• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ibland Àr det lite för kort mellan tanke och handling. Men jag Àr ÀndÄ ganska nöjd med de hÀr tvÄ skönheterna
CECA2BA9-D8EF-4A64-B5B7-19A70C8A5298.jpeg
Testa byta tavla mellan de tvÄ, tror det kommer bli Ànnu bÀttre.

Idag kom paketet som hÀngt i danskterminal i 5 dagar, vart inte riktigt lika spÀnnade att öppna paketet nÀr jag redan fÄtt se en unboxning timmarna innan jag hÀmta paketet. Men jag fick se hur den sÄg ut pÄ utan att behöva bryta owgm. :)
20210318_161134.jpg
20210318_161230.jpg

NÄgon som kan gissa vad det Àr?

Skoja bara.
20210318_161319.jpg

BTW snygg klocka @livinl0ud :hilarious:
Hahah tack detsamma 👌😍. Va fan det var inte lĂ€nge som jag var ”ensam” om den đŸ˜‚đŸ€ŁđŸ˜‰.

Försöker ocksÄ trÀna 5 ggr i veckan nu för tiden. En ganska ny företeelse. Otroligt skönt att smyga ut i garaget och fÄ egentid. Corona och hemmajobbet har varit otroligt hjÀlpsamt för att fÄ Àndan ur vagnen.

Rangeman hÄller sÀllskap och tid. Nu kör vi!
PXL_20210318_191215760.jpg

Försöker ocksÄ trÀna 5 ggr i veckan nu för tiden. En ganska ny företeelse. Otroligt skönt att smyga ut i garaget och fÄ egentid. Corona och hemmajobbet har varit otroligt hjÀlpsamt för att fÄ Àndan ur vagnen.

Rangeman hÄller sÀllskap och tid. Nu kör vi!
PXL_20210318_191215760.jpg
Kul att se dig i trĂ„den igen 🙂
Har du fÄtt din fÀrgglada collab-G?

Tillbaka
Topp