HÄller med! SÄg riktigt ball ut pÄ lÀnkVad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
Jag tycker det blev ballt, lite som en stökig storebror till MR-G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med! SÄg riktigt ball ut pÄ lÀnkVad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
Svincool, det Àr nÄgot med G-Shocks pÄ lÀnk alltsÄ...Vad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
StenhÄrd!Vad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
Kikar in en kort svĂ€ng med en bild. Ăr inte riktigt kry, komplikationer med andningen efter sövningen. KĂ€nns inte sĂ„ kul. Andningen liksom âhackarâ ibland. Mitt i inandning tar det bara stopp. FĂ„r se vad det Ă€r frĂ„gan om. Djupa andetag resulterar i hostattack. Hmm...
Ser fram mot att lÀsa ikapp allt jag missat! Bara jag blir lite piggare.
Trevlig dag allihopa!
Ser bra ut. LÀnken passar bÀttre ihop med den analoga frogen Àn den digitala.Vad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
HÄller med, jag tycker det ser riktigt ballt ut!Ser bra ut. LÀnken passar bÀttre ihop med den analoga frogen Àn den digitala.
Vad tycker vi om frogman pÄ lÀnk?
Du ser ut att ha rÀtt klocka för arbetsuppgiften! Grym fÀrgkombo pÄ den klockanSommardÀck som matchar klockan.
Trevlig kombo! Ăr den guldfĂ€rgade pĂ„ gummi en standardmodell?Den hĂ€r Ă€r niiiice! Bild frĂ„n WUS:
GMW-B5000GD-4 Rose Gold Square G-Shock just arrived
www.watchuseek.com
OsĂ€ker. Det kan vara den lite mindre guldsquaren som slĂ€pptes förra Ă„ret.Trevlig kombo! Ăr den guldfĂ€rgade pĂ„ gummi en standardmodell?
Kan vara dennaTrevlig kombo! Ăr den guldfĂ€rgade pĂ„ gummi en standardmodell?
Det kan nog stÀmma. Jag tÀnkte pÄ den hÀr, fast det Àr nog fel.Kan vara denna
Kolor x G-Shock GMW-B5000KL-9 Limited Gold and Black - G-Central G-Shock Fan Site
The Kolor x G-Shock GMW-B5000KL-9 is the first full collaboration model for the full-metal GMW-B5000 series. The GMW-B5000KL-9 is limited to 700 unitswww.g-central.com
Den Àr den limiterad som jag lÀnkade. Man ser att den har guldspÀnne.Det kan nog stÀmma. Jag tÀnkte pÄ den hÀr, fast det Àr nog fel.
GMW-B5000KL-9
Den Àr "kol"Det var SL som hade en sÄn.
Ja de har gjort lite resarch pÄ det.Den Àr "kol"
Den var fin. Lite kÀnslig IP coating pÄ dessa men riktigt fin och rolig klocka.Det var SL som hade en sÄn.
Ropade hem en Rangeman pÄ Tratten precis