Tack för tipset! 958,50 kr efter en prenumeration pÄ deras nyhetsbrev
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och vad kom du fram till?Precis suttit och tittat pÄ flera Youtube videos om den modellen
Och vad kom du fram till?
Fegt menar du, kĂ€nns fegt!Ăr lite sugen faktiskt, men kĂ€nns ju dumt under den hĂ€r perioden
Ănskar, Mudmaster hade sĂ„na band och claspTjock klocka krĂ€ver ett stort gap.
KööööpOch vad kom du fram till?
Inte dÄligt pris! Vilken blev det?Tack för tipset! 958,50 kr efter en prenumeration pÄ deras nyhetsbrev
GA-2100Inte dÄligt pris! Vilken blev det?
SÄ kul grej! Den mittersta kan behöva toppluva, det Àr fortsatt vinter pÄ mina breddgrader
Lite uppmuntrande ord! Do it, kööööööööpDet var sÄ lite sÄ
Ăr lite sugen faktiskt, men kĂ€nns ju dumt under den hĂ€r perioden
Modulen er en 901. SĂ„ vidt jeg vet finnes denne som "vanlig", og som "gold".Cool display. Texturen ser ut som horisontella linjer?
Talade om det för honom innan han hoppade ner i sitt röda kuvert..SÄ kul grej! Den mittersta kan behöva toppluva, det Àr fortsatt vinter pÄ mina breddgrader
Snygg korthÄllare!Lite paketöppning
Och NEJ , det blir inga wristshots före 1/4
Lite paketöppning
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeegis!Lite paketöppning
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeegis!
VĂ€ldigt fin. Otroligt att den kan sĂ€ljas billigare Ă€n en âvanligâ sotisLite paketöppning
Hmmmm.... nÀ...Du kan ju föregÄ med gott exempel och prova ditt nyförvÀrv
Grattis!Lite paketöppning
Den dyraste jag nÄnsin köptSnygg korthÄllare!
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeegis!Hmmmm.... nÀ...
Eller hur. Det mĂ„ste en algoritm som rĂ€knat fram priset dĂ„ limited editions förmodligen inte fĂ„r lika mĂ„nga söktrĂ€ffar som den vanliga sotisen.VĂ€ldigt fin. Otroligt att den kan sĂ€ljas billigare Ă€n en âvanligâ sotis
GÄr ju knappt hitta en begagnad för det prisetGrattis!
Fattar inte riktigt hur Casio tÀnker... de slÀpper en collectors version som Àr billigare Àn standard version. Samma med gwf-d1000b-1ltd Frogman som Àr billigare Àn vanlig d1000b. Jaja det Àr bara bra för oss.
TÀnk om den inte passar och öppet köp hinner gÄ ut?! Testa bara lite, ingen kommer tjallaLite paketöppning
Skulle den av nÄgon extremt oförklarlig anledning inte passa nÀr jag provar den 1/4, sÄ kan jag ju iaf glÀdja mig Ät att ha köpt en jÀkligt cool svart korthÄllareTÀnk om den inte passar och öppet köp hinner gÄ ut?! Testa bara lite, ingen kommer tjalla