Inte mindre diskret Àn en vanlig "guldis". Det snyggaste av allt tycker jag Àr de olika fÀrgerna pÄ texten
Och tröttnar man pÄ lÀnken gÄr det ju att slÀnga pÄ ett gummi. Svart gummi och guld Àr alltid utsökt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte mindre diskret Àn en vanlig "guldis". Det snyggaste av allt tycker jag Àr de olika fÀrgerna pÄ texten
Ja det förstod jag TÀnkte bara om det fanns en positiv variant sÄ skulle förmodligen Àven den varit grym!Bara negativ.
Menade att den negativa displayen pÄ GBX-100 Àr den bÀsta av alla Casios negativa displayer. MIP, memory-in-pixel, kallas teknologin.
Kul, om det hamnar en i trÄden.Inte jag heller. Men just nu sÄ tycker jag att den Àr sinnessjukt lÀcker.
Min blev sÄld pÄ fb sÄ tror den försvann hÀrifrÄnDet sÄldes ett gÀng Squares pÄ forumet senaste veckorna. Hamnade alla hÀr i trÄden?
HÄller tummarnaKul, om det hamnar en i trÄden.
- Ja, det Àr Paris som gÀller.Sitter och kollar tutorial pÄ funktionerna pÄ GWG-1000.
Alla ni som har en. VÀlja hemstad, det Àr Paris som gÀller va? Hittar inte Sthlm pÄ ringen runt pÄ filmen.
@Meraborsten @spammerstakeahike mfl.
Jag köpte en screwback av @Golle_std iaf, den ligger i garderoben och vÀntar...Det sÄldes ett gÀng Squares pÄ forumet senaste veckorna. Hamnade alla hÀr i trÄden?
Jag köpte en screwback av @Golle_std iaf, den ligger i garderoben och vÀntar...
Ăr det pĂ„ riktigt? KĂ€nns som ett april skĂ€mt. Men jag gillar den!
Du fĂ„r lĂ€sa ikapp ett par sidor i trĂ„den!Ăr det pĂ„ riktigt? KĂ€nns som ett april skĂ€mt. Men jag gillar den!
Hittade en pÄ tradera för 800kr + fraktkostnad pÄ 59kr. Finns ny annars pÄ klockor.com för 942kr inkl frakt.Ingen som har nÄn GA-2100/2110 dom vill bli av med? TÀnkte eventuellt introducera min bror hehe!
Grymt! Tackar. Jag har sjÀlv en 2110 grÄHittade en pÄ tradera för 800kr + fraktkostnad pÄ 59kr. Finns ny annars pÄ klockor.com för 942kr inkl frakt.
Auktionens lÀnk: https://www.tradera.com/item/190208/453448189/casio-g-shock-ga-2100-1aer
Klockor.com lÀnk: https://www.klockor.com/casio-g-sho...sjakt_nu&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
Ps. Àr riktigt nöjd med mitt inköp tror GA-2100 kommer sitta fint till din bror.
Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ den och den vanliga stĂ„lisen förutom fancy lĂ„da?LĂ€nge sedan det postades nĂ„got bra tips hĂ€r i trĂ„den Detta tips tĂ„l att upprepas!
Casio G-Shock Legend of Steel Limited Edition (500 pieces worldwide) GMW-B5000GDLTD-1ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Inga som helst problem du!Grymt! Tackar. Jag har sjÀlv en 2110 grÄ
Nix. Svart stĂ„lis med extra stor lĂ„da Och den Ă€r limiterad!Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ den och den vanliga stĂ„lisen förutom fancy lĂ„da?
Ingen skillnad. Men vĂ€ldigt bra pris!Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ den och den vanliga stĂ„lisen förutom fancy lĂ„da?
MÀrkligt att det kan klia sÄ i köptarmen pga annan lÄda. Snacka om att man Àr lÀttsÄld assÄNix. Svart stÄlis med extra stor lÄda Och den Àr limiterad!
Till mitt försvar fliken jag in till mig sjÀlv att det ser ut att vara en vÀldigt trevlig lÄda. Tror jag gÄr igÄng pÄ sÄntMÀrkligt att det kan klia sÄ i köptarmen pga annan lÄda. Snacka om att man Àr lÀttsÄld assÄ
Och en korthÄllare!Till mitt försvar fliken jag in till mig sjÀlv att det ser ut att vara en vÀldigt trevlig lÄda. Tror jag gÄr igÄng pÄ sÄnt
Vad?! NÀ, nu har du blandat ihop mig med nÄgon annan. Jag har bara fyra stycken för nÀrvarande. Har haft nÄgra som fÄtt vandra vidare ocksÄ men jag Àr Là Hà Hà Hà Hà à à à à à à à à à NGT ifrÄn att vara vÀrst i det hÀr gÀnget!Inga som helst problem du!
