Boba Fett
Basic
Kööööööööööp!Sluta .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kööööööööööp!Sluta .
Ja, just det, ödet ville att du skulle vinna ocksÄ. Du bytte ju frÄn nr 8 till nr 7. Grattis!Nu fick jag en , lucky seven .
Kul grej! Ănnu roligare nĂ€r man stĂ„r som en vinnare, det var inte igĂ„r. Tack alla inblandade och alla g-shockers för att ni förgyller en annars rĂ€tt deprimerande tid i pandemin spĂ„r med hemma jobb och rĂ€tt begrĂ€nsat umgĂ€nge.HĂ€r kommer resultatet:
Nr 1 @Derix armband
Nr 10 @Ocean armband
Nr 7 @livinl0ud nyckelring-ninja a la @roosterman
Nr 6 @lulemarcus nyckelring-ninja a la @roosterman
Grattis alla vinnare.
Jag tar kontakt med Derix & Ocean.
Hoppas alla litar pÄ att jag gör det rÀttvis. Annars har jag tagit en video pÄ det.
@roosterman tar du kontakt med livinl0ud & lulemarcus?
Alla ni som var med OCH inte vann, beklagar verkligen, men ni vet vems fel det Àr!!!!Tack för alla som ville vara med och en extra tack till @roosterman som ville vara med
och skÀnka 2 extra priser.
Jag har skickat en "konversation" till @Derix & @Ocean.
Svara och följ info. Har ni frÄgor Àr det bara att stÀlla.
@roosterman kommer att kontakt med @livinl0ud & @lulemarcus.
Köpte min vid gruppköpet och den Ă€r fortfarande igĂ„ng. Ligger dock mycket i lĂ„dan.NĂ„gon med DW-5035 35th anniversary som kan uppskatta batteritiden? Ăr det som med övriga DW-5600 att batteritiden sĂ€tts till 2 Ă„r frĂ„n Casio men man kan typ rĂ€kna med 5?
Dagens:
Litar 100% pĂ„ att du gjort rĂ€tt @dragonhf ! SĂ€llan man vinner nĂ„got sĂ„ dethĂ€r Ă€r stort! âPlötsligt hĂ€nder det.âHĂ€r kommer resultatet:
Nr 1 @Derix armband
Nr 10 @Ocean armband
Nr 7 @livinl0ud nyckelring-ninja a la @roosterman
Nr 6 @lulemarcus nyckelring-ninja a la @roosterman
Grattis alla vinnare.
Jag tar kontakt med Derix & Ocean.
Hoppas alla litar pÄ att jag gör det rÀttvis. Annars har jag tagit en video pÄ det.
@roosterman tar du kontakt med livinl0ud & lulemarcus?
Toppen, tack!Köpte min vid gruppköpet och den Àr fortfarande igÄng. Ligger dock mycket i lÄdan.
Grattis till er alla som vannTack för alla som ville vara med och en extra tack till @roosterman som ville vara med
och skÀnka 2 extra priser.
Jag har skickat en "konversation" till @Derix & @Ocean.
Svara och följ info. Har ni frÄgor Àr det bara att stÀlla.
@roosterman kommer att kontakt med @livinl0ud & @lulemarcus.
Denna tex. Finns nÄgra till. Du kan sÀkert pruta ner priset under 5k. Med tull och moms hamnar du pÄ svenska priser med rabatt.Fast vÀldigt fÄ, om ens nÄgon, frÄn EU pÄ eBay. SÄ 5k + moms och tull..
Tycker den om möjligt blev Ànnu coolare nÀr man fick en bakgrundsstory till fÀrgvalet
Köp! Den Àr sjukt cool!Sluta .
KĂ€ften!Ăntligen MĂ„ndag.
Ăr absolut sugen men den Ă€r sĂ„ jĂ€vla STORKöp! Den Ă€r sjukt cool!
Du vet vad man sĂ€ger om stor klocka stor.....Ăr absolut sugen men den Ă€r sĂ„ jĂ€vla STOR
Hahaha , hade jag inte tidigare haft tre olika Mudmasters sÄ kanske .Du vet vad man sÀger om stor klocka stor.....
VadÄ, bara köpa och sen sÀlja, sen Ängra dig igen! All inHahaha , hade jag inte tidigare haft tre olika Mudmasters sÄ kanske .
LÄter lite som jag dÀr haha .VadÄ, bara köpa och sen sÀlja, sen Ängra dig igen! All in
Du kan vÀl inte ha klenare handled Àn min 11 Äring?Hahaha , hade jag inte tidigare haft tre olika Mudmasters sÄ kanske .