanlig trÄksubHörde att nÄgon ropade pÄ kungen
Gillade min mycket, men den sÄg fullstÀndigt grotesk ut pÄ min arm. Egentligen ska man ju GXW. Men den gick inte att hitta till sÄ rimligt pris som man kunde köpa GX för.Vet hur det Àr. Har dock inte köpt nÄgot sedan jag köpte trÄksuben frÄn @Derix, du kanske ocksÄ blir mÀttad nu
Kungen faller mig fortfarande i smaken, men kanske borde prova den hos en ÄterförsÀljare innan jag avskriver den helt