Tycker att det har varit mycket givande att vara hÀr i G-shock gruppen och gruppen har givit mig mÄnga skratt och gjort mig pÄ bÀttre humör.
Det betyder mycket för mig. Speciellt nÀr det har hÀnt lite saker inom familjen och trÄkigheter som gjorde att jag tog beslutet att sÀga upp mig frÄn jobbet.
(vet att det Àr dumt nu i Corona tider, men jag stod inte ut och om jag ska kunna respektera mig sjÀlv som mÀnniska var jag tvungen att göra nÄgonting Ät saken)
SÄ jag tÀnkte göra nÄgonting kul för gruppen.
Ska göra ett litet lotteri pÄ hemmagjorda armband. Om jag bryter mot reglerna fÄr nÄgon hojta till.
En liten story ang armbandet: jag googlade efter paracord bracelet som inte var sÄ stora och rÄkade se ett pÄ en online affÀr som jag tyckte om, men det kostade $32. Tycker att det Àr ok om de ville ha typ $10-15 för det, men $32 var ju överdrivet. DÄ tÀnkte jag, men det dÀr mÄste jag ju sjÀlv kunna göra sjÀlv.
Sagt och gjort, nu kan jag göra egna och i vilken fÀrg jag vill nÀstan. (var dock lite bökig att fÄ hem grejerna till rimligt pris pga frakten utomlands, men det Àr ÀndÄ vÀrt)
Regler:
Kommer endast att lotta ut 2 st custom, justerbara armband till 2 olika personer. (1st armband per person)
Kommer att skicka det i ett vanligt kuvert kostnadsfritt.
Först till kvarn att anmÀla sig gÀller.
Lotteriet har endast 10 deltagare för att undvika att det ska bli för mÄnga inlÀgg hÀr.
Kommer att anvÀnda en generator för att plocka ut numret.
Om samma nummer kommer upp 2 gÄnger, sÄ trycker jag bara vidare tills jag har fÄtt 2 unika vinnare.
NÀr vi har 10 deltagare och jag har tid och ser det, sÄ kommer jag att sÀtta igÄng lotteriet.
NÀr jag vet vilka som har vunnit, kommer vinnaren att fÄ vÀlja mellan nÄgra fÀrger som jag har.
Sedan behöver jag mÄtt pÄ sjÀlva handen, mÄste göra den stor nog att handen gÄr att trÀ igenom armbandet.
Jag instruera sen till vinnarna hur de ska mÀtta.
Vinnaren sjÀlv bestÀmmer vem som ska ha armbandet, det Àr ok att ge mig ett mÄtt som inte Àr vinnarens, tex för att ge det till sitt barn.
SÄ hÀr kommer armbandet att se ut ungefÀr. (vissa har reflex remsor i)
Klicka pÄ fotot för att se i större upplösning.
Instruktion:
Skriv in ditt anvÀndarnamn/alias pÄ nÄgot av nedanstÄende nummer. Sen kopiera man hela listan och svara inlÀgget. (om namn finns redan, kopiera med det)
1.
@Derix
2.
@Boba Fett
3.
@Lundgrenđ„
4.
@Fredrik Lindfors
5.
@Golle_std
6.
@lulemarcus