Haha det var inte den jag köpte en gÄng kan jag sÀga...
var rÀdd min skulle vara sne men hade flyt dÄ allt Àr perfekt! Kul klocka för ~600kr, betydligt mer retrokÀnsla kontra min 5610
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha det var inte den jag köpte en gÄng kan jag sÀga...
Haha jag blev för exalterad! SÄ jag ber om ursÀkt och tar en backhand sjÀlv!Det Àr ju inte min hand!
Ja fan svÄrt att fÄ mer bang for the buck. 600 spÀnn och man skulle klara en Zombie apokalypse!var rÀdd min skulle vara sne men hade flyt dÄ allt Àr perfekt! Kul klocka för ~600kr, betydligt mer retrokÀnsla kontra min 5610
Jag tror dig!Jag ska lÀgga upp en bild till snart med frugans hand!
Haha jag blev för exalterad! SÄ jag ber om ursÀkt och tar en backhand sjÀlv!
Vad menar du, lite svinn fÄr man vÀl rÀkna med?Tror nog att vi fÄr införa lite rÀttatsprinciper sÄ att vi undslipper sÄnt hÀr
Hur vet vi att det inte bara Àr bÄda dina armar?
Kan ju vara sÄ att det blev en quickshave pÄ ena armen bara för att ....Hur vet vi att det inte bara Àr bÄda dina armar?
Fast jobbigt att ha tvÄ vÀnsterarmar...Kan ju vara sÄ att det blev en quickshave pÄ ena armen bara för att ....
Vissa gör vad som helst för att inte röjas...Kan ju vara sÄ att det blev en quickshave pÄ ena armen bara för att ....
Ăr du sĂ€ker pĂ„ det?? Kan ju vara speglar med i bildenFast jobbigt att ha tvĂ„ vĂ€nsterarmar...
Nej verkligen inte men hade ju passat till klockan.Haha ja dÄ Àr det la bÀst att lÄta bli. Den dÀr röda bannern Àr inte sÄ lockande heller
Ja passa dig, hÀr skjuter vi utan att frÄgaNej verkligen inte men hade ju passat till klockan.
Ja - nu mÄste du skaffa en vÀska tillDetta grÀnsar pÄ idioti...
Fast jobbigt att ha tvÄ vÀnsterarmar...
Vissa gör vad som helst för att inte röjas...
Ăr du sĂ€ker pĂ„ det?? Kan ju vara speglar med i bilden
Fantastiskt trevlig idioti isÄfallDetta grÀnsar pÄ idioti...
Ja, den dĂ€r Labero Ă€r ju en klurig jĂ€kelKan ju vara sĂ„ att det Ă€r Joe Labero som döljer sig bakom @Agnbyâ ?!?
Helt klart, saknas ju en massa Seiko i lÄdanDetta grÀnsar pÄ idioti...
Adrenaline RedBörjade leta eftertrÀdare till min owg klocka och halkade in pÄ denna trevliga trÄd. SÄ bestÀllde en fÀrgglad liten rackare som verkar fastnat i Danmark... men behövde ju en till som jag kan anvÀnda nÀr jag Àr i garaget sÄklart? SÄ vart att bestÀlla en ny 5900 men, dagen dÀr pÄ sÄ dök Àven den hÀr upp pÄ ks.
Tog nÄgra snabba bilder innan de packades ner och gömdes.
Ser jag dÄligt eller Àr datumfönstret tomt?Började leta eftertrÀdare till min owg klocka och halkade in pÄ denna trevliga trÄd. SÄ bestÀllde en fÀrgglad liten rackare som verkar fastnat i Danmark... men behövde ju en till som jag kan anvÀnda nÀr jag Àr i garaget sÄklart? SÄ vart att bestÀlla en ny 5900 men, dagen dÀr pÄ sÄ dök Àven den hÀr upp pÄ ks.
Tog nÄgra snabba bilder innan de packades ner och gömdes.
Vad menar du, lite svinn fÄr man vÀl rÀkna med?
Den blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?Ser jag dÄligt eller Àr datumfönstret tomt?