• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜Ž, trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska ”funka” som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid 😊.
Det hÄller jag med om, redigerade mitt inlÀgg. Det Àr just gymmet jag har svÄrt för.
jag cyklar mycket mountainbike och Ă€r sĂ„n dĂ€r dĂ„re gĂ€llande bollsporter đŸ™‚đŸ‘đŸ»

Det hÄller jag med om, redigerade mitt inlÀgg. Det Àr just gymmet jag har svÄrt för.
jag cyklar mycket mountainbike och Ă€r sĂ„n dĂ€r dĂ„re gĂ€llande bollsporter đŸ™‚đŸ‘đŸ»
Jag brukar resonera att all trĂ€ning Ă€r bra trĂ€ning sen behöver det absolut inte vara gymmet 🙌😃. Jag har precis börjat lira Padel som jag fĂ„tt mersmak för haha 😉.

Turligt nog sĂ„ har jag ett jobb dĂ€r man Ă€r igĂ„ng hela tiden sen fĂ„r hjĂ€rtat sitt nĂ€r man ramlar ner för VallĂ„sen, Åre och JĂ€rvsö pĂ„ sommaren med sin MTB 😜
Kul, en likasinnad!
Kör ocksĂ„ mtb, mest stigcykling, men Ă€ven JĂ€rvsö 🙂
97B97C48-B091-40D7-9775-CCB907688629.jpeg

Blev lite OT, sorry för det. Back to business!

Kul, en likasinnad!
Kör ocksĂ„ mtb, mest stigcykling, men Ă€ven JĂ€rvsö 🙂
97B97C48-B091-40D7-9775-CCB907688629.jpeg

Blev lite OT, sorry för det. Back to business!
Gillar inte att trampa, sĂ„ blir inte sĂ„ mycket stigcykel för mig, men kanske skall börja igen iom bra med kondis, men blir för lite av de roliga vid stigcykling (alltsĂ„ utför), ialla fall i SkĂ„ne 🙄

JĂ€rvsö blir 1:a gĂ„ngen i sommar, Åre 2:a gĂ„ngen denna sommar, var mindre lyckat förra Ă„ret, regnade en del och typ 11 grader i slutet av Juli đŸ€Ż

Men VallÄsen Àr trevligt, schyssta banor och en del naturliga stigar nedför!

Najs cykel, tĂ€nk sĂ„ mĂ„nga G-shocks du kunde haft đŸ€Ł

Bilagor

• Ă„re1.jpg
    Ă„re1.jpg
    2 MB · Visningar: 9
  • Ă„re2.jpg
    Ă„re2.jpg
    1.2 MB · Visningar: 11
Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Ă€r/var 8498 kr, hĂ€lften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mĂ„ste vĂ€l locka 🙂
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
- SÅLD!
A968BEF6-4569-4BA6-B3C4-EEF9E2DA9E4F.jpeg

Senast Àndrad:
Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Ă€r/var 8498 kr, hĂ€lften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mĂ„ste vĂ€l locka 🙂
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
A968BEF6-4569-4BA6-B3C4-EEF9E2DA9E4F.jpeg

Nu Àr du i gÄng igen. :)
Jag har förbrukat min klockbudget pÄ ett tag sÄ oh man men jag mÄste sÀga pass pÄ den.
Är sĂ€kert för stor för mig Ă€ndĂ„ försöker jag intala mig. ^^

Till alla er i trÄk-sub maffian, hÀr har ni nÄtt att bita i.

Dagens hemslÀp.
Tack @Meraborsten för smidig affĂ€r. Nu ligger den och ska gĂ„ frĂ„n M till H. FĂ„r ju Ă€ndĂ„ inte prova den đŸ˜€
DA6E6B49-8066-4726-B6BC-C09BAB220C1A.jpeg

Komigen, bjud oss pÄ ett wristshot. Vi skvallrar inte ;)

Haha sĂ„ kan det ocksĂ„ gĂ„ đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜Ž, trĂ€ningen Ă€r dock sjukt viktig för mig för att jag ska ”funka” som mĂ€nniska och fĂ„ lite egentid 😊.

Samma hĂ€r! Gymmande inget 2012-2016 och nĂ€r jag vĂ€l började igen sĂ„ hade jag gĂ„tt upp 20+ kg đŸ€Ł

Finns ju inget som slĂ„r egentiden med styrketrĂ€ning och njuta av klockan mellan seten. 👊

Helt rĂ€tt đŸ’Ș

PXL_20210315_142400408.jpg

Tillbaka
Topp