Kolla med @daniel svenssonNĂ„gon med en square pĂ„ kompositlĂ€nk som inte Ă€r âprickigâ och gĂ„r i sĂ€ljtankar?
Han har en guldis till salu
Kolla nÄgra sidor bakÄt i trÄden frÄn innan idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla med @daniel svenssonNĂ„gon med en square pĂ„ kompositlĂ€nk som inte Ă€r âprickigâ och gĂ„r i sĂ€ljtankar?
StÄlis Àr för stort för mig.Kolla med @daniel svensson
Han har en guldis till salu
Om jag kommer hem med en sÄn blomma till min fru som ursprungligen kommer frÄn Colombia. hmmmmm.Du kan ju alltid köpa en blomma till henne i förebyggande syfte Eller hur @DrSbaitso?
Du kan ju alltid köpa en blomma till henne i förebyggande syfte Eller hur @DrSbaitso?
GW-B5600 guldisen. Inte Bling-blingStÄlis Àr för stort för mig.
Jag Àr tyvÀrr bara en vanlig dödlig, master.Haha! visste att du inte kunde stÄ emot.
Du kan ju alltid köpa en blomma till henne i förebyggande syfte Eller hur @DrSbaitso?
@SeikoZNÄgon hÀr i trÄden som Àr spekulant pÄ en guling pÄ lÀnk?
Ja, jag vet, har har odlat fram en vÀxt frÄn en ananas tidigare.Ja, han var ju inte helt fel ute ÀndÄ (bonus G-Shock cameo i videon).
Haha.. feel the force flowing through youJag Àr tyvÀrr bara en vanlig dödlig, master.
Du Àr som Darth Vader som vill locka mig till the dark side.
Haha.. feel the force flowing through you
Jag antar att du tog JDM versionen?
Kul! Var bestÀllde ni era?Nej, samma version som din. Jag bryr mig inte om "cuffen" heller.
Kul! Var bestÀllde ni era?
Köpte min pÄ Ebay. Finns en till salu i Spanien om du vill slippa tull och moms.Kul! Var bestÀllde ni era?
NÄgon liten butik i Hongkong??Jag bruka inte be slÀktingar om hjÀlp, men suget tog över. FrÄn nÄgon liten butik i Hong Kong, har dock ingen aning om vilken det Àr.
Ăr ryktet sant att varje land utanför japan fĂ„r 10st eller var det 10st per butik?
Ha lÀst om affÀrer i US som drar lott om vilka som fÄr köpa.
Kan det vara sÄ att butiken sjÀlv har skaffat den frÄn nÄgot annat land?NÄgon liten butik i Hongkong??
De sÀljer bara JDM version i HongKong
Grymt att ha den möjligheten ju! Kanske vi kan ordna ett gruppköp pÄ relativt billiga standard 5600 och 6900 med "FOX FIRE" pÄ tavlan för oss nördar hÀr? Be kusinen gÄ och köpa en pall. LÀgg pÄ lite för jobbet.Kan det vara sÄ att butiken sjÀlv har skaffat den frÄn nÄgot annat land?
Det var i en sÄn byggnad dÀr det finns jÀttemÄnga smÄ butiker. Oftast Àr butiken inte mycket större Àn ett större badrum i Sverige,
men med massor av lĂ„sta glashyllor. Ăgarna bruka vara samlare sjĂ€lva.
Det var nog inte i en auktoriserad butik. Min kusin skulle nog inte orka köa eller nÄgot sÄdant.
För mig Àr det oviktig, bara klockan kommer fram sen. Vi fÄ se. Bilder kommer sen, men det tar nog lite tid för klockan att komma fram.
Nya squaren ser riktigt trevlig ut! Svarta MTGn ser ocksÄ lovande ut. Inte bra detta..Jag hittade den hÀr:
Och nÄgra bonusbilder pÄ andra kommande modeller:
Grymt att ha den möjligheten ju! Kanske vi kan ordna ett gruppköp pÄ relativt billiga standard 5600 och 6900 med "FOX FIRE" pÄ tavlan för oss nördar hÀr? Be kusinen gÄ och köpa en pall. LÀgg pÄ lite för jobbet.
