Dengamle
Basic
Ja det vet jagDu vet vilken avd du jobbar pÄ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det vet jagDu vet vilken avd du jobbar pÄ..
Haha . Farligt att lÀsa reviews. Satt sjÀlv lÀste om titan squaren och nu blir jag lite sugen... Hur ska det sluta...Satt och plöjde lite reviews igÄr innan jag skulle sova och kom underfund med att jag villhöver en
Det var vÀl ett tag sedan nÄgon sÄdan sÄldes pÄ forumet. Men dÄ gick de för mellan 4-6. Det luriga Àr vÀl att hitta en bra skick.Har denna jubileums G-shock som Àr lite ovanlig med ljus display. Har tÀnkt sÀlja men skitsvÄrt att vÀrdera dÄ det inte sÄlts sÄ mÄnga och priserna pÄ eBay Àr ju helt galna. Vet att det inte Àr en vÀrderingstrÄd men nÄgon som kan ge sig pÄ en rimlig prisbild?
G-Shock GMW-B5000TFG-9
Kan vÀl vara vÀrd 4-500 kr ialla fallHar denna jubileums G-shock som Àr lite ovanlig med ljus display. Har tÀnkt sÀlja men skitsvÄrt att vÀrdera dÄ det inte sÄlts sÄ mÄnga och priserna pÄ eBay Àr ju helt galna. Vet att det inte Àr en vÀrderingstrÄd men nÄgon som kan ge sig pÄ en rimlig prisbild?
G-Shock GMW-B5000TFG-9
Okej, men grym iaf!Den Àr svagare tyvÀrr.
HÀr finns iaf fem lax om du bestÀmmer dig för att sÀlja förutsatt att den Àr repfriHar denna jubileums G-shock som Àr lite ovanlig med ljus display. Har tÀnkt sÀlja men skitsvÄrt att vÀrdera dÄ det inte sÄlts sÄ mÄnga och priserna pÄ eBay Àr ju helt galna. Vet att det inte Àr en vÀrderingstrÄd men nÄgon som kan ge sig pÄ en rimlig prisbild?
G-Shock GMW-B5000TFG-9
Bara lÀnken hade varit smaskensNÄgon hÀr i trÄden som Àr spekulant pÄ en guling pÄ lÀnk?
Kan man fÄ loss en repfri för 5 papp sÄ Àr jag pÄ Har haft den tidigare, men stod inte ut med dess hairlinesHÀr finns iaf fem lax om du bestÀmmer dig för att sÀlja förutsatt att den Àr repfri
Har aldrig haft nÄn men skulle gÀrna ha, vette fasen om jag skulle vÄga bÀra den dockKan man fÄ loss en repfri för 5 papp sÄ Àr jag pÄ Har haft den tidigare, men stod inte ut med dess hairlines
Den ingÄr.Bara lÀnken hade varit smaskens
Helt okej sÄlÀnge det Àr bara den jag behöver betala förDen ingÄr.
SÀljer du bara vidare allt du har köpt?Borneogrodan blev snappad av intressent nummer 1. SÄ den kommer flytta till veckan. NÀsta gÄng @Derix hoppas vi pÄ din tur.
Helt repfri Ă€r nog ingen som burits. Den högblanka ytan Ă€r ju otroligt avslöjande. Ăr dock nĂ€stan helt utan repor!HĂ€r finns iaf fem lax om du bestĂ€mmer dig för att sĂ€lja förutsatt att den Ă€r repfri
Close enoughHelt repfri Ă€r nog ingen som burits. Den högblanka ytan Ă€r ju otroligt avslöjande. Ăr dock nĂ€stan helt utan repor!
En av dom coolaste square metal..Har denna jubileums G-shock som Àr lite ovanlig med ljus display. Har tÀnkt sÀlja men skitsvÄrt att vÀrdera dÄ det inte sÄlts sÄ mÄnga och priserna pÄ eBay Àr ju helt galna. Vet att det inte Àr en vÀrderingstrÄd men nÄgon som kan ge sig pÄ en rimlig prisbild?
G-Shock GMW-B5000TFG-9
Inte om du vill sÀlja vidare den sen.Har aldrig haft nÄn men skulle gÀrna ha, vette fasen om jag skulle vÄga bÀra den dock
En sÄn skulle bli en keeper hos mig, lite dÀrför jag isf vill ha iaf nÀra nyskick.Inte om du vill sÀlja vidare den sen.
Annars Àr den borstad variant med negativ display rÀtt reptÄlig. Min Àr det i alla fall.
köp 2! One to wear one to stare.En sÄn skulle bli en keeper hos mig, lite dÀrför jag isf vill ha iaf nÀra nyskick.
Fixar inte negativa displayer tyvÀrr
Jag köpte en extra lÀnk till min som jag inte har anvÀnt Àn...En sÄn skulle bli en keeper hos mig, lite dÀrför jag isf vill ha iaf nÀra nyskick.
Fixar inte negativa displayer tyvÀrr
Smart fifan!Jag köpte en extra lÀnk till min som jag inte har anvÀnt Àn...
Dyr men bra att ha...
Helt enig. Hoppas lite pÄ att den nya regnbÄgstitanen ska kunna toppa den.En av dom coolaste square metal..
Dom Àr inte helt lÀtta att hitta till vettiga priser...köp 2! One to wear one to stare.
Smart! Fanns det Àven bezel att köpa löst?Jag köpte en extra lÀnk till min som jag inte har anvÀnt Àn...
Dyr men bra att ha...
Japp, köpte Àven en sÄdan. Den sitter pÄ kockan nu.Smart! Fanns det Àven bezel att köpa löst?