Skeleton verkar vara "the shit" just nu
Jupp, vÀldigt hypad just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skeleton verkar vara "the shit" just nu
Finna en ute nu för 600kr pÄ köp Ä sÀlj. Skynda!ingen som sitter pÄ en GW-6900 och funderar pÄ att sÀlja?
@TFK Nu verkar dock Sverige-lagret vara tömt, sÄ skickas vÀl frÄn tyskland eller nÄtt. Min skickades frÄn Mölnlycke och var hÀr pÄ mindre Àn 48h.Indeed. Finns kvar i lager hÀr: https://www.zalando.se/g-shock-unisex-digitalklocka-transparentwhite-gs954m008-a11.html
@TFK
Det tickar inga boxar för mig faktiskt. SÄ jag Àr lugnSkeleton verkar vara "the shit" just nu
Det tickar inga boxar för mig faktiskt. SÄ jag Àr lugn
Ska jag vara helt Àrlig sÄ börjar det bli ganska trist nu..
SÄ lÄngt ska vi inte dra detHamnar pÄ köp o sÀlj i april?
Jag sÄg att de fanns listade pÄ sajten men det stÄr inte tydligt ifall de verkligen finns i lager. De verkar skeppas frÄn ett externt lager och bestÀllning Àr iaf lagd. Nu Àr det bara att hÄlla tummarna för att klockan dyker upp. PreliminÀr leverans mÄn-tis nÀsta vecka..@TFK Nu verkar dock Sverige-lagret vara tömt, sÄ skickas vÀl frÄn tyskland eller nÄtt. Min skickades frÄn Mölnlycke och var hÀr pÄ mindre Àn 48h.
Blev ju frÀscht!Idag fick Muddien nya klÀder
Sand och lerbrunt
Och för sÀkerhets skull (och @Aros)
Klockan sitter pÄ Frugis arm
Jepps, mycketBlev ju frÀscht!
Hehe. Har alltid velat testa en gl-110. MÄste bara hitta ett bra band.Banden kan sÀkerligen gulna en aning, men jag personligen har ingenting emot det. Tycker det ger lite karaktÀr.
Ăr det dĂ€r klockan som lĂ„g pĂ„ tradera? Jag hade tĂ€nkt bjuda men glömde helt bort auktionen, som vanligt. Tur att vi inte priskrigade mot varandra
Det Àr bara 12-13 dar bort nuHur bra hade inte det hÀr matchat
#owgmarch
Ser rÀtt cool ut pÄ vissa bilder.Skeleton verkar vara "the shit" just nu
Inser dock redan nu att jag kommer störa mig pÄ de negativa displayerna. Att jag aldrig lÀr mig!!! Som tur Àr sÄ Àr tidsvisningen hur tydlig som helst. Stealth mode/blacked-out Àr snyggt, men sÀllan praktiskt.Det Àr bara 12-13 dar bort nu
tackFinna en ute nu för 600kr pÄ köp Ä sÀlj. Skynda!
Synd de inte hittade en större kartong, typ för en tv eller kylskÄpUnderbart packat Zalando
lite sÄ hahaSynd de inte hittade en större kartong, typ för en tv eller kylskÄp
DÄ Àr det bare te o pröve som @Aros skulle sagtUnderbart packat Zalando
Vilken entré! Varmt vÀlkommen hitHej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
BÀttre Àn caliroots, dÀr kör de utan vaddering. Tur klockorna tÄl det ÀndÄUnderbart packat Zalando