Boba Fett
Basic
Kanske sÄ att din 11-Äring har massiva handleder??!!Du kan vÀl inte ha klenare handled Àn min 11 Äring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske sÄ att din 11-Äring har massiva handleder??!!Du kan vÀl inte ha klenare handled Àn min 11 Äring?
Förhoppningsvis inte men uppskattar nÀr saker och ting Àr proportionerliga .Du kan vÀl inte ha klenare handled Àn min 11 Äring?
Förhoppningsvis inte men uppskattar nÀr saker och ting Àr proportionerliga .
PlÄnbok?Du vet vad man sÀger om stor klocka stor.....
Men det beror ocksÄ pÄ hur platt handled man har. Jag har 16,5-17 och tyckte att Mudmaster satt bÀttre pÄ handleden Àn Rangeman men den senare gav ett bÀttre helhetsintryck pÄ armen.
FörstÄr. De större g-shocks kan se lite cartoonish om man har lite klenare handleder. Tycker att bÄde Mudmaster och Frogman Àr pÄ grÀnsen för mig och jag har 19cm handledsmÄtt.
MÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
FörstÄr. De större g-shocks kan se lite cartoonish om man har lite klenare handleder. Tycker att bÄde Mudmaster och Frogman Àr pÄ grÀnsen för mig och jag har 19cm handledsmÄtt.
Förhoppningsvis inte men uppskattar nÀr saker och ting Àr proportionerliga .
Har ocksÄ 16,5-17 men gillar jag klockan och den sitter bekvÀmt sÄ har jag den pÄ mig, bryr mig inte att det ser knepigt ut! Fakk the hatersMen det beror ocksÄ pÄ hur platt handled man har. Jag har 16,5-17 och tyckte att Mudmaster satt bÀttre pÄ handleden Àn Rangeman men den senare gav ett bÀttre helhetsintryck pÄ armen.
Hahaha dÄ kanske det hade blivit proportionerligt .SÀtt den pÄ biceps:en
Att den kÀndes jÀttestort för mig kan Àven bero pÄ att jag gick frÄn 36mm som största klocka innan jag drog pÄ mig Mudmastern... Jag bar den ÀndÄ varje dag i ca en mÄnad sÄ jag vande mig vid storleken.Har ocksÄ 16,5-17 men gillar jag klockan och den sitter bekvÀmt sÄ har jag den pÄ mig, bryr mig inte att det ser knepigt ut! Fakk the haters
Ser ut som att du kan absolut bÀra den tycker jag.MÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
Om mina handleder ÀndÄ vore lite större . HÀr Àr en gammal bild pÄ min senaste Mudmaster.Ser ut som att du kan absolut bÀra den tycker jag.
Jag har en rund handled och den ser ut sÄ hÀr pÄ mig.
HÄller med. Den vÀxer pÄ mig efter artikeln!Tycker den om möjligt blev Ànnu coolare nÀr man fick en bakgrundsstory till fÀrgvalet
Nja 15.5Kanske sÄ att din 11-Äring har massiva handleder??!!
Ser helt OK ut.Om mina handleder ÀndÄ vore lite större . HÀr Àr en gammal bild pÄ min senaste Mudmaster.
Ser bra ut i mina ögon!Om mina handleder ÀndÄ vore lite större . HÀr Àr en gammal bild pÄ min senaste Mudmaster.
Nog ska vÀl en Muddie passa dig! MR-Gn ser ju ut som en normal 42mm diver pÄ din handled.MÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
Det Àr inga problem för dig att bÀra en MudmasterMÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
Ingen som ser att det faktiskt var @livinl0ud och hans massiva biceps pÄ gifen nÀr han Äkte ur OWG?!MÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
Nog ska vÀl en Muddie passa dig! MR-Gn ser ju ut som en normal 42mm diver pÄ din handled.
PÄ bilden ser man ocksÄ tydlig att man inte ska stirra sig blind pÄ wrist shots dÄ perspektivet tenderar att göra klockan visuellt större.
Haha va fan ni ska ju inte fÄ mig sugen pÄ att införskaffa en Mudmaster igen .Det Àr inga problem för dig att bÀra en Mudmaster
SjÀlv har jag 15.6 runt handleden
JÀvlar vad snubben har sprutat in Synthol i sina muskler . Ser dock förjÀvligt ut tycker jagIngen som ser att det faktiskt var @livinl0ud och hans massiva biceps pÄ gifen nÀr han Äkte ur OWG?!
Ja det ser helt sjukt ut! PÄ dig ser det dÀremot ut som du inte fuskat med trÀnandetJÀvlar vad snubben har sprutat in Synthol i sina muskler . Ser dock förjÀvligt ut tycker jag
Ja dÀr snackar vi icke proportionerligt utifrÄn kroppsform . Tack . Försöker fÄ in 4-5 pass i veckan sedan jag blev pappa mer hinns tyvÀrr inte med .Ja det ser helt sjukt ut! PÄ dig ser det dÀremot ut som du inte fuskat med trÀnandet
Ă ngrar mig och byter till denna.
Hur gÄr det för er OWGs?
Jag har kört 4-5 pass SEN jag blev pappa, för snart 9 Är sedanJa dÀr snackar vi icke proportionerligt utifrÄn kroppsform . Tack . Försöker fÄ in 4-5 pass i veckan sedan jag blev pappa mer hinns tyvÀrr inte med .