• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äh vad sĂ€ger ni, ska vi begĂ„ OWG-myteri allihopa? @Aros kan du ordna sĂ„ att vi fĂ„r en lĂ€ttare smekning pĂ„ kinden? Det borde finnas gott om GIF-ar för sĂ„dant.
Det finns det absolut, men det Àr inget jag förordar.
SĂ„ för att hĂ„lla ordning i leden och för att du föreslĂ„r nĂ„t sĂ„ befĂ€ngt, fĂ„r du en backhand alldeles gratis 😉
36E06474-1617-4CF4-BECF-5F2345423741.gif

Äh vad sĂ€ger ni, ska vi begĂ„ OWG-myteri allihopa? @Aros kan du ordna sĂ„ att vi fĂ„r en lĂ€ttare smekning pĂ„ kinden? Det borde finnas gott om GIF-ar för sĂ„dant.

Det finns det absolut, men det Àr inget jag förordar.
SĂ„ för att hĂ„lla ordning i leden och för att du föreslĂ„r nĂ„t sĂ„ befĂ€ngt, fĂ„r du en backhand alldeles gratis 😉
36E06474-1617-4CF4-BECF-5F2345423741.gif
Ahahahahahahaahhahahhaah @Derix sĂ„ det Ă€r hĂ„rt nu och vill inte ta skammen 😁

SĂ„ Ă€r det nĂ€r man Ă€r dum och inte kör 🐾

Till alla er i trÄk-sub maffian, hÀr har ni nÄtt att bita i.

Shit vad cool!

Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Ă€r/var 8498 kr, hĂ€lften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mĂ„ste vĂ€l locka 🙂
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
A968BEF6-4569-4BA6-B3C4-EEF9E2DA9E4F.jpeg
Som alltid ett grymt bra pris frÄn @Hans B 1955 , senast sÄlda pÄ ebay som jÀmförelse!
6358CEAA-708C-47B0-9DAE-503C304ECD86.jpeg

Till alla er i trÄk-sub maffian, hÀr har ni nÄtt att bita i.

Riktigt fin tycker jag

Tillbaka
Topp