Kan nog stÀmma att den stÀnger av funktioner nÀr den gÄr ner i batterinivÄDen blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan nog stÀmma att den stÀnger av funktioner nÀr den gÄr ner i batterinivÄDen blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?
Intressant, har inte sett det pÄ nÄgon av mina Àn.Den blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?
Blev tvungen att kolla i manualen...Intressant, har inte sett det pÄ nÄgon av mina Àn.
Den hade legat rÀtt lÀnge i en lÄda sÄ jag fick sola den en stund för plÄtningen sÄ jag skulle slippa LOW blinkande i annonsen. Sola den ordentligt sÄ blir den nog glad!Den blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?
We Low - You ChargeDen blinkade low sÄ den behöver lite sol sen Àr nog datumfönstret ifyllt igen?
Originalbandet till Gw-m5610 funkar det? Jag har ett nytt liggandes som jag försökt skÀnkaSista bilden för idag, 5610 vs 5600. BÄda tvÄ har sin charm
Ingen med ett extra 5600 band till salu? Svart standard.
Ja det funkar, Àr ju samma stukOriginalbandet till Gw-m5610 funkar det? Jag har ett nytt liggandes som jag försökt skÀnka
Sparka till den, det brukar hjÀlpaJag och 5610 fÄr halvt psykbryt pÄ kopieringsmaskinen
Eller kör du som i filmen Office Space!Sparka till den, det brukar hjÀlpa
Kontrar med arbetsskor och mudmaster.Arbetsskor och square... perfect match!
Verkligen i sitt rÀtta elementKontrar med arbetsskor och mudmaster.
Perfekt match pÄ din handledSÄ asymmetrisk men ÀndÄ harmonisk!
Hur gĂ„r det? Ăr det lĂ€ttare nu nĂ€r det gĂ„tt ett tag eller du har Ă„ngest över allt du inte kan testa nu?