Ja det blir saftigt med tull och moms om inte sĂ€ljare skriver ner vĂ€rdet och skickar som gift.- Ăven om det dĂ€r Ă€r mer realistiskt blir det en bra slant med moms o tull .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det blir saftigt med tull och moms om inte sĂ€ljare skriver ner vĂ€rdet och skickar som gift.- Ăven om det dĂ€r Ă€r mer realistiskt blir det en bra slant med moms o tull .
Du köpte inte din ny vad, eller minns jag fel?- Vad jag vet kom en till Sverige, den som jag har.
- Eftersom jag bara vill ha de med positiv display blir urvalet inte sÄ stort .TÀnk, för den slanten kan du ju skaffa alla titanare inklusive den nyaste regnbÄgsvarianten
- StÀmmer, inte ny, men nyskick. Köpte den av en vÀn som tagit ut den ny hos Klockmaster Globen.Du köpte inte din ny vad, eller minns jag fel?
Kul och viktigt arbete! Jag som förÀlder blir alltid glad nÀr jag ser mÀn pÄ förskolor, skola och fritids. Det Àr alltid viktigt med en bra könsfördelning pÄ arbetsplatser, men skulle sÀga att det Àr sÀrskilt viktigt dÀr vÄra barn vistas.RÀknar ner till lunch . BÀsta fördelen med att jobba pÄ skola Àr pedagogisk lunch .
S.Ls gamla?- StÀmmer, inte ny, men nyskick. Köpte den av en vÀn som tagit ut den ny hos Klockmaster Globen.
Svinkul! SÄ jÀkla bra klocka, sitter asbra pÄ dig! Visste inte att den var sÄ vit i index och visare, gillar det starktKan ta bÀttre bild sen, mÄste jobba vidare i butiken. Nöjd Àr man definitivt! Min första G-Shock. En riktigt snygg klocka som sitter bra pÄ handleden. KÀnns rÀtt helt enkelt 10/10 Stort tack Àn en gÄng till alla som hjÀlpte mig hitta denna pÀrla.
Tackar tackar, har bifogat en gif som beskriver mina kÀnslor just nu i trÄden.Svinkul! SÄ jÀkla bra klocka, sitter asbra pÄ dig! Visste inte att den var sÄ vit i index och visare, gillar det starkt
Tveksamt, det verkar bara vara hypade G-Shocks frÄn Hodinkee och Porter-collabs som sticker i vÀrde Lika bra det, sÄ slipper vi alla spekulationer i trÄden. Mardrömmen vore ju om stÀmningen hÀr inne skulle ersÀttas av snacket frÄn RolextrÄden.
- Lycksökare, hur menar du dÄ ?Finns en pÄ Ebay för 33sek
Det Àr full av lycksökare pÄ chrono24.
Kommatecknet ser ut att ha hamnat tvÄ steg fel.- Lycksökare, hur menar du dÄ ?
Sen skall man ju vara medveten om att det finns en samlarmarknad i framförallt Asien som skiljer sig en del frÄn den svenska .
Kommatecknet ser ut att ha hamnat tvÄ steg fel.
G-Shock Àr ÀndÄ en sÄdan klocka som man skulle kunna köpa pÄ ren spekulation, lÀgga i ett skÄp och slÀnga ut pÄ eBay efter 10 Är. Köper man limiterade modeller sÄ Àr chansen stor att man fÄr tillbaka det dubbla.
Komplettera med Skeletonoak och John Mayer sÄ har du pensionen sÀkradKanske dags att slÀnga in den grÄa Casioaken i kassaskÄpet dÄ
Tack, jag tycker ocksĂ„ det Ă€r ett oerhört viktigt arbete i förebyggande syfte. Jag har tidigare arbetat med unga kriminella med missbruksproblematik och psykisk ohĂ€lsa samt som kriminalvĂ„rdare i över fem Ă„r pĂ„ anstalt sĂ„ vet vart slutdestinationen blir för dessa ungdomar som börjar slira i tidig Ă„lder . Det Ă€r jĂ€kligt svĂ„rt att ârĂ€ddaâ nĂ„gon som hĂ„llit pĂ„ i sĂ„ mĂ„nga Ă„r och som inte riktigt vill göra en förĂ€ndring. DĂ€rför började jag i skolan för det Ă€r lĂ€ttare att fĂ„nga upp i tidig Ă„lder och försöka göra en skillnad .Kul och viktigt arbete! Jag som förĂ€lder blir alltid glad nĂ€r jag ser mĂ€n pĂ„ förskolor, skola och fritids. Det Ă€r alltid viktigt med en bra könsfördelning pĂ„ arbetsplatser, men skulle sĂ€ga att det Ă€r sĂ€rskilt viktigt dĂ€r vĂ„ra barn vistas.
Exakt, det Àr en annan samlarmarknad i Asien.- Lycksökare, hur menar du dÄ ?
