Dags för lite lek i lekparken med dottern .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀljer du bara vidare allt du har köpt?
NÄn med erfarenhet av GMV-B5000GD-9ER? RÀdd för att man ska tröttna fort pÄ guldet :/
Guldet Àr kanon och inte nÄgot som jag tröttnat pÄ (hade gÀrna bjudit pÄ bilder, men jag Àr fast med GW-5000 i ytterligare nÄgra veckor). Negativ display ser otroligt bra ut. Men positiv Àr att föredra i alla lÀgen.Guldet Àr okej sÄ lÀnge du kan leva med en negativ display.
Den negativa varianten har en fördel mot den positiva och det Àr den borstade bezeln. Inte för att den Àr snyggare utan för att den stÄr emot tepor bÀttre.Guldet Àr kanon och inte nÄgot som jag tröttnat pÄ (hade gÀrna bjudit pÄ bilder, men jag Àr fast med GW-5000 i ytterligare nÄgra veckor). Negativ display ser otroligt bra ut. Men positiv Àr att föredra i alla lÀgen.
Helt enig! Mycket mer tÄlig och mer anvÀndbar. Men TFG Àr grym med sin högblanka finish och positiva displayDen negativa varianten har en fördel mot den positiva och det Àr den borstade bezeln. Inte för att den Àr snyggare utan för att den stÄr emot tepor bÀttre.
@Fredrik Lindfors Àr nog spekulant pÄ denIrriterande som fan att jag Àr mellan tvÄ bandhÄl i storlek pÄ min DW-5030C jÀmfört med min fÀrgglada fyrkant . Bandet Àr Àven lite lÀngre pÄ 5030C sÄ kanske dÀrför. Blir nog flipp pÄ den, pallar inte ha en klocka som sitter halvdant eller för tight .
Det Àr vi alla@Fredrik Lindfors Àr nog spekulant pÄ den
Prova byt till Gw-5000 band, hjÀlpte mig pÄ 5600 med samma dilemmaIrriterande som fan att jag Àr mellan tvÄ bandhÄl i storlek pÄ min DW-5030C jÀmfört med min fÀrgglada fyrkant . Bandet Àr Àven lite lÀngre pÄ 5030C sÄ kanske dÀrför. Blir nog flipp pÄ den, pallar inte ha en klocka som sitter halvdant eller för tight .
Tack för tipset . Trodde dock bandet Àr likadant som pÄ GW-5000 men uppenbarligen inteProva byt till Gw-5000 band, hjÀlpte mig pÄ 5600 med samma dilemma
Tack för tipset . Trodde dock bandet Àr likadant som pÄ GW-5000 men uppenbarligen inte
En annan fin sak med den positiva displayen Àr den ljust blÄa bakgrundsbelysningen som tonar in/ut mycket snyggt nÀr man viker upp handleden!Helt enig! Mycket mer tÄlig och mer anvÀndbar. Men TFG Àr grym med sin högblanka finish och positiva display
Okej.. inte tÀnkt eller reflekterat över att det Àr negativ display..Guldet Àr okej sÄ lÀnge du kan leva med en negativ display.
Allt beror ju pÄ vad man gillar, men Ängrar inte att jag skaffade Bling-bling.
Den syns om man sÀger sÄ StÄl eller svart Àr mer diskret/neutralt.
Guldet Àr kanon och inte nÄgot som jag tröttnat pÄ (hade gÀrna bjudit pÄ bilder, men jag Àr fast med GW-5000 i ytterligare nÄgra veckor). Negativ display ser otroligt bra ut. Men positiv Àr att föredra i alla lÀgen.
@robertnygÄrdsDen negativa varianten har en fördel mot den positiva och det Àr den borstade bezeln. Inte för att den Àr snyggare utan för att den stÄr emot tepor bÀttre.
Det man faller för Àr ju just det guldiga och att sticker ut fÄr se om skatteÄteren sponsrar med sÄn ÀndÄAllt beror ju pÄ vad man gillar, men Ängrar inte att jag skaffade Bling-bling.
Den syns om man sÀger sÄ StÄl eller svart Àr mer diskret/neutralt.
Har ocksÄ satt pÄ den gröna bezelen och bandet pÄ min RM. SÄ snyggt!Nej nu har vi legat och tittat pÄ skidor hela dagen, dags att gÄ upp och göra nÄgot produktivt. Promenix och sedan lite matlagning.
Ăr inte skatteĂ„terbĂ€ring vid midsommar?Det man faller för Ă€r ju just det guldiga och att sticker ut fĂ„r se om skatteĂ„teren sponsrar med sĂ„n Ă€ndĂ„
Du sÄg bilden i inlÀgget jag la in lite innan du stÀllde frÄgan?? DÀr har du Bling-bling i jÀmförelse med StÄlisDet man faller för Àr ju just det guldiga och att sticker ut fÄr se om skatteÄteren sponsrar med sÄn ÀndÄ
Ja jag sÄg den men guld Àr ju alltid guldDu sÄg bilden i inlÀgget jag la in lite innan du stÀllde frÄgan?? DÀr har du Bling-bling i jÀmförelse med StÄlis
DÀrför jag ha bÀggeJa jag sÄg den men guld Àr ju alltid guld
RĂ€knar med att fĂ„ tillbaka mina pengar inom en mĂ„nadĂr inte skatteĂ„terbĂ€ring vid midsommar?
Detta Àr vÀrt att citera..Den var bÀttre Àn vad jag hade förvÀntat mig sÄ Àr mycket nöjd . Hahaha blir inge flipp
Hahahaha you got me men skyller pÄ armbandet som Àr lite efterblivet för mina handleder .Detta Àr vÀrt att citera..
En metalic röd eller?Snart fÄr dom en stÄlkompis till