• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gillar verkligen denna GMDS6900MC-1, hoppas de slÀpper en diskretare version sen utan metallic mirror pÄ tavlan.
Mycket bÀttre modul Àn GW-6900 och man kan hitta den jÀtte billig just nu överallt.
Den mindre storleken gör att den kÀnns knappt att man har pÄ sig den, plus bandet rÄkar passa mig perfekt.
OBS, jag har moddat den till positiv display. Och displayen Àr verkligen superskarp.

IMG_5926.JPG
Neo Tokyo versionen dĂ„? 🙂

Haha jĂ€vla otur man har ibland 😂😇 Sambon sitter och shoppar och hon ser en GA-2100SKE och ropar in mig:
"Var inte den hÀr lite cool?"
Jag:
"Absolut, sÄn kanske man skulle ha köpt"
DĂ„ klickade hon i den innan jag hade pratat klart 😂 tro om hon kĂ€nde spenderarskuld 😂😂

Skulle den av nÄgon extremt oförklarlig anledning inte passa nÀr jag provar den 1/4, sÄ kan jag ju iaf glÀdja mig Ät att ha köpt en jÀkligt cool svart korthÄllare :cool:
Ja shit, det tÀnkte jag inte pÄ. KorthÄllare Àr ju trumfen. Den kommer ju sÀkert till anvÀndning ett Är eller sÄ, men snart Àr alla kreditkort ett minne blott och betalningar sker med telefonen. DÄ stÄr du med en snygg box för 3600:- NÀ det Àr bÀst att du testar klockan sÄ den passar tycker jag....

Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Ă€r/var 8498 kr, hĂ€lften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mĂ„ste vĂ€l locka 🙂
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
A968BEF6-4569-4BA6-B3C4-EEF9E2DA9E4F.jpeg
MÅSTE STÅ EMOT😖

God kvÀll!
Jag sÄg den hÀr pÄ tratten, hade den som yngre tonÄring och skulle vilja köpa en pÄ nytt, DW-9000.
Vet nĂ„gon om ”natoadaptrar” till fyrkanter passar? Vad Ă€r rimligt pris att hĂ€nga pĂ„ och buda, armbandet tydligen lite risigt.

LÄnad/snodd bild frÄn tratten.

C97AB240-4BD4-4D5D-87AB-075A3CBB5E8E.png

God kvÀll!
Jag sÄg den hÀr pÄ tratten, hade den som yngre tonÄring och skulle vilja köpa en pÄ nytt, DW-9000.
Vet nĂ„gon om ”natoadaptrar” till fyrkanter passar? Vad Ă€r rimligt pris att hĂ€nga pĂ„ och buda, armbandet tydligen lite risigt.

LÄnad/snodd bild frÄn tratten.

C97AB240-4BD4-4D5D-87AB-075A3CBB5E8E.png

Sök efter DW-9052 istÀllet, det Àr typ samma klocka fast men med annorlunda band.

Har lovat mig sjÀlv att det inte skall bli fler klockor i lÄdan, dÀrför kan den hÀr fÄ lÀmna nu. Det Àr en GPR-B1000TF-1ER, alltsÄ den limiterade varianten. Den Àr sÄ nÀra nyskick en anvÀnd klocka kan vara och givetvis fullset. Fungerar perfekt förstÄs. Knappt ett Är gammal och uttagen av mig pÄ Klockmaster Globen.
Listpris Ă€r/var 8498 kr, hĂ€lften av det (4249) plus 150 kr för rekfrakt mĂ„ste vĂ€l locka 🙂
Skicka ett pm med frÄgor och funderingar om du Àr intresserad.
A968BEF6-4569-4BA6-B3C4-EEF9E2DA9E4F.jpeg
- Åker till ett nytt hem imorgon :) !

Tillbaka
Topp