Ocean
Basic
VÀlkommen, dendÀr Àr sÄ jÀkla snygg! Villhöver...Hej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen, dendÀr Àr sÄ jÀkla snygg! Villhöver...Hej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
Testa byta tavla mellan de tvÄ, tror det kommer bli Ànnu bÀttre.Ibland Àr det lite för kort mellan tanke och handling. Men jag Àr ÀndÄ ganska nöjd med de hÀr tvÄ skönheterna
JÀvligt fin. Grattis till ett bra köp och vÀlkommen in i gemenskapenHej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
Hahah tack detsamma . Va fan det var inte lĂ€nge som jag var âensamâ om den .Idag kom paketet som hĂ€ngt i danskterminal i 5 dagar, vart inte riktigt lika spĂ€nnade att öppna paketet nĂ€r jag redan fĂ„tt se en unboxning timmarna innan jag hĂ€mta paketet. Men jag fick se hur den sĂ„g ut pĂ„ utan att behöva bryta owgm.
NÄgon som kan gissa vad det Àr?
Skoja bara.
BTW snygg klocka @livinl0ud
Synd de inte hittade en större kartong, typ för en tv eller kylskÄp
Vilken perfect match med klockan
Sjukt fina bilderFick lite feeling och fotade den nya vintage screwbacken.
plus en bonus
Riktigt fina!Fick lite feeling och fotade den nya vintage screwbacken.
plus en bonus
Fin bild och inte en enda dammkorn pÄ Mayer eller airpods max. Bra jobbat!Noen andre som gillar John Mayer?
Cool bild! FÄr mig att tÀnka pÄ dennaHörde en del tvivel kring hur coolt skeleton egentligen Àr. Hoppas denna kan fÄ rÀtsida pÄ det!
TackarVilken perfect match med klockan
Sjukt fina bilder
Tackar. Om jag nu bara hittade ett passande band!Riktigt fina!
Det Àr bara att vaska fram en röd klocka sÄ Àr du oxÄ pÄ bananVilken perfect match med klockan
Och folk klagar pÄ att Omega slÀpper för mÄnga olika referenserDet finns alltsÄ en till version pÄ Kashiwa Sato som har 4 band?!
Har ett antal röda armband, dock Ànnu ingen klocka. Kul med ett traditionellt brev pÄ lÄdan, det var inte igÄr.Det Àr bara att vaska fram en röd klocka sÄ Àr du oxÄ pÄ banan
Ni fick ju iaf fÀrgmatchade "kuvert"
Haha, takk for det!Fin bild och inte en enda dammkorn pÄ Mayer eller airpods max. Bra jobbat!
Bara rÀtt nöjd??RÀtt nöjd med den nya
JasÄ, dÀr hamnade den Hur kÀnns titanen? LÀtt?RÀtt nöjd med den nya
Glöm inte bort mig kompis!
Kul att se dig i trÄden igenFörsöker ocksÄ trÀna 5 ggr i veckan nu för tiden. En ganska ny företeelse. Otroligt skönt att smyga ut i garaget och fÄ egentid. Corona och hemmajobbet har varit otroligt hjÀlpsamt för att fÄ Àndan ur vagnen.
Rangeman hÄller sÀllskap och tid. Nu kör vi!