Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr galet fin!
Den kan fÄ flytta... hem till mig. BehÄll!
Den Àr svagare tyvÀrr.Den Àr hÀftigt, upplevs den som mer svÄravlÀst med sitt "stealth" tema, och hur Àr lumen pÄ natten Àr den i klass som dom övriga gwg eller Àr den svagare?
- Grattis NÀr och var fick du tag pÄ den? Vad tycker du om den?Ha en trevlig Lördag allihopa
Desamma kompisHa en trevlig Lördag allihopa
Kul att du kommit in hÀr Antar att @Meraborsten fÄtt lobba för forumet ett par gÄngerHa en trevlig Lördag allihopa
@Dengamle har en riktigt fin samling! Riktigt kul att fÄtt in honom pÄ G-shock.Kul att du kommit in hÀr Antar att @Meraborsten fÄtt lobba för forumet ett par gÄnger
Oavsett, som sagt kul! Du verkar ju sitta pÄ en ordentligt trevlig samling GŽs.
Vi ska fÄ honom att kÀnna sig vÀlkommen@Dengamle har en riktigt fin samling! Riktigt kul att fÄtt in honom pÄ G-shock.
Grym kollega till mig och en riktig vÀn
Den Ă€r riktigt bra! Kolla med @DaionFick ett sĂ„dant sjukligt sug efter en RegnbĂ„gsgroda, Casio G-Shock GWF-A1000BRT-1A. Ăr det nĂ„gon som funderar pĂ„ att slĂ€ppa sin? Hör av er!
Har kollat med honom. Finns det nÄgon mer i trÄden?Den Àr riktigt bra! Kolla med @Daion
Jag har en och @L&W har en..Har kollat med honom. Finns det nÄgon mer i trÄden?
Ja, sÄ var det nog...Vem tog över @Golle_std 's, var det @Daion ?
Ăr ni pĂ„ G veklingar?
Vem tog över @Golle_std 's, var det @Daion ?
Den kanske kan röra pÄ sig?Eller ska denna fÄ lÀmna?
Var det pga Hodinkee artikeln?Fick ett sĂ„dant sjukligt sug efter en RegnbĂ„gsgroda, Casio G-Shock GWF-A1000BRT-1A. Ăr det nĂ„gon som funderar pĂ„ att slĂ€ppa sin? Hör av er!
DÄ Àr vi alla samladeVar det pga Hodinkee artikeln?
Borneo toad Àr grym! Min Àr tyvÀrr inte till salu. Kolla med @Daion
Satt och plöjde lite reviews igÄr innan jag skulle sova och kom underfund med att jag villhöver enVar det pga Hodinkee artikeln?
Borneo toad Àr grym! Min Àr tyvÀrr inte till salu. Kolla med @Daion
Jag ser att du kör MELLO tema idag. FÄr nog byta till rainbow.Desamma kompis
Satt och plöjde lite reviews igÄr innan jag skulle sova och kom underfund med att jag villhöver en
Du vet vilken avd du jobbar pÄ..Jag ser att du kör MELLO tema idag. FÄr nog byta till rainbow.
Tror det var September förra Äret.- Grattis NÀr och var fick du tag pÄ den? Vad tycker du om den?