Dengamle
Basic
Kul att du kommit in hÀr Antar att @Meraborsten fÄtt lobba för forumet ett par gÄnger
Oavsett, som sagt kul! Du verkar ju sitta pÄ en ordentligt trevlig samling GŽs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du kommit in hÀr Antar att @Meraborsten fÄtt lobba för forumet ett par gÄnger
Oavsett, som sagt kul! Du verkar ju sitta pÄ en ordentligt trevlig samling GŽs.
Nu Àr du blygsam min vÀnLite har man fÄtt höra.
Har en liten samling pÄ 6 st
G-shocks
Smart! Fanns det Àven bezel att köpa löst?
Stort lycka till! Tur att du har RM som sÀllskapIdag kommer samtliga fem alarm till anvÀndning pga arbete med högskoleprovet
Knappt tre timmar kvar till hemgÄng, börjar bli mör dÄ arbetspasset starta 0630
Stort lycka till! Tur att du har RM som sÀllskap
Japp, den som slutar pÄ TFGGmw-b5000
Gmw-b5000: Genuine Casio Stainless Steel BAND LINK for Watch Strap GMW-B5000D-1 - Casio Black Aged Metal Watch Strap GMW-B5000V-1 GMW-B5000V Full Metal Edition Series - Genuine Casio Printed GLASS for GMW-B5000GD-9 GMW-B5000TFG-9 - Genuine Casio PACKwww.watchband-shop.com
Det var guldisen ni skrev om? Jag var inne pÄ ett tag att bygga ihop frÄn semistÄlisen
Under förutsÀttning att det Àr originaldelar sÄ Àr det inte sÄ förfÀrligt dyrt hellerGmw-b5000
Gmw-b5000: Genuine Casio Stainless Steel BAND LINK for Watch Strap GMW-B5000D-1 - Casio Black Aged Metal Watch Strap GMW-B5000V-1 GMW-B5000V Full Metal Edition Series - Genuine Casio Printed GLASS for GMW-B5000GD-9 GMW-B5000TFG-9 - Genuine Casio PACKwww.watchband-shop.com
Det var guldisen ni skrev om? Jag var inne pÄ ett tag att bygga ihop frÄn semistÄlisen
Helt ok priserUnder förutsÀttning att det Àr originaldelar sÄ Àr det inte sÄ förfÀrligt dyrt heller
Alltid lika tillfredsstĂ€llande att se synkade GâsSnart fĂ„r dom en stĂ„lkompis till
Kul! Ăr det en helsvart pĂ„ gĂ„ng in?Snart fĂ„r dom en stĂ„lkompis till
StĂ„lis, Guldis & Kolis?Kul! Ăr det en helsvart pĂ„ gĂ„ng in?
Jomenvisst Skyller allt pĂ„ @DerixKul! Ăr det en helsvart pĂ„ gĂ„ng in?
StÄlis, Bling-bling och Kolis fÄr det bliStÄlis, Guldis & Kolis?
Original, inga extra kostnader och relativt lÄg frakt, inom EU (Tyskland) snabb leverans, bra priser jÀmförelsevis. Jag ger den sidan stor tumme upp efter köp tidigare.Under förutsÀttning att det Àr originaldelar sÄ Àr det inte sÄ förfÀrligt dyrt heller
Just det, den limiterade? Ăr ocksĂ„ lite sugen pĂ„ den.Jomenvisst Skyller allt pĂ„ @Derix
Det var onekligen ett bra pris för en korthĂ„llare Eller vad skrev jag nu... En Kolis menade jag ju sjĂ€lvklartJust det, den limiterade? Ăr ocksĂ„ lite sugen pĂ„ den.
Wonderlovely med kombilÀnken oxÄLite vÄrkÀnslor ÀndÄ
Gör OWG helt ok En bild tillWonderlovely med kombilÀnken oxÄ
Innan jag signade upp för OWGM sÄ funderade jag pÄ att ta min 5610a.. Men den anvÀnder jag ju jÀmt ÀndÄ.. SÄ den hade definitivt inte vart nÄn match, och dÄ vore det ju ingen skillnad liksom..Gör OWG helt ok En bild till
Guldet Àr okej sÄ lÀnge du kan leva med en negativ display.NÄn med erfarenhet av GMV-B5000GD-9ER? RÀdd för att man ska tröttna fort pÄ guldet :/
Allt beror ju pÄ vad man gillar, men Ängrar inte att jag skaffade Bling-bling.NÄn med erfarenhet av GMV-B5000GD-9ER? RÀdd för att man ska tröttna fort pÄ guldet :/