lulemarcus
Silver
Ja det ser onekligen ut som the perfect match. BÀgge med anor frÄn tidiga 80 talet.Inte bra detta....Du anar inte hur bra den matchar den hÀr leksaken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ser onekligen ut som the perfect match. BÀgge med anor frÄn tidiga 80 talet.Inte bra detta....Du anar inte hur bra den matchar den hÀr leksaken..
à ngrar att jag sÄlde min gxw.Mer reklam frÄn kungen
Shock absorber i detta fall handlar om att klockan skyddar handledenKungen har fÄtt spam-fnatt!
Javisst, köpa en kung Ă€r precis tvĂ€rt emot att göra nĂ„got dumt.Okej @daniel svensson och @Agnbyâ , ni har lyckats att avstyra Ă€nnu en dum affĂ€r för mig
Klart att du ska testa Kungen!Okej @daniel svensson och @Agnbyâ , ni har lyckats att avstyra Ă€nnu en dum affĂ€r för mig
Men mina handleder Àr inte tillrÀckligt storaKlart att du ska testa Kungen!
78 om jag fÄr beJa det ser onekligen ut som the perfect match. BÀgge med anor frÄn tidiga 80 talet.
BÀsta!78 om jag fÄr be
Mina Àr inte sÄ himla stora heller men jag kompenserar med stora hÀnder och dÀrmed ser Kingen inte konstig ut pÄ mig. Tror jag.Men mina handleder Àr inte tillrÀckligt stora
Du har inga extra vita 5610 delar liggandes, eller blÄ du vill sÀlja SÄg i bakgrundenKungen Àr kung.
Endast ett trÀnat öga ser skillnaden mot en vanlig fyrkant.
Kul med nĂ„got som uppskattar 90-talare. Ăr inte sĂ„ inne pĂ„ bilar, men nĂ€r det kommer till MC sĂ„ Ă€r det 90-tal som gĂ€ller.Kan ju hĂ„lla med att köpa klockan! Bilen Ă€r riktigt schysst, föredrar 90-tals japanare, men uppskattar fina bilar av alla sorter!
Kör Agnellistyle, det funkarMen mina handleder Àr inte tillrÀckligt stora
Jepp VÀldigt fin tycker jag. TyvÀrr fick den Äka direkt ner i lÄdan efter foto... Mer karaktÀr Àn @livinl0ud minsann!
@Derix hÀr kommer rÀddaren i nöden, till ett bÀttre pris, köp!!!! 1216kr inkl. frakt.En sÄn hÀr vore coolt att ha.
Nu finns det inget att tveka om@Derix hÀr kommer rÀddaren i nöden, till ett bÀttre pris, köp!!!! 1216kr inkl. frakt.
Casio Klocka, En Storlek, Svart : Amazon.se: Mode
Casio Klocka, En Storlek, Svart : Amazon.se: Modewww.amazon.se
@daniel svensson och @AgnbyâOkej @daniel svensson och @Agnbyâ , ni har lyckats att avstyra Ă€nnu en dum affĂ€r för mig
@Derix Köööööööööööööp.Nu finns det inget att tveka om
DÄlig karaktÀr hÀr som fan , firar det med en ny G pÄ ingÄngJepp VÀldigt fin tycker jag. TyvÀrr fick den Äka direkt ner i lÄdan efter foto... Mer karaktÀr Àn @livinl0ud minsann!
Fick du bekrÀftelse pÄ orden pÄ nya MRG? Fast det stod att dem skulle "back order it". Trodde modellen var utgÄende. Men det verkar ju som klockonline hÀvdar att de kan bestÀlla hem. Jag fÄr samma meddelande i min kundvagn. Har dock inte köpt Àn och vet inte heller om jag ska. (Jag vet, kööööööp osv)Okej, nu byter vi samtalsÀmne
Jag har inte fÄtt nÄgon mer information Àn sÄ. Fast det Àr möjligt att lÀgga till hur mÄnga som helst i varukorgen och fÄ samma meddelande, risken Àr stor att de inte för tag i nÄn iom att den utgÄtt.Fick du bekrÀftelse pÄ orden pÄ nya MRG? Fast det stod att dem skulle "back order it". Trodde modellen var utgÄende. Men det verkar ju som klockonline hÀvdar att de kan bestÀlla hem. Jag fÄr samma meddelande i min kundvagn. Har dock inte köpt Àn och vet inte heller om jag ska. (Jag vet, kööööööp osv)
Ja precis. Jag la ocksÄ till fler och kollade. PÄ klockmagasinet stÄr det att den utgÄtt efter den som @S.L knep i helgen. Man fÄr vÀl pröva och se helt enkelt. VÀldigt bra pris Àr det ju iaf.Jag har inte fÄtt nÄgon mer information Àn sÄ. Fast det Àr möjligt att lÀgga till hur mÄnga som helst i varukorgen och fÄ samma meddelande, risken Àr stor att de inte för tag i nÄn iom att den utgÄtt.
"MÀn med hartsrem"@Derix hÀr kommer rÀddaren i nöden, till ett bÀttre pris, köp!!!! 1216kr inkl. frakt.
Casio Klocka, En Storlek, Svart : Amazon.se: Mode
Casio Klocka, En Storlek, Svart : Amazon.se: Modewww.amazon.se
Ooooo! Ruskigt vass. Har ocksÄ en sÄn pÄ ingÄng , lovar att inte locka med den för mycketJepp VÀldigt fin tycker jag. TyvÀrr fick den Äka direkt ner i lÄdan efter foto... Mer karaktÀr Àn @livinl0ud minsann!
Med tull och moms kommer denna att kosta mycket mer. Har sjÀlv gjort misstaget för nÄgon mÄnad sedan att bestÀlla dÀrifrÄn.
Kul! Haha, tack för detOoooo! Ruskigt vass. Har ocksÄ en sÄn pÄ ingÄng , lovar att inte locka med den för mycket