• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är alla lika noga med instĂ€llningen? Jag har alla mina G, fyrkanter eller ej, med 4 hĂ„l tomma bakom/efter spĂ€nnet. SĂ„ noga tycker jag inte det Ă€r och skulle definitivt inte vara nĂ„gon dealbreaker
70341CF7-45D8-48E5-AB75-7EE1D2301683.jpeg
Kan ju prova det med en Frogman, speciellt D1000 modellerna đŸ€Ł

Det ser ut som siffrorna Ă€r guld/rosa dessutom. SĂ„na grejer gillas👍
Du fĂ„r knipa hem en sĂ„ vi fĂ„r in en general oxĂ„ hĂ€r i trĂ„den😉
Tror jag fortfarande Àr ensam med DCn och CTn hÀr?

Du fÄr nog genomföra det uppdraget. Jag har tyvÀrr gjort nÄgot dumt och klickat hem nÄgot annat som Àr lite dyrare Àn 5 generals och kommer nog inte att kunna köpa nÄgot efter det. Blir min 9e G-shock i Är och hoppas att det inte blir sÄ mÄnga fler i Är. :banghead:

Du fÄr nog genomföra det uppdraget. Jag har tyvÀrr gjort nÄgot dumt och klickat hem nÄgot annat som Àr lite dyrare Àn 5 generals och kommer nog inte att kunna köpa nÄgot efter det. Blir min 9e G-shock i Är och hoppas att det inte blir sÄ mÄnga fler i Är. :banghead:
Du hoppas att det inte blir fler?? Hahahaha hahahaha det brukar ju hĂ„lla đŸ€Ł

I know the feeling😉
Har ju rĂ„kat köpa ett par stycken nu senaste tvĂ„ veckorna 😁
Siktet blev instÀllt pÄ den hÀr rackaren nu:
IMG_20210313_213056.jpg

GW-B5600MG

Nya Porter? 😂

NĂ„gon med en square pĂ„ kompositlĂ€nk som inte Ă€r ”prickig” och gĂ„r i sĂ€ljtankar?

Om frugan bara visste hur mycket en G-shock kostar. Hon tror nog att det Àr jÀttebillig dÄ det Àr "plast klockor". Tur för mig hahahaha.
Hon blev inte glad nÀr jag köpte Credor klockor innan, för dem kunde jag inte undkomma med att dem Àr dyra dÄ dem har 18k guld detaljer pÄ klockan och
det stĂ„r tydlig pĂ„ backstycket. 😁

Min fru Àr rÀtt snÀll som stÄr ut med mitt samlande. Jag fick ju en GM-6900-1ER (silver metal) av henne pÄ min födelsedag förra Äret.
Eftersom jag bestÀllde den sjÀlv och hon swishade mig sedan, sÄ har hon nog inte 100% koll pÄ hur den ser ut.
Sen har hon dÄlig minne, hon minns nog inte ens hur mycket hon betalade.
För henne Àr det bara en G-shock.
Jag tror inte att hon har mÀrkt att för nÄgra mÄnader sedan att jag köpte en GM-6900G-9ER (guld metal) ocksÄ.
Tror att hon tror att det Àr samma klocka. Hon har inte sagt nÄgonting alls idag nÀr jag hade den pÄ mig.
Viftade den framför henne lite extra idag och testade, hon blÀngde bara lite pÄ mig och skakade huvudet lite.
Ibland mĂ„ste man ha lite spĂ€nning i livet. 😁

Tillbaka
Topp