• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

B6924D1B-116C-4F5E-B7B0-EED72A4830C8.jpeg

@TFK Nu verkar dock Sverige-lagret vara tömt, sÄ skickas vÀl frÄn tyskland eller nÄtt. Min skickades frÄn Mölnlycke och var hÀr pÄ mindre Àn 48h.
Jag sÄg att de fanns listade pÄ sajten men det stÄr inte tydligt ifall de verkligen finns i lager. De verkar skeppas frÄn ett externt lager och bestÀllning Àr iaf lagd. Nu Àr det bara att hÄlla tummarna för att klockan dyker upp. PreliminÀr leverans mÄn-tis nÀsta vecka..

Banden kan sÀkerligen gulna en aning, men jag personligen har ingenting emot det. Tycker det ger lite karaktÀr.

Är det dĂ€r klockan som lĂ„g pĂ„ tradera? Jag hade tĂ€nkt bjuda men glömde helt bort auktionen, som vanligt. Tur att vi inte priskrigade mot varandra :)
Hehe. Har alltid velat testa en gl-110. MĂ„ste bara hitta ett bra band.

har gett den lite kÀrlek nu. Rengjort. Bytt batteri och packningar

:):)Skeleton verkar vara "the shit" just nu
Ser rÀtt cool ut pÄ vissa bilder.
Jag kan nog vara lite trög men Àr detta nÄgon som hÀnger hÀr?
Dök upp i mitt instaflöde.

Edit: Kollar en post uppÄt... :po_O:D:bag::bag::bag:

Edit2: OCH @TheSpeedyShutter HAR JU REDAN POSTAT BILDEN HÄR. 😂😂😂 GĂ„r och lĂ€gger mig under min sten igen.

IMG_20210318_154216.png

Senast Àndrad:
Idag kom paketet som hÀngt i danskterminal i 5 dagar, vart inte riktigt lika spÀnnade att öppna paketet nÀr jag redan fÄtt se en unboxning timmarna innan jag hÀmta paketet. Men jag fick se hur den sÄg ut pÄ utan att behöva bryta owgm. :)
20210318_161134.jpg
20210318_161230.jpg

NÄgon som kan gissa vad det Àr?

Skoja bara.
20210318_161319.jpg

BTW snygg klocka @livinl0ud :hilarious:

Tillbaka
Topp