lulemarcus
Silver
Oj, men typ "tidsenligt" i vart fall. Tror det skulle vara en riktigt "killer combo". Ett par svarta racing handskar av finaste skinn oxÄ.78 om jag fÄr be
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Oj, men typ "tidsenligt" i vart fall. Tror det skulle vara en riktigt "killer combo". Ett par svarta racing handskar av finaste skinn oxÄ.78 om jag fÄr be
JÀvlarimej sÄ snygg. TyvÀrr envisas frun med att ha en Galaxy klocka. FÄr se om jag kan lura pÄ henne en till sommarenDamklocka
HÄller medOj, men typ "tidsenligt" i vart fall. Tror det skulle vara en riktigt "killer combo". Ett par svarta racing handskar av finaste skinn oxÄ.
Damklocka
Vilket "hopaplock". Cool
Det var ju en cool idé ÀndÄ!
Riktigt grym, i alla fall i tanken. G-shockversionen av Day-Date tridor. Men lite synd att man kör negativ display
Den lanserades dock 21 dagar för tidigt tror jag.Riktigt grym, i alla fall i tanken. G-shockversionen av Day-Date tridor. Men lite synd att man kör negativ display
Du kan göra en egen i stÄl men just den hÀr modellen Àr titan. Verkar lista runt 15 000 kr.Det var ju en cool idé ÀndÄ!
Edit; Undrar vad det skulle kosta att bygga en sjÀlv?
Vet inte hur bÀrbar den Àr. Men jag Àr otroligt sugen pÄ en sÄdan.Du kan göra en egen i stÄl men just den hÀr modellen Àr titan. Verkar lista runt 15 000 kr.
Det Àr ju billigare Àn dom tidigare titanernaDu kan göra en egen i stÄl men just den hÀr modellen Àr titan. Verkar lista runt 15 000 kr.
Det kanske tillkommer moms pÄ det ocksÄDet Àr ju billigare Àn dom tidigare titanerna
ja, sÄ Àr det sÀkert.Det kanske tillkommer moms pÄ det ocksÄ
Nya dussinklockan pÄ KS. Vore kul om det blev sÄSnart kanske den vanligaste MRGn pÄ forum?
SÄ glad att se att din handled klarar GWG-1000, det inger hopp för en annan
Vad kommer den kallas dÄ? TrÄk-MRG?Nya dussinklockan pÄ KS. Vore kul om det blev sÄ
Tjenare alla G-Shockare! Jag Àr ny pÄ KS och ny pÄ trÄden. Jag söker en bra plats att börja för nÄgon som aldrig har haft en G-Shock. Vill gÀrna hitta nÄgot futuristiskt i fÀrgen svart. GÄr rÀtt mycket pÄ utseendet eftersom det Àr just dÀr G-Shock tilltalar för mig personligen. Har fÄtt höra att: DW5600E-1V Àr en bra plats att börja. StrÀcker ut handen i hopp om att fÄ förslag som ska vÀgleda mig till mitt första inköp.
//Ha en fin dag allihopa
Vad kommer den kallas dÄ? TrÄk-MRG?