• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Du kan vĂ€l inte ha klenare handled Ă€n min 11 Ă„ring? đŸ€­
PXL_20210301_184945829.MP-01.jpeg
Kanske sĂ„ att din 11-Ă„ring har massiva handleder??!! đŸ€”

😄
FörstÄr. De större g-shocks kan se lite cartoonish om man har lite klenare handleder. Tycker att bÄde Mudmaster och Frogman Àr pÄ grÀnsen för mig och jag har 19cm handledsmÄtt.
Men det beror ocksÄ pÄ hur platt handled man har. Jag har 16,5-17 och tyckte att Mudmaster satt bÀttre pÄ handleden Àn Rangeman men den senare gav ett bÀttre helhetsintryck pÄ armen.

Förhoppningsvis inte 😉 men uppskattar nĂ€r saker och ting Ă€r proportionerliga 😎.

😄
FörstÄr. De större g-shocks kan se lite cartoonish om man har lite klenare handleder. Tycker att bÄde Mudmaster och Frogman Àr pÄ grÀnsen för mig och jag har 19cm handledsmÄtt.

Men det beror ocksÄ pÄ hur platt handled man har. Jag har 16,5-17 och tyckte att Mudmaster satt bÀttre pÄ handleden Àn Rangeman men den senare gav ett bÀttre helhetsintryck pÄ armen.
Har ocksĂ„ 16,5-17 men gillar jag klockan och den sitter bekvĂ€mt sĂ„ har jag den pĂ„ mig, bryr mig inte att det ser knepigt ut! Fakk the haters đŸ€Ł

Har ocksĂ„ 16,5-17 men gillar jag klockan och den sitter bekvĂ€mt sĂ„ har jag den pĂ„ mig, bryr mig inte att det ser knepigt ut! Fakk the haters đŸ€Ł
Att den kÀndes jÀttestort för mig kan Àven bero pÄ att jag gick frÄn 36mm som största klocka innan jag drog pÄ mig Mudmastern... Jag bar den ÀndÄ varje dag i ca en mÄnad sÄ jag vande mig vid storleken.

MĂ„ste bygga större guns för att kunna bĂ€ra en Mudmaster đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜Ž sen har jag bara 17.5 runt handlederna 😳🙄.
C99C6EEF-AADA-43A8-A946-76898EE0F218.jpeg
Nog ska vÀl en Muddie passa dig! MR-Gn ser ju ut som en normal 42mm diver pÄ din handled.

PÄ bilden ser man ocksÄ tydlig att man inte ska stirra sig blind pÄ wrist shots dÄ perspektivet tenderar att göra klockan visuellt större.

Nog ska vÀl en Muddie passa dig! MR-Gn ser ju ut som en normal 42mm diver pÄ din handled.

PÄ bilden ser man ocksÄ tydlig att man inte ska stirra sig blind pÄ wrist shots dÄ perspektivet tenderar att göra klockan visuellt större.
Det Ă€r inga problem för dig att bĂ€ra en MudmasterđŸ’Ș
SjĂ€lv har jag 15.6 runt handleden 😌
Haha va fan ni ska ju inte fĂ„ mig sugen pĂ„ att införskaffa en Mudmaster igen đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‰.

Ibland har det kĂ€nts som att Mudmastern tar över hela handleden nĂ€r den suttit pĂ„ 😳.

HĂ€r sitter 🐾, GWG-1000 och 5610 pĂ„ min handled! Gillar allihop och bryr mig inte om vad andra tycker! Den Ă€r för stor...... Bla bla bla!!! OWN IT đŸ’ȘđŸŠŸđŸ‘Œ

Bilagor

• 20210310_182218.jpg
    20210310_182218.jpg
    1.1 MB · Visningar: 11
  • 20210220_115804.jpg
    20210220_115804.jpg
    339 KB · Visningar: 12
  • 20210312_064759.jpg
    20210312_064759.jpg
    357.9 KB · Visningar: 8
Tillbaka
Topp