Sen skall man ju vara medveten om att det finns en samlarmarknad i framförallt Asien som skiljer sig en del frÄn den svenska .
RÀknar ner till lunch . BÀsta fördelen med att jobba pÄ skola Àr pedagogisk lunch .
Absolut jag hÄller helt med dig , nÀr jag har egen rast sÄ trÀffar jag vuxna i personalrummet . Verkligen, maten Àr oerhört bra .BÄde och för egen del, trevligt oftast men ibland vore det gött sitta sjÀlv eller med andra vuxna Men maten Àr riktigt bra dÀr jag jobbar sÄ den vill man ha oavsett
Helt rĂ€tt tĂ€nkt. SĂ€ger alltid att varje investerad skattekrona pĂ„ barn och ungdomar ger minst 10 ggr tillbaks. Satsa pĂ„ fritidsgĂ„rdar, idrottsföreningar (som accepterar ALLA), utomhusmiljöer, miljöer för motorintresserade och musikintresserade, alla kommer man inte rĂ€dda men mĂ„nga kommer fĂ„ ett val.Tack, jag tycker ocksĂ„ det Ă€r ett oerhört viktigt arbete i förebyggande syfte. Jag har tidigare arbetat med unga kriminella med missbruksproblematik och psykisk ohĂ€lsa samt som kriminalvĂ„rdare i över fem Ă„r pĂ„ anstalt sĂ„ vet vart slutdestinationen blir för dessa ungdomar som börjar slira i tidig Ă„lder . Det Ă€r jĂ€kligt svĂ„rt att ârĂ€ddaâ nĂ„gon som hĂ„llit pĂ„ i sĂ„ mĂ„nga Ă„r och som inte riktigt ville göra en förĂ€ndring. DĂ€rför började jag i skolan för det Ă€r lĂ€ttare att fĂ„nga upp i tidig Ă„lder och kunna göra en skillnad .
Kunde inte skrivit det bÀttre . Dock sÄ jÀkla frustrerande att politikerna inte fattar vilken vinning och lönsamhet för samhÀllet det skulle vara lÄngsiktigt. Vi ska inte gÄ in pÄ vad en intagen kostar per dag pÄ t.ex anstalten i Karlskoga, Kumla eller just Fenix avdelningen pÄ Kumla .Helt rÀtt tÀnkt. SÀger alltid att varje investerad skattekrona pÄ barn och ungdomar ger minst 10 ggr tillbaks. Satsa pÄ fritidsgÄrdar, idrottsföreningar (som accepterar ALLA), utomhusmiljöer, miljöer för motorintresserade och musikintresserade, alla kommer man inte rÀdda men mÄnga kommer fÄ ett val.
HÄller inte med riktigt! Kolla vad som hÀnt med fritidsgÄrdarna pÄ RosengÄrd (jag Àr uppvÀxt dÀr). Dom kan inte vara kvar, hot, vÄld, knark osv. Det första som mÄste fram Àr lokalpolis som Àr ute i omrÄdena! Har koll pÄ vilka som gör vad och tar tag i detta pÄ olika sÀtt! Sen behövs klara besked till folk hur Sverige fungerar och vad som du som förÀlder förvÀntas göra + hÄrda krav pÄ om vad som hÀnder om detta inte beaktas. Sen kan vi snacka fritidsgÄrdar, kanske.....Helt rÀtt tÀnkt. SÀger alltid att varje investerad skattekrona pÄ barn och ungdomar ger minst 10 ggr tillbaks. Satsa pÄ fritidsgÄrdar, idrottsföreningar (som accepterar ALLA), utomhusmiljöer, miljöer för motorintresserade och musikintresserade, alla kommer man inte rÀdda men mÄnga kommer fÄ ett val.
Exakt samma för mig. Fick denna i present. Haft den pÄ sen dess.Kan ta bÀttre bild sen, mÄste jobba vidare i butiken. Nöjd Àr man definitivt! Min första G-Shock. En riktigt snygg klocka som sitter bra pÄ handleden. KÀnns rÀtt helt enkelt 10/10 Stort tack Àn en gÄng till alla som hjÀlpte mig hitta denna pÀrla.
RÀtt, missade det. Vi hade lokala poliskontor som arbetade preventivt i min lilla hÄla. Polisen var ofta pÄ skolan och snackade, alla kÀnde polisen och hade stor respekt för dom.HÄller inte med riktigt! Kolla vad som hÀnt med fritidsgÄrdarna pÄ RosengÄrd (jag Àr uppvÀxt dÀr). Dom kan inte vara kvar, hot, vÄld, knark osv. Det första som mÄste fram Àr lokalpolis som Àr ute i omrÄdena! Har koll pÄ vilka som gör vad och tar tag i detta pÄ olika sÀtt! Sen behövs klara besked till folk hur Sverige fungerar och vad som du som förÀlder förvÀntas göra + hÄrda krav pÄ om vad som hÀnder om detta inte beaktas. Sen kan vi snacka fritidsgÄrdar, kanske.....