Den var riktigt nice!DĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt nice!DĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Tycker absolut den Àr ball .Den var riktigt nice!
Fan va cool popDĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Haha eller hur . Sköna neonfÀrger .Fan va cool pop
Ska jag vara helt Ă€rlig sĂ„ börjar det bli ganska trist nu..Hur gĂ„r det? Ăr det lĂ€ttare nu nĂ€r det gĂ„tt ett tag eller du har Ă„ngest över allt du inte kan testa nu?
Men kÀmpa, bara 13 dagar och sen kan ha pÄ dig vad du vill!
Ska jag vara helt Àrlig sÄ börjar det bli ganska trist nu..
Aha det var den du har bestĂ€llt. Ungdomliga fĂ€rger.DĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Jepp . Passar mig perfekt, 34Är men kanske 15Är i sinnetAha det var den du har bestÀllt. Ungdomliga fÀrger.
Har samma erfarenhet som dig av genomskinliga band, kĂ€nns betydligt mjukare.DĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Ska jag vara helt Àrlig sÄ börjar det bli ganska trist nu..
Bara köra pĂ„........ Sen kan ni byta hur mycket ni vill! Kan tĂ€nka mig att ni kommer har pĂ„ typ 3-4 klockor samtidigt den 1 aprilHĂ„ller med dig! Ăr egentligen inte svĂ„rt att vara OWG, men normala mĂ€nniskor har ju oftast endast en klocka att vĂ€lja emellan
Jag har haft en DW-5600SK-1ER Clear Jelly tidigare men minns inte att bandet var sÄ mjukt som pÄ denna .Har samma erfarenhet som dig av genomskinliga band, kÀnns betydligt mjukare.
Det var nÄgon som frÄgade om detta för ett tag sen men jag glömde svara.
Hur hÄller sig bandet mot missfÀrgning? Vet att genomskinliga mobilskal har en tendens att bli missfÀrgad!Jag har haft en DW-5600SK-1ER Clear Jelly tidigare men minns inte att bandet var sÄ mjukt som pÄ denna .
Det Àr en mycket bra frÄga . FÄr Äterkomma om nÄgra mÄnader om jag fortfarande har kvar klockan .Hur hÄller sig bandet mot missfÀrgning? Vet att genomskinliga mobilskal har en tendens att bli missfÀrgad!
Bara köra pÄ........ Sen kan ni byta hur mycket ni vill! Kan tÀnka mig att ni kommer har pÄ typ 3-4 klockor samtidigt den 1 april
Men sen har ni ju 11 mÄnader att gÄ i vilka klockor ni vill innan nÀsta OWGmarch
Zalando har denJĂ€klar vad nice! Jag hade helt missat att denna slĂ€ppts och nu Ă€r de sĂ„ klart slut överallt. Ăr det nĂ„gon som vet om den gĂ„r att fĂ„ tag pĂ„ nĂ„gonstans?
Jo kanske det! MEN har en kÀnsla att det kommer bli en massa bytande ialla fall den 1:a mÄnaden!!!Funderar faktiskt att bÀra klockorna lite lÀngre Àn vanligt efter den hÀr erfarenheten. KÀnns som att man "njuter" mer av klockan dÄ
Indeed. Finns kvar i lager hÀr: https://www.zalando.se/g-shock-unisex-digitalklocka-transparentwhite-gs954m008-a11.htmlZalando har den
Cool, den dĂ€r har jag helt missatDĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Indeed. Finns kvar i lager hÀr: https://www.zalando.se/g-shock-unisex-digitalklocka-transparentwhite-gs954m008-a11.html
@TFK
Eller hur , den Àr Àn sÄ lÀnge inte sÄ jÀtte vanlig .Cool, den dÀr har jag helt missat
Banden kan sÀkerligen gulna en aning, men jag personligen har ingenting emot det. Tycker det ger lite karaktÀr.Det Àr en mycket bra frÄga . FÄr Äterkomma om nÄgra mÄnader om jag fortfarande har kvar klockan .
Ăr det dĂ€r klockan som lĂ„g pĂ„ tradera? Jag hade tĂ€nkt bjuda men glömde helt bort auktionen, som vanligt. Tur att vi inte priskrigade mot varandraNĂ„gon som har ett matchande marinblĂ„tt band?
Dom första 20 min den 1:e april kommer bli lite hjÀrnslÀpp tror jag, blir för mÄnga klockor att vÀlja mellan
Ăsch jag ska köra Mudmaster sĂ„ fort jag kan!Dom första 20 min den 1:e april kommer bli lite hjĂ€rnslĂ€pp tror jag, blir för mĂ„nga klockor att vĂ€lja mellan