Har varit i HongKong och vet vad du menar. MÄnga grÄhandlare dÀr. Priserna brukar vara högre dÀr speciellt pÄ limiterad prylar.Kan det vara sÄ att butiken sjÀlv har skaffat den frÄn nÄgot annat land?
Det var i en sÄn byggnad dÀr det finns jÀttemÄnga smÄ butiker. Oftast Àr butiken inte mycket större Àn ett större badrum i Sverige,
men med massor av lĂ„sta glashyllor. Ăgarna bruka vara samlare sjĂ€lva.
Det var nog inte i en auktoriserad butik. Min kusin skulle nog inte orka köa eller nÄgot sÄdant.
För mig Àr det oviktig, bara klockan kommer fram sen. Vi fÄ se. Bilder kommer sen, men det tar nog lite tid för klockan att komma fram.
Har varit i HongKong och vet vad du menar. MÄnga grÄhandlare dÀr. Priserna brukar vara högre dÀr speciellt pÄ limiterad prylar.
Och kom pÄ nÄgot smart sÀtt att slippa tull och moms.Grymt att ha den möjligheten ju! Kanske vi kan ordna ett gruppköp pÄ relativt billiga standard 5600 och 6900 med "FOX FIRE" pÄ tavlan för oss nördar hÀr? Be kusinen gÄ och köpa en pall. LÀgg pÄ lite för jobbet.
-this post was reported for violating forum rules-Och kom pÄ nÄgot smart sÀtt att slippa tull och moms.
Ok jag ska hÄlla tyst-this post was reported for violating forum rules-
Fram med en bild, ingen fara, det Àr mÄnga som moddar.Har en moddad g-shock som Àr pÄ inkommande, men vet inte ifall jag vÄgar ladda upp den hÀr! DÄ kanske man blir ut buad, haha!
Dock Àr den med original "hjÀrta/innanmÀte".
Textilbandet Àr ok. Det Àr tvÄdelad och inte som natoband som gÄr under klockan. SÄ klockan sitter platt pÄ handleden. Jag upplever att adaptrarna pÄ textilbandet gör klockan bredare och kan bli lite jobbig för nÄgon som har smalare handled. Jag byte till gummibandet rÀtt omgÄende dÄ jag inte gillar textilband överhuvudtaget.@L&W Hur var nylonbandet? Jag har bara testat den andra typen av adaptern dÀr bandet gÄr under locket.
Det bandet Àr i superbra kvalité, dock gör det att klockan sitter lite lÀngre upp Àn normal.
Ăr bandet bekvĂ€m? Hoppas bandet inte Ă€r lĂ€ngre Ă€n den andra, med det bandet Ă€r det precis pĂ„ grĂ€nsen för mig.
Textilbandet Àr ok. Det Àr tvÄdelad och inte som natoband som gÄr under klockan. SÄ klockan sitter platt pÄ handleden. Jag upplever att adaptrarna pÄ textilbandet gör klockan bredare och kan bli lite jobbig för nÄgon som har smalare handled. Jag byte till gummibandet rÀtt omgÄende dÄ jag inte gillar textilband överhuvudtaget.
Tack för tips, ska kollas in noga.Spara 28-29k och kör Seiko, tycker bÄda dessa var mkt bra i helt olika stilar
Tackar, ska jag kolla upp.Kolla Casio protrek, de finns modeller som Àr riktigt snygga och vÀldigt avskalade, men ÀndÄ med en hel del funktioner
Find your ideal PRO TREK outdoor watch | CASIO
CASIO PRO TREK - Reliable and versatile watches with triple sensor technology and solar operation, perfect for outdoor adventures and sporting activities.www.casio-europe.com
Ska spana in de allihopa! Tackar!Skulle ocksÄ kolla pÄ GS eller Citizen chronomaster. Eller varför inte gÄ pÄ tyngre grejer som Credor eller liknande.