Boba Fett
Basic
Jag har sagt Pass till alla pass den jag blev farsa för 16 Är sen!Jag har kört 4-5 pass SEN jag blev pappa, för snart 9 Är sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har sagt Pass till alla pass den jag blev farsa för 16 Är sen!Jag har kört 4-5 pass SEN jag blev pappa, för snart 9 Är sedan
Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ , trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska âfunkaâ som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid .Jag har kört 4-5 pass SEN jag blev pappa, för snart 9 Ă„r sedan
Turligt nog sÄ har jag ett jobb dÀr man Àr igÄng hela tiden sen fÄr hjÀrtat sitt nÀr man ramlar ner för VallÄsen, à re och JÀrvsö pÄ sommaren med sin MTBJag har kört 4-5 pass SEN jag blev pappa, för snart 9 Är sedan
Edit: pÄ gymmet, ska tillÀggas.
Har alltid avskytt gym.
Det hĂ„ller jag med om, redigerade mitt inlĂ€gg. Det Ă€r just gymmet jag har svĂ„rt för.Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ , trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska âfunkaâ som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid .
Jag brukar resonera att all trÀning Àr bra trÀning sen behöver det absolut inte vara gymmet . Jag har precis börjat lira Padel som jag fÄtt mersmak för haha .Det hÄller jag med om, redigerade mitt inlÀgg. Det Àr just gymmet jag har svÄrt för.
jag cyklar mycket mountainbike och Àr sÄn dÀr dÄre gÀllande bollsporter
Kul, en likasinnad!Turligt nog sÄ har jag ett jobb dÀr man Àr igÄng hela tiden sen fÄr hjÀrtat sitt nÀr man ramlar ner för VallÄsen, à re och JÀrvsö pÄ sommaren med sin MTB
Gillar inte att trampa, sÄ blir inte sÄ mycket stigcykel för mig, men kanske skall börja igen iom bra med kondis, men blir för lite av de roliga vid stigcykling (alltsÄ utför), ialla fall i SkÄneKul, en likasinnad!
Kör ocksÄ mtb, mest stigcykling, men Àven JÀrvsö
Blev lite OT, sorry för det. Back to business!
Det Ă€r inte ofta man hör den frasen sĂ€gas till sig sjĂ€lv.Ăr absolut sugen men den Ă€r sĂ„ jĂ€vla STOR
Skaffa en Mudhugger, sÄ slipper du mycket skit i styrstammen!Kul, en likasinnad!
Kör ocksÄ mtb, mest stigcykling, men Àven JÀrvsö
Blev lite OT, sorry för det. Back to business!
HahahahahaDet Àr inte ofta man hör den frasen sÀgas till sig sjÀlv.
Ny dag, ny farge. âș
Casio DW-5600B-3V.
Men det Àr ju inte lika snyggtSkaffa en Mudhugger, sÄ slipper du mycket skit i styrstammen!
Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ , trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska âfunkaâ som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid .
Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Àr/var 8498 kr, hÀlften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mÄste vÀl locka
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
Jag har sagt Pass till alla pass den jag blev farsa för 16 Är sen!
Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ , trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska âfunkaâ som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid .
Den rosa poppar verkligen i solljuset.
JÀvlar! Snyggt jobbat!MÄste bygga större guns för att kunna bÀra en Mudmaster sen har jag bara 17.5 runt handlederna .
Tack sÄ mycket . Sakta framÄt .JÀvlar! Snyggt jobbat!
Tack sjÀlvDagens hemslÀp.
Tack @Meraborsten för smidig affÀr. Nu ligger den och ska gÄ frÄn M till H. FÄr ju ÀndÄ inte prova den
Ta och lyssna lite pÄ David Goggins sÄ kommer det bli 3-4 pass om dagenTack sÄ mycket . Sakta framÄt .
Dagens hemslÀp.
Tack @Meraborsten för smidig affÀr. Nu ligger den och ska gÄ frÄn M till H. FÄr ju ÀndÄ inte prova den
Finns ju inget som slÄr egentiden med styrketrÀning och njuta av klockan mellan seten.
HĂ€r ligger den i âsolenâ pĂ„ laddning, snart april. Inte varit urladdad tidigare, nĂ„gon som vet hur lĂ€nge den behöver tanka?