Vad? Ska den slÀppas pÄ riktigt? Jag trodde att det var ett för tidigt aprilskÀmt.Det Àr ju billigare Àn dom tidigare titanerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad? Ska den slÀppas pÄ riktigt? Jag trodde att det var ett för tidigt aprilskÀmt.Det Àr ju billigare Àn dom tidigare titanerna
Kan det vara sÄ illa. Men kul om det hÀnder.Den lanserades dock 21 dagar för tidigt tror jag.
Riktigt j*vla snygg! Den snyggaste strax före Golden Tornado! Speciellt display:en!Dags för lite resarch
Den Àr ju supercool!Vad? Ska den slÀppas pÄ riktigt? Jag trodde att det var ett för tidigt aprilskÀmt.
- Smeknamn âTrĂ„kDaytonaâ? Dyrare Ă€n TrĂ„ksubben och en dröm för mĂ„nga. Alla vill ha den för att alla andra vill ha den .Snart kanske den vanligaste MRGn pĂ„ forum?
Flyter OWG pÄ bra för dig nu? Det kÀnns som du har kommit till ro
Jag har varit lugn hela tidenFlyter OWG pÄ bra för dig nu? Det kÀnns som du har kommit till ro
- Smeknamn âTrĂ„kDaytonaâ? Dyrare Ă€n TrĂ„ksubben och en dröm för mĂ„nga. Alla vill ha den för att alla andra vill ha den .
Obs, ingen kritik mot klockan, det Ă€r en âtrippelsynkâ vilket kommer att vara hett om Casio beslutar att ta bort dem.
Tveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.Ja det var ju en bÀttre jÀmförelse. Inte minst verkar det vara kö pÄ den, precis som sportrolex.
Och dÄ mÄste man ju stÀlla den obligatoriska frÄgan - kommer den att öka i vÀrde??
HÀrligt, dÀr har vi klÀderna jag har pÄ ingÄng! Snyggt!Dagens fick bli G-9300 bara för att den nÀmndes för nÄn dag sen
Tveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.
Dagens fick bli G-9300 bara för att den nÀmndes för nÄn dag sen
Stor klocka, men man vÀnjer sig.SÄ glad att se att din handled klarar GWG-1000, det inger hopp för en annan
- Kanske dags att sÀljaTveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.
HÄller med! Stor, brutal men bekvÀm! Fast föredrar RM, den vÀger inte lika mycket vilket gör att den sitt bekvÀmare (ialla fall pÄ min handled), sen sÄ tycker jag Àven Frogman D1000 sitter bekvÀmare (Àven om den vÀger mer Àn GWG-1000), tror det beror pÄ bandets utformning och infÀstning ,vilket Àven hÀr passar mina handleder bÀttre!Stor klocka, men man vÀnjer sig.
VÀldigt bekvÀm
AlltsÄ jösses! Snacka om prisstegring! Man skulle köpt en för 12000 nÀr de kom. Fast var vÀl inte sÄ lÀtta att fÄ tag pÄ nya heller med tanke pÄ lÄg serie.- Kanske dags att sÀlja
En i bra skick kan sÀkert inbringa 60-80k, om man nu Àr sugen pÄ att göra sig av med den!- Kanske dags att sÀlja
- Men det Àr man ju inteEn i bra skick kan sÀkert inbringa 60-80k, om man nu Àr sugen pÄ att göra sig av med den!
Finns en pÄ Ebay för 33sekAlltsÄ jösses! Snacka om prisstegring! Man skulle köpt en för 12000 nÀr de kom. Fast var vÀl inte sÄ lÀtta att fÄ tag pÄ nya heller med tanke pÄ lÄg serie.
AlltsÄ, marknaden styr ju, men realistiskt pris utifrÄn mitt eget huvud Àr det ju verkligen inte!AlltsÄ jösses! Snacka om prisstegring! Man skulle köpt en för 12000 nÀr de kom. Fast var vÀl inte sÄ lÀtta att fÄ tag pÄ nya heller med tanke pÄ lÄg serie.
TÀnk, för den slanten kan du ju skaffa alla titanare inklusive den nyaste regnbÄgsvarianten- Men det Àr man ju inte
- Vad jag vet kom en till Sverige, den som jag har.AlltsÄ jösses! Snacka om prisstegring! Man skulle köpt en för 12000 nÀr de kom. Fast var vÀl inte sÄ lÀtta att fÄ tag pÄ nya heller med tanke pÄ lÄg serie.
Dags för en wristshot pÄ golden tornadoHÄller med! Stor, brutal men bekvÀm! Fast föredrar RM, den vÀger inte lika mycket vilket gör att den sitt bekvÀmare (ialla fall pÄ min handled), sen sÄ tycker jag Àven Frogman D1000 sitter bekvÀmare (Àven om den vÀger mer Àn GWG-1000), tror det beror pÄ bandets utformning och infÀstning ,vilket Àven hÀr passar mina handleder bÀttre!
FÄr fixa nÀr jag kommer hem!Dags för en wristshot pÄ golden tornado
- Ăven om det dĂ€r Ă€r mer realistiskt blir det en bra slant med moms o tull .Finns en pĂ„ Ebay för 33sek
Det Àr full av lycksökare pÄ chrono24.