• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Du vet vilken avd du jobbar pĂ„.. 🌈 🌈 đŸ€Ł đŸ€Ł
Ja det vet jag đŸŒˆâ€ïžđŸŒˆâ€ïžđŸŒˆ
image.jpg

Har denna jubileums G-shock som Ă€r lite ovanlig med ljus display. Har tĂ€nkt sĂ€lja men skitsvĂ„rt att vĂ€rdera dĂ„ det inte sĂ„lts sĂ„ mĂ„nga och priserna pĂ„ eBay Ă€r ju helt galna. Vet att det inte Ă€r en vĂ€rderingstrĂ„d men nĂ„gon som kan ge sig pĂ„ en rimlig prisbild? 😀
G-Shock GMW-B5000TFG-9
20210313_123240.jpg

Har denna jubileums G-shock som Ă€r lite ovanlig med ljus display. Har tĂ€nkt sĂ€lja men skitsvĂ„rt att vĂ€rdera dĂ„ det inte sĂ„lts sĂ„ mĂ„nga och priserna pĂ„ eBay Ă€r ju helt galna. Vet att det inte Ă€r en vĂ€rderingstrĂ„d men nĂ„gon som kan ge sig pĂ„ en rimlig prisbild? 😀
G-Shock GMW-B5000TFG-9
20210313_123240.jpg
Det var vÀl ett tag sedan nÄgon sÄdan sÄldes pÄ forumet. Men dÄ gick de för mellan 4-6. Det luriga Àr vÀl att hitta en bra skick.
Edit: Är det din pĂ„ bilden? Ser ju vĂ€ldigt fin ut!

G-Shock GMW-B5000TFG-9
20210313_123240.jpg
Kan vĂ€l vara vĂ€rd 4-500 kr ialla fall đŸ€Ł

G-Shock GMW-B5000TFG-9
20210313_123240.jpg
HĂ€r finns iaf fem lax om du bestĂ€mmer dig för att sĂ€lja förutsatt att den Ă€r repfri â˜ș

G-Shock GMW-B5000TFG-9
20210313_123240.jpg
En av dom coolaste square metal..

Mange fine bilder av nye squares her inne nĂ„. â˜ș
Legger derfor ved et bilde av meg og min golden "Hero", sittende ute og venter pĂ„ sommeren...🌞

Edit: SĂ„g akkurat at klokken var en time feil.....
Nytt bilde ned riktig tid. â˜ș

20210313_133807.jpg
20210313_141015.jpg

Senast Àndrad:
Inte om du vill sĂ€lja vidare den sen. 😆😂
Annars Àr den borstad variant med negativ display rÀtt reptÄlig. Min Àr det i alla fall.
En sÄn skulle bli en keeper hos mig, lite dÀrför jag isf vill ha iaf nÀra nyskick.
Fixar inte negativa displayer tyvĂ€rr 😭

Tillbaka
Topp