Crispie
Silver
Snygg entré pÄ forumet och i trÄden.Hej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg entré pÄ forumet och i trÄden.Hej allesammans ! Helt ny hÀr pÄ forumet. HÀr kommer en liten bild pÄ denna skönhet!
Försöker ocksÄ trÀna 5 ggr i veckan nu för tiden. En ganska ny företeelse. Otroligt skönt att smyga ut i garaget och fÄ egentid. Corona och hemmajobbet har varit otroligt hjÀlpsamt för att fÄ Àndan ur vagnen.
Rangeman hÄller sÀllskap och tid. Nu kör vi!
Glöm inte bort mig kompis!
Jag har mest lurkat senaste tiden. Försöker hinna med i det höga tempot. Nej. Den 3:e Mars lÀmnade den staterna. Den ligger sÀkert pÄ Arlanda och vÀntar pÄ att scannas. SÄ otroligt frustrerande. Bild kommer garanterat nÀr den anlÀnder.Kul att se dig i trÄden igen
Har du fÄtt din fÀrgglada collab-G?
Ja, vi fÄr se hur lÀnge det hÄller i. Nu fÄr jag vÀldigt mycket energi av det och tycker det Àr kul. Som mÄnga tidigare pÄpekat Àr det ett litet andningshÄl nÀr man har smÄbarn. Vi fÄr nummer tvÄ till sommaren, jag hoppas kunna fortsÀtta trÀna lika mycket men Àr ödmjuk inför att saker kan förÀndras.Starkt att trÀna 5 ggr i veckan! Försökte göra samma i nÄgra mÄnader men tyckte det var för jobbigt, varannan dag funkade dock mycket bÀttre
Klart jag inte gör
VÀntar paket frÄn staterna sen 12 feb. Det gÄr sÄdÀr ska jag sÀga...Jag har mest lurkat senaste tiden. Försöker hinna med i det höga tempot. Nej. Den 3:e Mars lÀmnade den staterna. Den ligger sÀkert pÄ Arlanda och vÀntar pÄ att scannas. SÄ otroligt frustrerande. Bild kommer garanterat nÀr den anlÀnder.
Detta grÀnsar pÄ idioti...
Cool! Ăr det carbon core pĂ„ den?DĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Tackar . TyvĂ€rr inget som stĂ„r nĂ„gonstans gĂ€llande Carbon Core.Cool! Ăr det carbon core pĂ„ den?
Team G-SHOCK OWGMARCH!@Aros , hur stÄr det till med Rysslista egentligen?
Team G-SHOCK OWGMARCH!
LĂ€get just nu:
Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnbyâ
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J
FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie
@livinl0ud
@Oskar89
@Syer
@Fredrik Lindfors
@Imre
@roloj hur gÄr det för dig? Du har inte checkat in sen 28/2. MisstÀnksamt...
Detta gÀller fortfarande, alldeles för lite action.
Jag vill flika in ett litet Grattis hÀr till oss med röd plupp i nedre delen av listan.
Kul att ni har ett sÄnt brinnande intresse för klockor, framför allt att ni Àr beredda att möta bÄde Batman och ryssens vrede för att fÄ rotera i samlingen. En hÀrlig entusiasm och uppenbart tecken pÄ stort mod!
Krya pĂ„ dig!Kikar in en kort svĂ€ng med en bild. Ăr inte riktigt kry, komplikationer med andningen efter sövningen. KĂ€nns inte sĂ„ kul. Andningen liksom âhackarâ ibland. Mitt i inandning tar det bara stopp. FĂ„r se vad det Ă€r frĂ„gan om. Djupa andetag resulterar i hostattack. Hmm...
Ser fram mot att lÀsa ikapp allt jag missat! Bara jag blir lite piggare.
Trevlig dag allihopa!
Testa den gröna bezeln ihop med orangea bandet.Ăntligen fredag . Trevlig helg gott folk !
Ja jag tÀnkte experimentera lite under helgen . FrÄgan Àr vilken fÀrg jag ska köra pÄ bezeln? Fick hem igÄr en GW-5000 bezel och band frÄn Tiktox.Testa den gröna bezeln ihop med orangea bandet.
Ja jag tÀnkte experimentera lite under helgen . FrÄgan Àr vilken fÀrg jag ska köra pÄ bezeln? Fick hem igÄr en GW-5000 bezel och band frÄn Tiktox.
SĂ„g ballt ut
Sjukt imponerad av er som reppar hela vÀgen in i April!Team G-SHOCK OWGMARCH!
LĂ€get just nu:
Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnbyâ
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J
FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie
@livinl0ud
@Oskar89
@Syer
@Fredrik Lindfors
@Imre
@roloj hur gÄr det för dig? Du har inte checkat in sen 28/2. MisstÀnksamt...
Detta gÀller fortfarande, alldeles för lite action.
Grymt cool nu till sommarenDĂ„ kom den âhemligaâ klockan tillslut fram DWE-5600KS-7ER och jag Ă€r riktigt nöjd . Alla tre banden Ă€r otroligt mjuka och följsamma. GW-5000 kĂ€nsla utan att överdriva det minsta.
Tror ocksÄ den kommer göra sig bra till sommarenGrymt cool nu till sommaren
Har du kvar den nÀr sommaren kommer sÄ skÀnker jag 200 kr till BCF. Du kan citera mig 1/6Tror ocksÄ den kommer göra sig bra till sommaren
Haha deal och jag lovar att göra mitt ytterstaHar du kvar den nÀr sommaren kommer sÄ skÀnker jag 200 kr till BCF. Du kan citera mig 1/6