• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eh, assĂ„. Det kan vara sĂ„ att jag har en pĂ„ ingĂ„ng redan efter din bild imorse:rolleyes:, dock med returmöjlighet till sĂ€ljaren ifall den skulle vara fööör stor. Att den Ă€r stor rĂ€knar jag med. Men tack för erbjudandet 😍
Jag kör min pÄ 4-5 (helst 5) gillar inte nÀr klockan sitter för hÄrt! Har inte de största handlederna!
Bry dig inte hur det ser ut, gillar du klockan sÄ rockar du den!

Första bilden😁
491A1FEC-E589-4462-8C45-E7A9E1CEFF44.jpeg
DÄ Àr man inte ensam om denna pÄ forunet lÀngre :)
VÀlkommen bÀsta kollega!!

Är det nĂ„gon i trĂ„den som har bestĂ€llt frĂ„n UK efter Brexit? Hur lĂ„ng tid tog det att fĂ„ grejerna genom tullen?
Jag bestÀllde bezel och band till min Rangeman frÄn Tiktox den 12/2 och det har fortfarande inte kommit fram. Söker man pÄ trackingnumret ser man bara att paketet lÀmnade UK pÄ kvÀllen den 12/2. Ringde Postmord och dom har inte scannat in nÄgot i sitt system vilket innebÀr att paketet inte kommit till Sverige, sÄ antagligen ligger mina grejer och guppar nÄnstans i Nordsjön. Jippi!!!
Bild pÄ lite andra delar som kom idag för topic

tempImagegiNLNW.png
BestÀllde ett GW-5000-band i januari och efter Ätta veckor fick jag en uppmaning att betala tull, men tvÄ veckor senare fick jag reda pÄ att de returnerat det till England utan att berÀtta varför. SÄ det Àr ju nice!

Kan ta bÀttre bild sen, mÄste jobba vidare i butiken. Nöjd Àr man definitivt! Min första G-Shock. En riktigt snygg klocka som sitter bra pÄ handleden. KÀnns rÀtt helt enkelt 10/10 :happyhappy: Stort tack Àn en gÄng till alla som hjÀlpte mig hitta denna pÀrla.

IMG_20210310_124631979_HDR.jpg
Farsan, 78 Ă„r, fick just en sĂ„n i julklapp förra Ă„ret, han har haft den pĂ„ sig dagligen sen dess 👍 Fick dock plocka pĂ„ den en kombilĂ€nk för att han skulle bli supernöjd😁
Kul grej med pappers g-shock 🙂

Den dÀr kommer skrivas ut pÄ jobbets fÀrgskrivare imorrn, bara för att... :D

Ja, dem var i super fin skick bĂ„da 2. Nu Ă„ngrar du dig att du inte köpte den gula eller hur? hehehe. Tack för att jag fick tipset och chansen att köpa. 😍

Har lÀnge velat ha en gul G-shock, men dem bruka försvinna pÄ en gÄng eller sÄ Àr dem jÀttedyra.
Riktigt kul att du köpte, inte bara den gula, utan bĂ€gge dessutom:D👍
Den kittlade rejÀlt i köpfingret redan nÀr jag köpte stjÀrnklockan;)
@danne10 ÂŽs bilder gjorde dom inte rĂ€ttvisa, min var ocksĂ„ ruggigt fint skick, syntes inte som om den var anvĂ€nd ju.😊
IMG_20210310_170808.jpg

Eh, assĂ„. Det kan vara sĂ„ att jag har en pĂ„ ingĂ„ng redan efter din bild imorse:rolleyes:, dock med returmöjlighet till sĂ€ljaren ifall den skulle vara fööör stor. Att den Ă€r stor rĂ€knar jag med. Men tack för erbjudandet 😍
Svarar mig, sjĂ€lv. Men jag lÀÀÀÀÀÀÀÀÀr ju faila detta ordentligt! :rolleyes: đŸ€Ł

BestÀllde ett GW-5000-band i januari och efter Ätta veckor fick jag en uppmaning att betala tull, men tvÄ veckor senare fick jag reda pÄ att de returnerat det till England utan att berÀtta varför. SÄ det Àr ju nice!
+ @Danne.l Det verkar vara riktigt Brexit-kaos just nu. Jag bestÀllde nya glasögon som skickades ifrÄn UK men returnerades av svensk tull efter en vecka. Sjukt irriterande. Nu har dom skickat dom med Fedex istÀllet... SÄ det verkar vara nÀr paket skickas via Royal Mail och Postnord det blir mest strul

Om man Ă€ndĂ„ gĂ„tt full-retard och gjort en bling-bling titan variant av denna hade det ju blivit kul pĂ„ riktigt för den hĂ€r blir man ju glad hela dagen av att se! 😄
DW-5610DN-9ER.jpg
DĂ€rför har jag en sĂ„dan pĂ„vĂ€g hem, eftersom man helt enkelt blir sĂ„ glad av den😀. Sen Ă€r det @livinl0uds fel eftersom han postar den hela tiden😉😁👍

Senast Àndrad:
+ @Danne.l Det verkar vara riktigt Brexit-kaos just nu. Jag bestÀllde nya glasögon som skickades ifrÄn UK men returnerades av svensk tull efter en vecka. Sjukt irriterande. Nu har dom skickat dom med Fedex istÀllet... SÄ det verkar vara nÀr paket skickas via Royal Mail och Postnord det blir mest strul
Vi fÄr se hur det gÄr för mitt paket. Jag har fortfarande inte fÄtt svar pÄ nÄgot av de tvÄ mejl jag skickat till Tiktox...

Riktigt kul att du köpte, inte bara den gula, utan bĂ€gge dessutom:D👍
Den kittlade rejÀlt i köpfingret redan nÀr jag köpte stjÀrnklockan;)
@danne10 ÂŽs bilder gjorde dom inte rĂ€ttvisa, min var ocksĂ„ ruggigt fint skick, syntes inte som om den var anvĂ€nd ju.😊
IMG_20210310_170808.jpg

Ja, sÀljaren Àr ingen höjdare att ta foto. :D
Vilket Àr kanske tur för oss, annars skulle vi kanske inte haft turen att kunna köpa. Din klocka Àr nog lite rare den med.
Tycker att den Àr riktig ballt med stjÀrntavlan. Skrev till och med pÄ hans omdöme att klockorna Àr mycket finare Àn de foto han tar för att göra honom rÀttvisa. :p

Det roliga Àr att jag Àr en ganska fÀrglös person frÄn början, mina favo fÀrger Àr sk ickefÀrger, svart, vit och grÄ. Med G-shock har jag blivit mer fÀrgglad.

Tillbaka
Topp