Var det din gamla??Helt oskyldig dÀr men kan vara Àrlig med att jag var lite smÄsugen pÄ den till en början .
Eller rÀttare sagt, en av dina gamla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var det din gamla??Helt oskyldig dÀr men kan vara Àrlig med att jag var lite smÄsugen pÄ den till en början .
Hehe det var min gamla .Var det din gamla??
Eller rÀttare sagt, en av dina gamla
4an va? Dom andra bytte du inte bezel pÄ vÀl?Hehe det var min gamla .
Edit: Eller ja en av mina gamla .
Kan ju prova det med en Frogman, speciellt D1000 modellernaĂr alla lika noga med instĂ€llningen? Jag har alla mina G, fyrkanter eller ej, med 4 hĂ„l tomma bakom/efter spĂ€nnet. SĂ„ noga tycker jag inte det Ă€r och skulle definitivt inte vara nĂ„gon dealbreaker
Har inte haft förmÄnen ÀnKan ju prova det med en Frogman, speciellt D1000 modellerna
Ne den var min första âAdrenalineâ som jag unnade med bezel och kombilĂ€nk .4an va? Dom andra bytte du inte bezel pĂ„ vĂ€l?
NÀr du vÀl fÄr det sÄ kommer du se, den har mycket lÀngre band för att passa över en dykardrÀkt!Har inte haft förmÄnen Àn
Har inte haft förmÄnen Àn
Det ser ut som siffrorna Àr guld/rosa dessutom. SÄna grejer gillas
Du fÄr knipa hem en sÄ vi fÄr in en general oxÄ hÀr i trÄden
Tror jag fortfarande Àr ensam med DCn och CTn hÀr?
Du hoppas att det inte blir fler?? Hahahaha hahahaha det brukar ju hÄllaDu fÄr nog genomföra det uppdraget. Jag har tyvÀrr gjort nÄgot dumt och klickat hem nÄgot annat som Àr lite dyrare Àn 5 generals och kommer nog inte att kunna köpa nÄgot efter det. Blir min 9e G-shock i Är och hoppas att det inte blir sÄ mÄnga fler i Är.
Du hoppas att det inte blir fler?? Hahahaha hahahaha det brukar ju hÄlla
I know the feelingDu fÄr nog genomföra det uppdraget. Jag har tyvÀrr gjort nÄgot dumt och klickat hem nÄgot annat som Àr lite dyrare Àn 5 generals och kommer nog inte att kunna köpa nÄgot efter det. Blir min 9e G-shock i Är och hoppas att det inte blir sÄ mÄnga fler i Är.
I know the feeling
Har ju rÄkat köpa ett par stycken nu senaste tvÄ veckorna
Siktet blev instÀllt pÄ den hÀr rackaren nu:
GW-B5600MG
En plast-stÄlis helt enkeltGW-B5600 mÄste vara den mest prisvÀrda linjen. Bra modul, ser bra ut och till ett oslagbar pris. (speciellt om man jÀmför funktionerna med en stÄlis)
Har du hittat mer bilder pÄ den?I know the feeling
Har ju rÄkat köpa ett par stycken nu senaste tvÄ veckorna
Siktet blev instÀllt pÄ den hÀr rackaren nu:
GW-B5600MG
Nope. Bara releasebilden Àn sÄ lÀnge.Har du hittat mer bilder pÄ den?
Den ser förbenat bra ut med positiv display och den dÀr gröncamon runtJag hittade den hÀr:
Och nÄgra bonusbilder pÄ andra kommande modeller:
Ja verkligen, gillar ett par av de ana-digi modellerna ocksÄ. Snygg grönton. Och den MT-G i gunmetal med röda detaljer ser grym ut.Den ser förbenat bra ut med positiv display och den dÀr gröncamon runt
Nya Porter?Du fÄr nog genomföra det uppdraget. Jag har tyvÀrr gjort nÄgot dumt och klickat hem nÄgot annat som Àr lite dyrare Àn 5 generals och kommer nog inte att kunna köpa nÄgot efter det. Blir min 9e G-shock i Är och hoppas att det inte blir sÄ mÄnga fler i Är.
Man fÄr ha den pÄ fotleden om man vill ha 4 hÄl kvar pÄ D1000 Frogman.Kan ju prova det med en Frogman, speciellt D1000 modellerna
Nya Porter?
Haha! visste att du inte kunde stÄ emot.Om frugan vill slÄ mig, fÄr jag skylla pÄ dig dÄ.
Du kan ju alltid köpa en blomma till henne i förebyggande syfte Eller hur @DrSbaitso?Om frugan vill slÄ mig, fÄr jag skylla pÄ dig dÄ.