• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dags för lite resarch đŸ€ż
PXL_20210310_083809118.MP-01.jpeg
PXL_20210310_083157118.MP-01.jpeg

- Smeknamn ”TrĂ„kDaytona”? Dyrare Ă€n TrĂ„ksubben och en dröm för mĂ„nga. Alla vill ha den för att alla andra vill ha den 🙂.
Obs, ingen kritik mot klockan, det Ă€r en ”trippelsynk” vilket kommer att vara hett om Casio beslutar att ta bort dem.

Ja det var ju en bÀttre jÀmförelse. Inte minst verkar det vara kö pÄ den, precis som sportrolex. :)

Och dÄ mÄste man ju stÀlla den obligatoriska frÄgan - kommer den att öka i vÀrde??

Ja det var ju en bÀttre jÀmförelse. Inte minst verkar det vara kö pÄ den, precis som sportrolex. :)

Och dÄ mÄste man ju stÀlla den obligatoriska frÄgan - kommer den att öka i vÀrde??
Tveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde :rolleyes: Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.

Tveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde :rolleyes: Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.

Jag saknade en sarkasm smileygubbe att peta in i mitt inlÀgg. SjÀlvklart var mitt inlÀgg menat som ett skÀmt. :p

Stor klocka, men man vÀnjer sig.
VĂ€ldigt bekvĂ€m😊
HÄller med! Stor, brutal men bekvÀm! Fast föredrar RM, den vÀger inte lika mycket vilket gör att den sitt bekvÀmare (ialla fall pÄ min handled), sen sÄ tycker jag Àven Frogman D1000 sitter bekvÀmare (Àven om den vÀger mer Àn GWG-1000), tror det beror pÄ bandets utformning och infÀstning ,vilket Àven hÀr passar mina handleder bÀttre!

HÄller med! Stor, brutal men bekvÀm! Fast föredrar RM, den vÀger inte lika mycket vilket gör att den sitt bekvÀmare (ialla fall pÄ min handled), sen sÄ tycker jag Àven Frogman D1000 sitter bekvÀmare (Àven om den vÀger mer Àn GWG-1000), tror det beror pÄ bandets utformning och infÀstning ,vilket Àven hÀr passar mina handleder bÀttre!
Dags för en wristshot pĂ„ golden tornado 🐾

Tillbaka
Topp