• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Försöker ocksÄ trÀna 5 ggr i veckan nu för tiden. En ganska ny företeelse. Otroligt skönt att smyga ut i garaget och fÄ egentid. Corona och hemmajobbet har varit otroligt hjÀlpsamt för att fÄ Àndan ur vagnen.

Rangeman hÄller sÀllskap och tid. Nu kör vi!
PXL_20210318_191215760.jpg

Starkt att trÀna 5 ggr i veckan! Försökte göra samma i nÄgra mÄnader men tyckte det var för jobbigt, varannan dag funkade dock mycket bÀttre :)

Glöm inte bort mig kompis!

Klart jag inte gör 👌😍

Kul att se dig i trĂ„den igen 🙂
Har du fÄtt din fÀrgglada collab-G?
Jag har mest lurkat senaste tiden. Försöker hinna med i det höga tempot. 😊 Nej. Den 3:e Mars lĂ€mnade den staterna. Den ligger sĂ€kert pĂ„ Arlanda och vĂ€ntar pĂ„ att scannas. SĂ„ otroligt frustrerande. Bild kommer garanterat nĂ€r den anlĂ€nder.

Starkt att trÀna 5 ggr i veckan! Försökte göra samma i nÄgra mÄnader men tyckte det var för jobbigt, varannan dag funkade dock mycket bÀttre :)

Klart jag inte gör 👌😍
Ja, vi fÄr se hur lÀnge det hÄller i. Nu fÄr jag vÀldigt mycket energi av det och tycker det Àr kul. Som mÄnga tidigare pÄpekat Àr det ett litet andningshÄl nÀr man har smÄbarn. Vi fÄr nummer tvÄ till sommaren, jag hoppas kunna fortsÀtta trÀna lika mycket men Àr ödmjuk inför att saker kan förÀndras.

Jag har mest lurkat senaste tiden. Försöker hinna med i det höga tempot. 😊 Nej. Den 3:e Mars lĂ€mnade den staterna. Den ligger sĂ€kert pĂ„ Arlanda och vĂ€ntar pĂ„ att scannas. SĂ„ otroligt frustrerande. Bild kommer garanterat nĂ€r den anlĂ€nder.
VĂ€ntar paket frĂ„n staterna sen 12 feb. Det gĂ„r sĂ„dĂ€r ska jag sĂ€ga... đŸ˜€

Kikar in en kort svĂ€ng med en bild. Är inte riktigt kry, komplikationer med andningen efter sövningen. KĂ€nns inte sĂ„ kul. Andningen liksom ”hackar” ibland. Mitt i inandning tar det bara stopp. FĂ„r se vad det Ă€r frĂ„gan om. Djupa andetag resulterar i hostattack. Hmm...

Ser fram mot att lĂ€sa ikapp allt jag missat! Bara jag blir lite piggare. đŸ€—

Trevlig dag allihopa! 😊

AF96C783-0351-4974-8403-2750B8604954.jpeg

@Aros , hur stĂ„r det till med Rysslista egentligen? 😃
Team G-SHOCK OWGMARCH!
LĂ€get just nu:

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘
@Oskar89 🆘
@Syer 🆘
@Fredrik Lindfors 🆘
@Imre 🆘

@roloj hur gÄr det för dig? Du har inte checkat in sen 28/2. MisstÀnksamt...

Detta gÀller fortfarande, alldeles för lite action.
765F23EA-CB6A-4E2C-A07D-4868579C7CF2.gif

Team G-SHOCK OWGMARCH!
LĂ€get just nu:

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘
@Oskar89 🆘
@Syer 🆘
@Fredrik Lindfors 🆘
@Imre 🆘

Jag vill flika in ett litet Grattis hÀr till oss med röd plupp i nedre delen av listan.
Kul att ni har ett sĂ„nt brinnande intresse för klockor, framför allt att ni Ă€r beredda att möta bĂ„de Batman och ryssens vrede för att fĂ„ rotera i samlingen. En hĂ€rlig entusiasm och uppenbart tecken pĂ„ stort mod!đŸ’ȘđŸŒđŸ’ȘđŸŒđŸ’ȘđŸŒ

Kikar in en kort svĂ€ng med en bild. Är inte riktigt kry, komplikationer med andningen efter sövningen. KĂ€nns inte sĂ„ kul. Andningen liksom ”hackar” ibland. Mitt i inandning tar det bara stopp. FĂ„r se vad det Ă€r frĂ„gan om. Djupa andetag resulterar i hostattack. Hmm...

Ser fram mot att lĂ€sa ikapp allt jag missat! Bara jag blir lite piggare. đŸ€—

Trevlig dag allihopa! 😊

AF96C783-0351-4974-8403-2750B8604954.jpeg
Krya pÄ dig!

Team G-SHOCK OWGMARCH!
LĂ€get just nu:

Still in the game:
@Aros
@Derix
@lulemarcus
@Danne.l
@Lord_tito88
@Mikko Luiro
@Agnby⌚
@Buenaventura
@roloj
@Daion
@Sonnyboy
@roosterman
@edlundd
@watchesbyse
@Nygren
@DrSbaitso
@Blewris
@Hampus J

FÄtt rysk pÄhÀlsning:
@Crispie 🆘
@livinl0ud 🆘
@Oskar89 🆘
@Syer 🆘
@Fredrik Lindfors 🆘
@Imre 🆘

Sjukt imponerad av er som reppar hela vĂ€gen in i April! 👏

Tillbaka
Topp