Ăr sjĂ€lv sugen pĂ„ grĂ„ variant, men fĂ„r hĂ„lla mig lite. Kan ju inte bli som @Mikko Luiro och ha 35+ G-Shocks
MÀrkligt att det kan klia sÄ i köptarmen pga annan lÄda. Snacka om att man Àr lÀttsÄld assÄ
Hur gör ni med era klocklÄdor, sparar ni alltid dom för att vara full set inför en eventuellt försÀljning?Och en korthÄllare!
Givetvis sparas allt! Ajabaja att slÀnga lÄdor!Hur gör ni med era klocklÄdor, sparar ni alltid dom för att vara full set inför en eventuellt försÀljning?
Jag avskyr att behöva spara alla lĂ„dor och dylikt till allt jag köper och brukar oftast slĂ€nga dom. Ăven plĂ„tlĂ„dor till g shocks har Ă„kt ivĂ€g. Men inser att en sĂ„n grej verkligen kan dra ner pĂ„ priset. Om inte iaf att helhetsintrycket sjunker nĂ„got
Men inte fÄr du göra sÄ. Det Àr ju trÄkigt att inte ha kvar box osv. Kvitto Àr inte lika kul men sÀrskilt om man har en litet finare klocka sÄ.mÄste ju sÄnt finnas. Köpte en begagnad Mr. G utan box en gÄng och den (ursÀkta mig) dumma fan jag köpte av hade kastat bort den pianolackade trÀlÄdan den kom i. SÄnt Àr trist.Hur gör ni med era klocklÄdor, sparar ni alltid dom för att vara full set inför en eventuellt försÀljning?
Jag avskyr att behöva spara alla lĂ„dor och dylikt till allt jag köper och brukar oftast slĂ€nga dom. Ăven plĂ„tlĂ„dor till g shocks har Ă„kt ivĂ€g. Men inser att en sĂ„n grej verkligen kan dra ner pĂ„ priset. Om inte iaf att helhetsintrycket sjunker nĂ„got
Sparar allt. Inkl plastHur gör ni med era klocklÄdor, sparar ni alltid dom för att vara full set inför en eventuellt försÀljning?
Givetvis sparas allt! Ajabaja att slÀnga lÄdor!
Ja har förstÄtt mer pÄ senare att mÄnga vÀrderar box och lÄda. Jag som gÀrna Àger lite mindre saker ser mest alla boxar och lÄdor att dom Àr tar plats.Men inte fÄr du göra sÄ. Det Àr ju trÄkigt att inte ha kvar box osv. Kvitto Àr inte lika kul men sÀrskilt om man har en litet finare klocka sÄ.mÄste ju sÄnt finnas. Köpte en begagnad Mr. G utan box en gÄng och den (ursÀkta mig) dumma fan jag köpte av hade kastat bort den pianolackade trÀlÄdan den kom i. SÄnt Àr trist.
För mig Àr det nÀstan en helig liten stund nÀr nÄgot ska unboxas och sparar pÄ allt för att ge samma upplevelse till nÀsta köpare. Jag har t.om sparat alla gamla iPhone-lÄdor, ps4-kartong och dylikt, lÄdor som legat och samlar damm i +/- 10ÄrJa har förstÄtt mer pÄ senare att mÄnga vÀrderar box och lÄda. Jag som gÀrna Àger lite mindre saker ser mest alla boxar och lÄdor att dom Àr tar plats.
Jag Àger ju ingen dyrare klocka. Men ett exempel Àr tex titanaren som jag Àr lite sugen pÄ. Den boxen Àr ju nÄgot mer exklusiv och dÀr ser jag helst att jag köper en utan nÄgon lÄda för att sjÀlv slippa slÀnga
Har ni inga förrÄd? Ner med allt i en kartong och ner i förrÄdet, sen om ni skall sÀlja av nÄn klocka Àr det bara att gÄ ner och hÀmta upp rÀtt lÄda!Ja har förstÄtt mer pÄ senare att mÄnga vÀrderar box och lÄda. Jag som gÀrna Àger lite mindre saker ser mest alla boxar och lÄdor att dom Àr tar plats.
Jag Àger ju ingen dyrare klocka. Men ett exempel Àr tex titanaren som jag Àr lite sugen pÄ. Den boxen Àr ju nÄgot mer exklusiv och dÀr ser jag helst att jag köper en utan nÄgon lÄda för att sjÀlv slippa slÀnga
Jo men det förstÄr jag, limited och exklusiva boxar kan ju vara en del av helheten som köparen vill Ät.Men inte fÄr du göra sÄ. Det Àr ju trÄkigt att inte ha kvar box osv. Kvitto Àr inte lika kul men sÀrskilt om man har en litet finare klocka sÄ.mÄste ju sÄnt finnas. Köpte en begagnad Mr. G utan box en gÄng och den (ursÀkta mig) dumma fan jag köpte av hade kastat bort den pianolackade trÀlÄdan den kom i. SÄnt Àr trist.