Dengamle
Basic
TackarTrevlig förstapost. VÀlkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TackarTrevlig förstapost. VÀlkommen!
Tack bÀsta vÀn och kollegaDÄ Àr man inte ensam om denna pÄ forunet lÀngre
VÀlkommen bÀsta kollega!!
Vi fÄr vÀl se om det blir Högfall före mod.... , istÀllet nÀr nya klockan landarHögmod före fall....
Tack bÀsta vÀn och kollega
Kollade precis, jag har ocksÄ Paris!Jag har instÀllt pÄ Paris vill jag minnas ja.
Snygg!HĂ€r kommer den! Riktigt najs!
BestÀllde ett GW-5000-band i januari och efter Ätta veckor fick jag en uppmaning att betala tull, men tvÄ veckor senare fick jag reda pÄ att de returnerat det till England utan att berÀtta varför. SÄ det Àr ju nice!
Det Àr en handlare i HK som sÀljer den. De har Àven denna pÄ lager. HÀr snackar vi dyr g-shock.FrÄgan Àr om nÄgon köper dem för dessa priser? Om man tittar pÄ eBay priser pÄ alla mina fÀrgglada Crazy colors G-shocks sÄ ligger dem mellan 1500-2500kr.
Tror att de flesta sÀljarna chansar och lÀgger upp och vÀntar att nÄgon som Àr intresserad att förhandla om priset och dÀrmed ÀndÄ gör en vinst.
Vet att det finns sÀljare som sÀtter jÀttehöga priser, för egentligen vill de inte sÀlja, men ifall nÄgon skulle nappa pÄ dem höga priserna sÄ slÀpper dem det.
HÀr i Sverige eller rÀttare sagt pÄ KS skulle jag inte tro att man kan göra en vinst pÄ att sÀlja sin G-shock klocka.
I och för sig har jag bara sÄlt en G-shock klocka, Ärets modell, prövade endast den och sÄlde den direkt, fick sÀnka priset med 33% innan nÄgon nappade.
För min del Àr det kul att veta att man har en klocka som Àr svÄr att fÄ tag pÄ (rare) och att inte sÄ mÄnga har den.
Klart att det blir som en extra bonus att veta att klockan har stigit i vÀrdet, men för mig som typ aldrig sÀljer sÄ spelar det ingen roll egentligen.
Köper det jag tycker om och hamstra. Kanske en dag nÀr vi fÄr barn sÄ kan jag tÀnka mig att slÀppa nÄgon till denne.
Eller sÄ köper man nÄgon ny istÀllet, vill ju inte att ungen tar sönder nÄgon rare G-shocks hahaha.
Vad Àr den magiska grÀnsen dÄ?
Illa nĂ€r coachen faller. Ăr det dĂ„ det blir total anarki?!Svarar mig, sjĂ€lv. Men jag lÀÀÀÀÀÀÀÀÀr ju faila detta ordentligt!
Jag har bestÀllt mina via pacparts har jag för mig, det har alltid funkat. Men det kan ju vara lite corona problem lite var stans just nu......sÄ nu kan ni spana in min köpannons för att hitta ett sÄnt band inom riket https://klocksnack.se/threads/gw-5000-band-eller-dylikt.146395/
...eller sÄ kan ni vÀnta pÄ min sÀljannons för GW-M5610 som kommer upp snart om jag inte fÄr napp.
Jag Àlskar min gbx. Larmet som vibrerar Àr en kul och vÀldigt anvÀndbar funktion.Sjuk skarp display pÄ denna
Kanske? ca 260bagissÄ nu kan ni spana in min köpannons för att hitta ett sÄnt band inom riket https://klocksnack.se/threads/gw-5000-band-eller-dylikt.146395/
eller sÄ kan ni vÀnta pÄ min sÀljannons för GW-M5610 som kommer upp snart om jag inte fÄr napp.
Har tagit bilderna redan men tvekar lite..
Jag Àlskar min gbx. Larmet som vibrerar Àr en kul och vÀldigt anvÀndbar funktion.
Jag kunde inte hÄlla mig. StÀllde mig i kö hos KM Globen. Hoppas att de fÄr in ett tillrÀckligt antal och att priset inte Àr alltför högt upp i det blÄ.Den lanserades dock 21 dagar för tidigt tror jag.
Finns den i nÄgon positiv variant?DÀr kom den! Displayen Àr den bÀsta negativa.
Först trodde jag det var ett tidigt april skÀmt. Sen inser jag att TranTixxii Àr en teknik att fÄ blank finish pÄ titan. DÄ trodde jag det var en produktbild för att visa dom olika fÀrgerna som komma skall. Nu verkar det ju som att det verkligen ska slÀppas en sÄdan modell. Vet inte vad jag ska tro lÀngre. Ber om ursÀkt i förvÀg till Er som kommer handla ett exemplar, kÀnns som jag alltid kommer trycka pÄ -ikonen nÀr jag ser den...
Var helt sÀker pÄ att det var ett skÀmt...Jag kunde inte hÄlla mig. StÀllde mig i kö hos KM Globen. Hoppas att de fÄr in ett tillrÀckligt antal och att priset inte Àr alltför högt upp i det blÄ.
Mailade med Svante och han skrev att den kommer. Inte kÀnt pris Ànnu, men indikativt i nivÄ med övriga titanare. Hoppas att det hÄller. Detta Àr ju bland de coolaste G-shocks jag sett.Var helt sÀker pÄ att det var ett skÀmt...
Sa han nÄgot om hur mÄnga de plockar hem? Man blir ju lite sugen..Mailade med Svante och han skrev att den kommer. Inte kÀnt pris Ànnu, men indikativt i nivÄ med övriga titanare. Hoppas att det hÄller. Detta Àr ju bland de coolaste G-shocks jag sett.
Bara negativ.Finns den i nÄgon positiv variant?
Inte superdiskret kanske. Men jÀklar vilken pjÀs. Tre st skulle vara bestÀllda.Sa han nÄgot om hur mÄnga de plockar hem? Man blir ju lite sugen..
En klocka för 500 papp lÀr du inte tappa bortJag har rÄd att handla lite dyrare klockor men har satt en mental grÀns pÄ allt jag köper. Om jag inte vÄgar ha pÄ mig klockan I alla situationer och Àr rÀdd att sÀtta mÀrken, slarva bort eller ha sönder en klocka sÄ ska jag heller inte köpa den. Ser inget syfte att ha klockor liggande.
Kööööööööööööp!!!!Sa han nÄgot om hur mÄnga de plockar hem? Man blir ju lite sugen..
Inte mindre diskret Àn en vanlig "guldis". Det snyggaste av allt tycker jag Àr de olika fÀrgerna pÄ textenInte superdiskret kanske. Men jÀklar vilken pjÀs. Tre st skulle vara bestÀllda.
500k? Skulle aldrig hÀndaEn klocka för 500 papp lÀr du inte tappa bort
Jag vet inte vad jag tycker om den....Inte mindre diskret Àn en vanlig "guldis". Det snyggaste av allt tycker jag Àr de olika fÀrgerna pÄ texten
Inte jag heller. Men just nu sÄ tycker jag att den Àr sinnessjukt lÀcker.Jag vet inte vad jag tycker om den....